samurai_mache Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 Salutari la toata lumea! Am reusit si io sa-mi iau un motor "dragstar 250". Io's incepator, deabia acu' fac scoala, asa ca am nevoie de niste sfaturi de la cei care au sau au mers cu asa ceva. S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 ideala pt. incepatori.destul de fasneata in trafic,usurica si f.manevrabila,fiabilitate buna,nu consuma mult,ce mai....taman buna pt.inceput,poti merge cu ea la toate intrunirile. nu baga prea multi bani in bricolaj ca peste un an doi vrei una mai mare... n-o tine mult pe loc cu motorul pornit succese si bine ai venit printre" nebuni"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 bafta, incearca sa ramai deasupra si apucate de citit ca ai de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 Salutari la toata lumea! Am reusit si io sa-mi iau un motor "dragstar 250". Io's incepator, deabia acu' fac scoala, asa ca am nevoie de niste sfaturi de la cei care au sau au mers cu asa ceva. S Felicitari! Cred ca aici in Canada se numeste Virago si este considerata cel mai bun cruiser in clasa 250. E usoara, are destula putere si consum de benzina bun. Singura problema este daca vrei sa iei un pasager. In functie de dimensiunile conducatorului si pasagerului s-ar putea sa fie cam mica cateodata. Ca orice cruiser/custom suspensia pe spate este destul de proasta (cursa limitata) si rezervorul este cam mic pentru distanta lunga. Pentru Romania cred ca este o motocicleta perfecta. Tine minte sa cureti lantul si sa-l ungi la circa 3000 km sau chiar mai des daca circuli pe drumuri cu mult praf sau cand ploua. Incearca sa o iei usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 virago e una, iar dragstar e alta, in orice tara, chiar daca ambele sunt yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 virago e una, iar dragstar e alta, in orice tara, chiar daca ambele sunt yamaha. Ai dreptate, sunt ceva diferente, dar motorul, cutia de viteze si celelalte parti sunt aceleasi. Difera roata fata care e mai subtire la Dragstar. De asemenea rezervorul e mai mare la Dragstar si seaua spate e ceva mai buna. Sunt si alte diferente estetice. Noi nu avem Dragstar in America de nord, numai Virago. Ca stil probabil V-Star aici e mai aproape de Dragstar dar cea mai mica cilindreie aici este 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_mache Postat Februarie 2, 2006 Autor Share Postat Februarie 2, 2006 Mcy ptr. sfaturi. O sa incerc sa tin cont de ele. Apropo Virago nu e aceeasi chestie cu Dragstar chiar daca sunt facute pe aceeasi platforma. Recomandari ceva ptr. echipament ( casca, geaca etc.)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.