simson Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 am incepu in august.....iar dupa cum vedeti lucrurile nu au mers tocmai rapid. ce parere aveti despre look-ul Dneprei de acum? cand am cumparat-o....era....originala....estetic vorbind. Incerc sa duc teba la bun sfarsit dar am nevoie de ceva incurajari sau critici tocmai ca sa stiu ce ar trebui schimbat, sau in ce directie sa mearga lucrare. firesc...nu poate fi pe gustul tuturor, dar cei care-mi impartasesc gustul...va rog...dati un semn alte pozitii.... nu mi-a placut cum cadea suspensia fatza, asa ca am hotarat sa maresc unghiul. n-am facut calcule filosofice, dar cred ca acum cade bine, nu? mai sunt o gramada de poze cu diferite detalii! daca te intereseaza ceva anume, just ask! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 bravo dom'le,tine-o tot asa..... sugestii: schimba-i culoarea urgent si da galbenul ala jos de pe sha.... ai pus fata de japoneza?si accesoriile cromate la fel? da si tu detalii... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 (editat) sal parerea mea e ca l-ai facut prea inalt. vrei sa mergi cu el off-road? lasa-l mai jos din suspensii macar cu 6-8 cm. a, shi spatziul ala gol dintre motor shi rezervor arata nasol, mai coboara un pic rezervorul shi shaua, shi lasa aripa spate pe roata ca sa nu se mai vada spatziu intre ele. un motor custom trebuie sa aiba o linie compacte shi coerenta, nu cu goluri shi spatzii aiurea numai bine cosmin aka kerosen! Editat Ianuarie 29, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Nui rau!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Culoarea ii cam naspa pt. un chooper............ SAL STAPANESTI SANATOS CA PE UN FERRARI!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 sal parerea mea e ca l-ai facut prea inalt. vrei sa mergi cu el off-road? lasa-l mai jos din suspensii macar cu 6-8 cm. a, shi spatziul ala gol dintre motor shi rezervor arata nasol, mai coboara un pic rezervorul shi shaua, shi lasa aripa spate pe roata ca sa nu se mai vada spatziu intre ele. un motor custom trebuie sa aiba o linie compacte shi coerenta, nu cu goluri shi spatzii aiurea numai bine cosmin aka kerosen! ...cosmin,nepra e pe cric,de aia sta asa sus....hehehehe da,rezervorul trebuie coborat,si shaua... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 29, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2006 problema pe care mi-am pus-o si eu este intr-adevar inaltimea motorului. am incercat sa-l las cat mai jos...daca se observa bine din foto bascula spate e dreapta(orizontala) in pozitia motorului fara greutate. telescoapele spate sunt destul de inclinate si nu cred ca-i bine sa le mai inclin pt a putea lasa motorul mai jos. modificand unghiul fatza.....tocmai asta am incercat sa castig: cativa centimetrii mai jos. DA!!!! spatiul gol dintre rezervor si sha.....!!!! Problema e ca shaua de Kavasaki, care e pe motor, se potriveste prea bine cu linia originala a cadrului, cu suportii originali pt prinderea telescoapelor. parca ar fi fost facuta dupa cadrul de Nipru! dar intr-adevar ramane inca nerezolvata problema spatiului gol! Totusi...initial nu am vrut sa ma bag prea tare in cadru, dar.... aripa spate ar trebui lasata mai jos! corect! sunt de de aceeasi parere! Insa acum e fixata in functie de sha(am pastrat suportii originali de Kawa pt prinderea aripii.....ala cu cheie), shaua e fixata in functie de cadru...iar rezervorul...in functie de sha. nu pot lasa rez mai jos daca nu las shaua mai jos, nu pot lasa shaua mai jos decat daca intervin in cadru, iar aripa nu vine mai jos decat daca las shaua!! NU-I ASA CA-I COMPLICAT!!! ASTA-I ADEVARATUL LANT VICIOS! cat despre culoare, finisaje sau alte chestii de detaliu nu poate fi vorba. motorul e inca in constructie.. DA-TI VOI O IDEE DESPRE CUM SA-L LAS MAI JOS. invitabil veti spune sa tai cadrul..nu? oricum astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 (editat) ...am si eu citeva intrebari: de cit ai pus roata pe spate? ce furca ai? exista vreo posibilitate sa pui o roata groasa,dar sa nu te duci cu ea in spate,sa nu lungesti motocicleta? nu stiu daca te poate ajuta cu ceva,dar Niprul meu pare mult mai coborit....vezi ca am o poza cu el la topicul"vreau sa modific Niprul" poate-ti foloseste bafta!!! si neaparat fa ceva cu galbenul ala!!! eu personal,as schimba saua cu totul....parca nu prea e din film.... PS ce motocicleta e in planul doi,aia cu saua in patratele? Editat Ianuarie 29, 2006 de 13 Todesengel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 29, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2006 ...am si eu citeva intrebari: de cit ai pus roata