andi frincu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 salut ce avantaje/dezavantaje is la dominator care sunt la dr 350(electrostarter) sau ce altceva de genul recomandati? o sa fac cateva precizari despre ce am aflat pana acum (corectati si completati, va rog): dominator avantaje: - construita/dezvoltata in anii 90 pentru competitii de genul dakar/camel trophy.... - fiabilitate demonstrata de-a lungul timpului - motor maricel care te ajuta si pe sosea (in drum spre coclau sau cine stie ce traseu ) - filtrul de aer are aspiratia sub sa ...se pot traversa ape destul de adanci - destul de comuna ...piese multe noi/sh - ........................(completati voi) dezavantaje - cam greutz (cam 180? ...doar cateva kg fata de un transalp!!! e adevarat ca si centrul de greutate e diferit si in av. dominatorului) - carenele ...(e adevarat , se dau jos...) - cam mare/greu de o aventura mai "verticala" - ...................................(....) dr 350 (electrostarter) avantaje - mai usoara (dar nu sti cat...) - pornire SI la "peda" - motor "mediu" si de sosea "scurta" - ..................... dezavantaje: - piese cred ca mai rare ca la dominator - ................ deci? ce parere aveti? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) salut!nu ai cumva impresia ca sunt din categorii diferite?dak faceai comparatie intre dr 650 si dominator...ca de la 650 la 650 asa ....dr-ul de 350 e mai mult sa te joci cu el in teren....e usurel....piese se gasesc...Dominatorul e mai mare,multe plastice nu prea merge tavalit...e mai de drum,eventual drumuri forestiere,chestii relativ decente!iar cu dr-ul te joci in teren e usora plastice relativ putine...motor mic si rau...deci..nu preau au multe in comun:) Editat Aprilie 17, 2009 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andi frincu Postat Aprilie 18, 2009 Autor Share Postat Aprilie 18, 2009 evident sunt din categorii diferite...dar fiecare "mushca" un pic din categoria celuilalt ... da...e adevarat ca nu stiu prea bine ce vreau de la el ("alesul" ) dar clar vreu compromisul intre tavaleala (si nu imi pasa prea mult de plasticele ce vor sta intr-un garaj) si trasee forestiere mai lungi ...(apropo' sunt hotarat sa ii montez un mic troliu de atv...) continuam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andi frincu Postat Aprilie 18, 2009 Autor Share Postat Aprilie 18, 2009 (editat) la drumuri eventual forestiere cred ca transalpul (cu scutul lui de plastic ) se incadreaza mai bine aaaaaaa si chestia cu inscrisul e f.importanta Editat Aprilie 18, 2009 de andi frincu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Nu inteleg ultimul post cu Transalpul, aia cred ca e o gluma... sper. Iar partea cu inscrisul, daca ai acte ok se inscrie si Domi si DR-ul. Trecand la subiect, cam compari mere cu pere - fructe-s ambele si iese un compot bun, iar daca le lasi la fermentat o tzuica nemaipomenita, dar la esenta au destinatii diferite. Dominatorul e un fun-enduro cu veleitati de rally, pe cand DR 350 este o motocicleta care a fost conceputa pentru hard enduro - pot sa afirm asta cu tarie fara a gresi. Versiunea originala (pur enduro si neinmatriculabila la vremea ei) a fost proiectata cu ajutorul expertului pilot american de motocros Al Baker. Iti spun eu si cum sta cu turatia - puterea maxima e dezvoltata la 7600 rpm, destul de "ascutzitoare" fata de Dominatoare nu? Deci totul tine de ce vrei sa faci tu cu ea. Pana la urma pentru tavaleala e net superior DR-ul de 350. Si unde mai pui ca te poti deplasa pe sosea pe oriunde vrei tu, daca nu ai pretentii de viteza mare de croaziera. O tii la 90 - 100 km/h si n-ai nici un stress. Si asa graba strica treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andi frincu Postat Aprilie 19, 2009 Autor Share Postat Aprilie 19, 2009 un prim raspuns incarcat de informatii... multumesc despre transalp vroiam sa spun ca e si mai putin "de tavaleala" decat dominatorul (in rest...numai cuvinte de lauda) in rest, stiu ca sunt din categorii diferite si repet : idealul meu ar fi un dominator mai usor sau un dr mai "drum (forestier) lung" cat despre inscris...e f adevarat, se pot inscrie amandoua (daca ai acte) dar oferta de dr-uri cu electrostarter e f. redusa cu atat mai mult cu cat mai vreau (vrem, ca nu e un topic doar pentru mine) si posibilitatea se a fi inscrisa...pe cand cea de dominator e f mare (si chir ai de unde alege) ...intrebarea sau dilema era daca intradevar se merita pandirea fiecarei oferte de dr (si imposibilitatea de a alege dintre prea multe) sau dezechiparea (de plastice si...) unui dominator ... inca o intrebare... admisia de aer la dr unde sau cum e ? (se poate trece prin apa cat de cat cu el?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 un prim raspuns incarcat de informatii... multumesc despre transalp vroiam sa spun ca e si mai putin "de tavaleala" decat dominatorul (in rest...numai cuvinte de lauda) in rest, stiu ca sunt din categorii diferite si repet : idealul meu ar fi un dominator mai usor sau un dr mai "drum (forestier) lung" cat despre inscris...e f adevarat, se pot inscrie amandoua (daca ai acte) dar oferta de dr-uri cu electrostarter e f. redusa cu atat mai mult cu cat mai vreau (vrem, ca nu e un topic doar pentru mine) si posibilitatea se a fi inscrisa...pe cand cea de dominator e f mare (si chir ai de unde alege) ...intrebarea sau dilema era daca intradevar se merita pandirea fiecarei oferte de dr (si imposibilitatea de a alege dintre prea multe) sau dezechiparea (de plastice si...) unui dominator ... inca o intrebare... admisia de aer la dr unde sau cum e ? (se poate trece prin apa cat de cat cu el?) Admisia de aer la DR e tot sub sha ca si la Dominator:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 salutce avantaje/dezavantaje is la dominator care sunt la dr 350(electrostarter) sau ce altceva de genul recomandati? o sa fac cateva precizari despre ce am aflat pana acum (corectati si completati, va rog): dominator avantaje: - construita/dezvoltata in anii 90 pentru competitii de genul dakar/camel trophy.... - fiabilitate demonstrata de-a lungul timpului - motor maricel care te ajuta si pe sosea (in drum spre coclau sau cine stie ce traseu ) - filtrul de aer are aspiratia sub sa ...se pot traversa ape destul de adanci - destul de comuna ...piese multe noi/sh - ........................(completati voi) dezavantaje - cam greutz (cam 180? ...doar cateva kg fata de un transalp!!! e adevarat ca si centrul de greutate e diferit si in av. dominatorului) - carenele ...(e adevarat , se dau jos...) - cam mare/greu de o aventura mai "verticala" - ...................................(....) dr 350 (electrostarter) avantaje - mai usoara (dar nu sti cat...) - pornire SI la "peda" - motor "mediu" si de sosea "scurta" - ..................... dezavantaje: - piese cred ca mai rare ca la dominator - ................ deci? ce parere aveti? multam 1. DR 350 cu elctrostrarter nu are si kickstarter !!!! 2. raportul CP/kg este incomparabil mai bun la DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andi frincu Postat Mai 2, 2009 Autor Share Postat Mai 2, 2009 discutia poate continua pentru toti cei interesati...dar pentru mine e pe final... am ales si l-am luat...DOMINATOR sunt super incantat si dupa transformarile de rigoare voi pune si cateva poze... multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.