Sari la conținut

Accident mortal Cluj - iesire Apahida


Jarod
 Share

Postări Recomandate

mai strigator la cer e ce spui tu aici ...pai cum sa zici ca poti merge cu 300??? unde te crezi ??? in spatiu ?? ba voi care nu intelegti ori runteti nebuni ori noi care incercam sa spunem ceva concert suntem tampiti ..... de ce este lege sa mergi cu 100????? hai pana 150 cu riscu de ati lua amenda ..... pt ca asa li sa scluat la aia sa puna legea ??? si eu merg cu 200 nu zic ca nu dar acolo unde se poate ...unde nu sunt strazi intersectate circulate ..... si daca vreti 300 mergeti pe circuit si acolo luatica hayabuza si mereti cu 400 daca va tine ciocanu ....nu vreau sa zic ca femeia nu este vinovata ... dar daca motoclistu asvea 100 nu avea atatea fracturi cum zicea doctoru ala ca nu am vazut in viata lui asa ceva ....fratilor decat sa postati aici numa tampeni mai bine intrati la sectiunea funy si acolo faceticva 1000 de posturi :wink:

 

 

 

 

Nu, nu am spus ca mergea cu 300.Era doar un exemplu, dar crede-me ca poti trece usor de 200 pe drmul ala.Ce vroiam eu sa spun e ca avand in vedere ca mergea pe drum cu prioritate, avea prioritate fata de masina.Putea sa aiba si 70/h, legea era de partea lui.Dar daca avea peste 150/h??

Gandeste-te ce distanta parcurgi la o viteza de peste 150/h si in cat timp!!!

Din experienta proprie stiu ca un drum cu prioritate imi da mie dreptul de trecere, dar nu-mi ofera imunitate.Si oricat de draga mi-i motocicleta, tot mai draga mi viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

adica soferita nici macar n-a oprit sa se asigure (desigur, nu era obligata deoarece avea semnul "cedeaza trecerea") sau pur si simplu a plecat cu a treia de pe loc ceea ce a facut ca manevra sa dureze muuuult mai mult decat se astepta?

Daca ai carnet cred ca trebuie sa-l dai inapoi.Cum sa nu fii obligat sa nu opresti la semnul cedeaza trecerea daca vine cineva pe drumul care e cu prioritate?Aceste semne se pun la locurile cu vizibilitate marita si au aceleasi obligatii ca si la semnul Stop.Bine,la semnul Stop esti obligat sa opresti inainte de a trece in intersectie,din cauza vizibilitatii reduse.La cedeaza trecerea,reduci viteza ,te asiguri temeinic,daca vine cineva opresti obligatoriu ,te asiguri si treci daca e liber.Daca intalnim o intersectie in care eu am cedeaza trecerea si celalalt Stop se aplica regula prioritatii de dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am spus ca mergea cu 300.Era doar un exemplu, dar crede-me ca poti trece usor de 200 pe drmul ala.Ce vroiam eu sa spun e ca avand in vedere ca mergea pe drum cu prioritate, avea prioritate fata de masina.Putea sa aiba si 70/h, legea era de partea lui.Dar daca avea peste 150/h??

Gandeste-te ce distanta parcurgi la o viteza de peste 150/h si in cat timp!!!

Din experienta proprie stiu ca un drum cu prioritate imi da mie dreptul de trecere, dar nu-mi ofera imunitate.Si oricat de draga mi-i motocicleta, tot mai draga mi viata.

dupa cate am inteles eu din postul tau mi sa parut ca faci referire la faptul ca daca esti pe un drum cu prioritate poti merge si cu 300........ si cum spui si tu ca mai draga tie viata decat motocicleta ai spus multe ...... iara daca el avea 70 nu cred ca se ajungea la doi morti si atatia plangand in spatele lor ..... prioritatea o ai atunci cand mergi cu viteza cat de cat normala ...de la 150 in sus prioritatea dispare ...parerea mea personala ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar , eu cand vad unul care sta sa intre in sosea de pe un drum adiacent dau flash intermintent pana trec de el , concomitent cu reducerea pana la cat consider eu ca este safe . Toti se uita la mine mirati ..dar paranoia mea...poate m-a salvat din multe intentii de iesiri din scurt ale unor conservari . R.I.P.

Sfatul meu este sa nu mai dai flashuri, cei care cedeaza trecerea ar putea crede ca le faci semn sa treaca (ca ii lasi)

 

Odata ce esti implicat intr-un accident de circulatie o parte din vina este si A TA, indiferent care decizia legala.