pe spate? ce furca ai? exista vreo posibilitate sa pui o roata groasa,dar sa nu te duci cu ea in spate,sa nu lungesti motocicleta? nu stiu daca te poate ajuta cu ceva,dar Niprul meu pare mult mai coborit....vezi ca am o poza cu el la topicul"vreau sa modific Niprul" poate-ti foloseste bafta!!! si neaparat fa ceva cu galbenul ala!!! eu personal,as schimba saua cu totul....parca nu prea e din film.... PS ce motocicleta e in planul doi,aia cu saua in patratele? roata e de Kawasaki Vulcan 1500 de 150/13 furca am facut-o eu din profil dreptunghiular de 30/50/2.5 mm. de lungit maotocicleta...a trebuit, dar am vrut si eu. am folosit bucsile originale din cadru care foloseau la prinderea basculei in planul 2 Suzuki VL 1500 Intruder ...am si eu citeva intrebari: de cit ai pus roata pe spate? ce furca ai? exista vreo posibilitate sa pui o roata groasa,dar sa nu te duci cu ea in spate,sa nu lungesti motocicleta? nu stiu daca te poate ajuta cu ceva,dar Niprul meu pare mult mai coborit....vezi ca am o poza cu el la topicul"vreau sa modific Niprul" poate-ti foloseste bafta!!! si neaparat fa ceva cu galbenul ala!!! eu personal,as schimba saua cu totul....parca nu prea e din film.... PS ce motocicleta e in planul doi,aia cu saua in patratele? roata e de Kawasaki Vulcan 1500 de 150/13 furca am facut-o eu dun profil dreptunghiular de 30/50/2.5 mm. de lungit maotocicleta...a trebuit, dar am vrut si eu. am folosit bucsile originale din cadru care foloseau la prinderea bascule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Daca ai modificat (taiat, sudat...) cardul nu mai trece RAR-ul in veci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 29, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2006 ...am si eu citeva intrebari: de cit ai pus roata pe spate? ce furca ai? exista vreo posibilitate sa pui o roata groasa,dar sa nu te duci cu ea in spate,sa nu lungesti motocicleta? nu stiu daca te poate ajuta cu ceva,dar Niprul meu pare mult mai coborit....vezi ca am o poza cu el la topicul"vreau sa modific Niprul" poate-ti foloseste bafta!!! si neaparat fa ceva cu galbenul ala!!! eu personal,as schimba saua cu totul....parca nu prea e din film.... PS ce motocicleta e in planul doi,aia cu saua in patratele? roata e de Kawasaki Vulcan 1500 de 150/13 furca am facut-o eu dun profil dreptunghiular de 30/50/2.5 mm. de lungit maotocicleta...a trebuit, dar am vrut si eu. am folosit bucsile originale din cadru care foloseau la prinderea bascule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Daca ai modificat (taiat, sudat...) cardul nu mai trece RAR-ul in veci... mai du-te bai de-aici!! chiar crezi ce spui? shi atunci cum itzi explici ca motoul meu are ITP-ul facut la RAR shi identificarea la fel shi a trecut cu brio shi inca s-au mai shi bucurat aia ca au vazut un "motor fain" ! nu asta este ideea , - oricum eshti off topic- ci cum sa-i dam un sfat la simson ca sa se mai apropie un pas de visul lui. so' : taie frate din cadrul ala ca nu -l doare! shi coboara tot cu o palma mai jos, sa vezi ce bine o sa te simtzi pe viraje! daca te incurca shaua aia -care oricum e prea inalta - arunc-o, shi fa alta mai finutza, ca asta e cam masiva pentru ce ai tu acolo. problema ta se numesc telescoapele spate care sunt mai lungi decat trebuie. ori le faci altzi suportzi- aia de jos ii tai shi ii pui mai jos pe bascula cu un pic de adaos, ori prinzi aripa spate independent de cadru ca sa nu te mai incurce la aspect. numai bine cosmin aka kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 poate in alba or fi mai cu capu' pe umeri... la noi n-am trecut raru' ca n-aveam atas.. am pus atasu' si iar nu l-am trecut ca n-aveam aripa pe fata (atentie, rar, nu itp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 29, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2006 oricum...motorul e pe numele meu, de schimbat culoarea nu am s-o fac...atat doar ca va fi o alta nuantza de albastru(asta ca sa nu mai am de dat vizite la RAR) Kerosen!!!!! visul meu nu e asta, dar oricum ai dreptate....shaua asta incurca toate itzele in problema mea imi aduc aminte ca intr-o vreme umblai si tu cu morcovu-n ...ur ca nu-ti dadeau aia ITP-ul! dar bine ca vremurile alea au trecut.... aaaaa!!! inca ceva! Kerosen...poate imi dai vreo sugestie cu prelungirea cardanului ! multzam fain.....ca io-s din Maramures :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 (Fuck!) si eu am atasul trecut in acte...merge cu roata lata fara sa o lungesti pe motocicleta,stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 poti sa-i lungesti doar bascula si cardul sa ramana la fel io nu inteleg de ce nu poti sa scoti