maniakmoto Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare. Am si eu o problema. Am un fzr 600 din 1992 si nu am scanteie pe bujia 2 la fel de puternica, ca si pe celelalte. Si imi da rateuri destul de des (o data la cateva secunde). Merge si un pic neregulat;adica daca ii dau gaz putin ii trebuie intre 1 -2 secunde pana reactioneaza si atunci destul de greu fata de cum reactiona inainte sa apara problema. Mentionez ca nu am releu de incarcare pus pe ea (ajunge maine) pentru ca s-a ars si mai mentionez ca bateria s-ar putea sa fie de 12V 9Ah ( nu se vede ce scrie pe ea- e luata de pe un gpz 600r din 1986) in loc de 12V 12Ah cum scrie in manualul ei. Ma poate ajuta cineva cu o solutie? Ce trebuie sa fac pentru a o face sa mearga cum mergea inainte? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare. Am si eu o problema. Am un fzr 600 din 1992 si nu am scanteie pe bujia 2 la fel de puternica, ca si pe celelalte. Si imi da rateuri destul de des (o data la cateva secunde). Merge si un pic neregulat;adica daca ii dau gaz putin ii trebuie intre 1 -2 secunde pana reactioneaza si atunci destul de greu fata de cum reactiona inainte sa apara problema. Mentionez ca nu am releu de incarcare pus pe ea (ajunge maine) pentru ca s-a ars si mai mentionez ca bateria s-ar putea sa fie de 12V 9Ah ( nu se vede ce scrie pe ea- e luata de pe un gpz 600r din 1986) in loc de 12V 12Ah cum scrie in manualul ei. Ma poate ajuta cineva cu o solutie? Ce trebuie sa fac pentru a o face sa mearga cum mergea inainte? Va multumesc anticipat! asteapta pana vine releul de incarcare, incarca bateria si daca dupa aia tot asa merge, ia manualul mobrei si vezi ca iti arata ce rezistenta trebuie sa iti indice ohmetrul daca masori bobinele de inductie (banuiesc ca ai 2, duble). bobinele daca is stricate, prezinta si semnde de decolorare si au un miros puternic, specific. cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 E posibil ca acea bujie sa aiba o problema, incearca sa o conectezi in alta fisa si vezi daca se schimba situatia, cel putin asa iti poti da seama daca e de vina bujia sau bobina/fisa respectiva. Daca ai doar 2 bobine pe motor incearca sa o muti la cealalta bobina, in principiu la 4 cil linie bujiile 1 si 4 primesc tensiune de la o bobina iar 2 si 3 de la cealalta . (dar ca sa fii sigur consulta manualul sau vezi exact de unde vin fisele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 16, 2009 Autor Share Postat Aprilie 16, 2009 Va multmumesc de raspunsuri . Astazi trebuie sa ajunga bobina. O sa o montez si o sa schimb si bateria cu una de 12v 12Ah ca sa fiu sigur. O sa revin cu rezultatele si sper sa beneficiez si atunci de ajutorul vostru. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.