Cum poti sa zici asa ceva? Sunt cazuri in care vina este a ambilor (culpa comuna) dar nu este atat de des intalnita, in rest este vina UNUIA dintre cei implicati. Daca trece unu pe rosu si intra in tine, care e vina ta? ..un exemplu cat se poate de simplu. Totusi sper/cred ca te referi la altceva si te-ai exprimat gresit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vasile Mărginean va fi inhumat mâine 22 aprilie, procesiunea începând de la orele 13.00, fiind urmată de un marÂş al motocicliÂştilor autorizat prin municipiul Gherla. Vă aÂşteptăm pe toți, poate vom sensibiliza pe cineva.

 

 

 

Dumnezeu să te odihnească în pace Vasile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vasile Mărginean va fi inhumat mâine 22 aprilie, procesiunea începând de la orele 13.00, fiind urmată de un marÂş al motocicliÂştilor autorizat prin municipiul Gherla. Vă aÂşteptăm pe toți, poate vom sensibiliza pe cineva.

Dumnezeu să te odihnească în pace Vasile.

 

E bine sa il conduceti pe ultimul drum pe tovarasul vostru in numar cat mai mare.De asemenea, e bine ca s-a organizat si acel mars al motociclistilor care va urma inhumarii.Sper ca el sa sensibilizeze IN PRIMUL RAND chiar pe participantii la mars.

 

RIP :D :D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le fie tarana usoara celor ce au pierit in accident.

 

In rest, cum zise si Thomas, nebuni sunt si pe 2 roti si pe 4.

Cand ne-om educa noi, toti pe 2 roti sa mergem "safe" accidentele dintre motoristi

si masini vor for mult mai putine... in functie de ce intelege fiecare prin "safe" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum am mai spus, cuvintele sunt de prisos, dar aÂş dori să fac câteva precizări:

 

Acul vitezometrului a fost văzut doar de cei de la fața locului, cei care au dus la Gherla motocicleta, iar individul intervievat de Prima Tv nu cred că a circulat cu 180 kmh pe motocicletă sau a văzut un autoturism lovit la 180 kmh de o motocicletă. Aici puteți vedea sursa speculațiilor privind viteza la impact.

http://www.gherlainfo.ro/index.php?option=...d=1:latest-news

 

Vasile a supraviețuit operației aproape 20 de ore dar a decedat se pare din cauza unui traumatism cranio-cerebral Âşi a complicațiilor cardiace, fapt care cred că e imposibil la 200 kmh (adică să supraviețuieÂşti la impact frontal).

 

Cei care doresc să contacteze procuratura după finalizarea dosarului pentru a-Âşi satisface curiozitatea sunt liberi să o facă. Dacă pot afla detalii promit să le postez aici. Cei care sunt împotriva manifestărilor motocicliÂştilor au dreptul la această opinie, rog a nu fi categorisiți. Un post spunea că ar trebui să ne sensibilizăm chiar pe noi înÂşine. Cel puțin unii am mai învățat ceva, dar cei care dau cu pietre să nu uite că sunt oameni Âşi pot greÂşi oricând. Pentru curiozitatea dvs. vă comunic că în sept 2006 la aprox 50, 60kmh am fost jenat de un automobilist care a tăiat 2 benzi pentru a prelua un pasager Âşi după protocolul cu UPU Âşi neurologie mă aÂştepta la Poliție procesul verbal. Am fost amendat pentru nepăstrarea distanței regulamentare, morala fiind că mi-am însuÂşit pildele Âşi criticile dar am muÂşcat-o la 60 kmh (SUB VITEZA REG. PE ACEL TRONSON!!!!! dacă cineva din Cluj a mai pățit-o în acelaÂşi fel cu insp. Ciprian Bolboacă de la SPR Cluj-Napoca să nu se jeneze să o spună).

 

Domnii LinX Âşi Deer t ace ce motoare aveți? Domnul din Sibiu, epatați pe profil cu slogane foarte cuminți. Dacă în afara localității circulați pe soare, uscat, drum lat proaspăt turnat Âşi liber cu max 100 kmh aveți tot dreptul să ne blamați marÂşul.

 

Până una alta ataÂşez în amintirea bunului nostru prieten câteva foto. Mulțumim domnule Cosmin Frăsineanu pentru bunele intenții dar timpul scurt Âşi încărcătura negativă a evenimentului nu au permis organizarea de excepție.

post-46872-1240497765_thumb.jpg

post-46872-1240497782_thumb.jpg

post-46872-1240497793_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sthiutz are foarte mare dreptate domnilor in tot ce a spus prietenul meu care era in spatele lui cand sa produs accidentul avea in jur de 120....130Km la ora si cum au spu martorul ala este nebun sau care a spus ca a ramas acul la 200 sau la cat,nu uitati ca nu avea cum caci motorul era in mile nu in km.ca sa intelegeti ceasul intradevar era crepat la 180 dar acul era la 0 oprit asa ca nu mai tot speculati si va luati dupa povesti aiurea.

 

 

Dumnezeu o sa aiba grija de el acolo sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...