atasul decat DUPA rar... care mai sunt (putini ce-i drept) sa pt. atas sa si-l pastreze da' astora de la rar le e asa de greu sa accepte ca nu vrei sa mergi cu barca aia nasoala dupa tine? pai ai motocicleta sau ceainico-ibrico-cratita cu 3 roti ca sa cari porumb si alte rahaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 poti sa-i lungesti doar bascula si cardul sa ramana la fel io nu inteleg de ce nu poti sa scoti atasul decat DUPA rar... care mai sunt (putini ce-i drept) sa pt. atas sa si-l pastreze da' astora de la rar le e asa de greu sa accepte ca nu vrei sa mergi cu barca aia nasoala dupa tine? pai ai motocicleta sau ceainico-ibrico-cratita cu 3 roti ca sa cari porumb si alte rahaturi? ..eu as vrea o solutie de roata lata fara sa lungesc spatele la motocicleta,adica fara sa ma duc inapoi cu axa rotii ... i-mi place o motocicleta scurta"in fund"...e vreo solutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 lasi cadrul asa si lungesti furca dar ai grija sa nu exagerezi ca dupa aia iti flambeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Ianuarie 29, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2006 ..eu as vrea o solutie de roata lata fara sa lungesc spatele la motocicleta,adica fara sa ma duc inapoi cu axa rotii ... i-mi place o motocicleta scurta"in fund"...e vreo solutie? nu vad cum ai putea face asta fara da duci roata mai in spate sau fara sa-ti dezcantrezi motocicleta(o solutie absurda evident) dar de ce nu vrei sa mergi cu axa rotii mai in spate? nu inteleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 poti sa-i lungesti doar bascula si cardul sa ramana la fel io nu inteleg de ce nu poti sa scoti atasul decat DUPA rar... care mai sunt (putini ce-i drept) sa pt. atas sa si-l pastreze da' astora de la rar le e asa de greu sa accepte ca nu vrei sa mergi cu barca aia nasoala dupa tine? pai ai motocicleta sau ceainico-ibrico-cratita cu 3 roti ca sa cari porumb si alte rahaturi? daca te aude aleko atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 (editat) nu vad cum ai putea face asta fara da duci roata mai in spate sau fara sa-ti dezcantrezi motocicleta(o solutie absurda evident) dar de ce nu vrei sa mergi cu axa rotii mai in spate? nu inteleg! ..fiindca asta e linia pe care vreau sa o dau motocicletei: in poza,scurta in spate...cit mai compacta.. Editat Ianuarie 30, 2006 de 13 Todesengel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 daca te aude aleko atunci sa-l pastreze daca ii place, ii mai dau cateva daca vrea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 ..eu as vrea o solutie de roata lata fara sa lungesc spatele la motocicleta,adica fara sa ma duc inapoi cu axa rotii ... i-mi place o motocicleta scurta"in fund"...e vreo solutie? este o ''solutie''latesti bascula si cadru si nu il lungesti ce este asa complicat?io asa am facut(am cauciuc doar de 180),RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 nu vad cum ai putea face asta fara da duci roata mai in spate sau fara sa-ti dezcantrezi motocicleta(o solutie absurda evident) dar de ce nu vrei sa mergi cu axa rotii mai in spate? nu inteleg! sa poate , dar e vorba de inca o "shmecherie" uite in poza asta a intredus un mecanism care duce in lateral mishcarea de rotatzie pentru cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 mai du-te bai de-aici!! chiar crezi ce spui? shi atunci cum itzi explici ca motoul meu are ITP-ul facut la RAR shi identificarea la fel shi a trecut cu brio shi inca s-au mai shi bucurat aia ca au vazut un "motor fain" ! nu asta este ideea , - oricum eshti off topic- ci cum sa-i dam un sfat la simson ca sa se mai apropie un pas de visul lui. so' : taie frate din cadrul ala ca nu -l doare! shi coboara tot cu o palma mai jos, sa vezi ce bine o sa te simtzi pe viraje! daca te incurca shaua aia -care oricum e prea inalta - arunc-o, shi fa alta mai finutza, ca asta e cam masiva pentru ce ai tu acolo. problema ta se numesc telescoapele spate care sunt mai lungi decat trebuie. ori le faci altzi suportzi- aia de jos ii tai shi ii pui mai jos pe bascula cu un pic de adaos, ori prinzi aripa spate independent de cadru ca sa nu te mai incurce la aspect. numai bine cosmin aka kerosen! Are drepate Cosmin. Si cadrul IJ-ului meu e modificat si are omologare pe cartea tehnica. Taietaura asta insa atrage dupa sine si alte modificari: la mine am adaugat telescoape mai scurte in spate si raota de 18", iar pe fata roata de 21" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 sa-l pastreze daca ii place, ii mai dau cateva daca vrea! daca ai unul de Nipru sau Ural te scap eu de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.