robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 BASTY asta e motorul tau ar intra un motor de harley pe cadru asta sigur este mult prea mult loc intre motor si roata din spate latestei cadru si punei si ru o roata pe 15 cu balon mare seamana cu cadrurile din pozele dinainte dar lipseste mult motor uitate se vede clar ca virful cadrului in spate este mult prea lung furca foarte dreapta si cadrul excesiv de lung asta e parerea mea ASTEPT ALTE PARERI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2003 Autor Share Postat Decembrie 28, 2003 basty tu ai indoit cdrul ca sa ii duci unghiul mai in fata la furca se vede indoitura cadrului,incearca sa inlocuiesti doar unghiul pipei incearca sa inclini numai pipa o dai jos de tot si schimbi unghil pipei aar arata mult mai bine asa se vede mult ca este indoit cadrul deasupra primului suport motor uitate la mine la cadru cum este facut se vede mult diferenta de unghi pacat ca nus in tara as veni la tine sa discutam am face multe chestii inpreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 29, 2003 Share Postat Decembrie 29, 2003 prea "slabanoage" pentru gustul meu si "gaura" aia dintre furca fata si motor nu prea ma incinta... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 29, 2003 Share Postat Decembrie 29, 2003 Nu arata rau motoarele postate dar la drumurile noastre iti fac bucile praf. Nu au suspensie. Asta am vazut si m-a intrigat. Se pare ca motivul pentru care nu au suspensie este odata ca ar fi mai complicat de manufacturat si doi au aderenta mai mare acolo la ei unde soselele-s ca lumea. Dar as prefera cu suspensie. Vad ca a ta are ceva suspensie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 29, 2003 Autor Share Postat Decembrie 29, 2003 BASTY asta e motorul tau ar intra un motor de harley pe cadru asta sigur este mult prea mult loc intre motor si roata din spate latestei cadru si punei si ru o roata pe 15 cu balon mare seamana cu cadrurile din pozele dinainte dar lipseste mult motor uitate se vede clar ca virful cadrului in spate este mult prea lung furca foarte dreapta si cadrul excesiv de lung asta e parerea mea ASTEPT ALTE PARERI ma eu vreau parerea in functie de compartia facuta intre primele motoare si al simsonului auriu toti raspundeti altceva da asta eadevarul cadru rigid este destul de dur ok cine a zis ca motoarele alea merg prin rominia maa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 30, 2003 Share Postat Decembrie 30, 2003 De asta vara astept sa critic o leaca simsonelu ala , hai ca-i lung rau dar nu conteaza, se poate rectifica usor, tot respectu pentru suspensia spate , astea sunt rare rau la romani, dar o sa se inmulteasca, arata bine la accesorii, la crom, la multe aspecte, in schimb la forma cadrului nu m-i se pare prea reusit, adica, dupa mine, merge mai scurt o leaca si mult mult mai joasa saua daca tot e rigid. ceva de genu asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Decembrie 30, 2003 Share Postat Decembrie 30, 2003 da roby stiu ce zici shi imi place ca stii ce vb dar gindeshtete ca are acum un filtru de are de 20 inaltime shi 15 latzime care mai ia din locul gol...motorul se mai inaltza cu 10 cm deci deasupra chiulasei nu va mai fii spatiu shi mai vine shi un oil tank care va acoperii tot spatiul cadrul nu il mai tai oricum iam pus un balonash lat ...shi cu sha ..nu o sa mai para asha lung....shi cu nr pus lateral....nu va mai fii o prob;lema ...nui asha....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Decembrie 30, 2003 Share Postat Decembrie 30, 2003 mie shi rushine de cum arata ..o sai bag motorul mai in spate shi mai sus shi va sta bine in cadru....mai sunt multe de facut .....shi in legatura cu suspensia ...mie imi plac rigidele cui nui pace sa nu chritice rigidele ..poate ca cadrul meu de la simson e cam urit la spate..dar rigidele sunt superbe...shi apropo de pozele bagate ...primul e o idee f faina shi imi mai place flatheadul.. PS:)) daca nu va place cum sta simsonul pe cadru astept un cadou de la voi ...poate ceva un shovel sau un knuckle in v ??? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 30, 2003 Autor Share Postat Decembrie 30, 2003 eu in acelasi timp te criticam si iti dadeam un sfat motorul de simson e ok unica chestie este ca mi se pare prea lung cadrul pentru un motor de simson respecte pt ce ai inceput astept finalul starea finala a motorului tre sa fie interesanta cit despre motor in V o sa ai motorul de la elicopter va iesi un V superb daca reusesti cu totul ca va dura faza merita salutari din barcelona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 31, 2003 Autor Share Postat Decembrie 31, 2003 inca un cadru foarte jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 2, 2005 Share Postat Martie 2, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 2, 2005 Autor Share Postat Martie 2, 2005 VECHI TOPIC....OLD SCHOLL CHOPPERUL ASTA frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 2, 2005 Share Postat Martie 2, 2005 ca in poza de mai sus,cam asa v-a fi si pan-sovelul pe care mi-l voi face,peste ani si ani,dupa ce dau vulkanu"... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Martie 2, 2005 Share Postat Martie 2, 2005 Ceva de genul......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Martie 2, 2005 Share Postat Martie 2, 2005 sau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Martie 2, 2005 Share Postat Martie 2, 2005 hmmmmmm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.