silviu_rs_125 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 hy all Am zxr 750 j din 91 si de curand s-a descoperit la el ca are 2 dinti rupti de la vibrochen unde vine lantu de transmisie.Se potriveste un arbore+cuzineti de pe un zxr din 95 model M? MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 hy all Am zxr 750 j din 91 si de curand s-a descoperit la el ca are 2 dinti rupti de la vibrochen unde vine lantu de transmisie.Se potriveste un arbore+cuzineti de pe un zxr din 95 model M? MS Intrebare...de le ce se rup dintii pinionului de la vibrochen...am avut parte si eu de chestia asta. Cum se manifesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 pai la mine nu s-a manifestat nicicum,numai cand am vrut sa schimb lantul de distributie 2 dinti lipseau...motivul nu il stiu....cauza poate fi faptul ca se da peste cap distributia si ori mori ori CRAPA motoru apropo u cum ai rezolvat problema ,,ai luat alt vibrochen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 La mine facea foarte urat...dupa 5000de ture turuia extrem de urat si se simtea lipsa de putere...probabil a sarit distributia de la punct... Solutia..mi'au schimbat tot motorul pe garantie Alfa motors....am avut ghinion cu mobra...au rezolvat rapid si elegant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Fratilor...dar dintii aia rupti si spanul rezultat, unde s-au dus?? Si eu as schimba motorul ... nu m-as risca sa-l repar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) hy all Am zxr 750 j din 91 si de curand s-a descoperit la el ca are 2 dinti rupti de la vibrochen unde vine lantu de transmisie.Se potriveste un arbore+cuzineti de pe un zxr din 95 model M? MS De cand s-a inventat motorul cu ardere interna, nu am auzit de asa ceva... Vrei sa zici ceva de lant de distributie Editat Aprilie 28, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 da,lant de distributie se numeste,dintii s-au crapat si astfel nu a rezultat nici un span,dinti s-au oprit in filtrul din sorb la fel si mici bucati din intinzator.Pana la urma motorul va fi desfacut pana la ultima bucatica si spalate toate piesele cu benzina iar vibrochenu va fi strungit si alti dinti fabricati vor fi presati conic in locul tuturor celorlalti dinti --treaba va fi facuta de un meserias care lucreaza de 30 ani in domeniu fabricarii de piese pt motoare,in general motoare industriale si astfel dintii vor fi ca noi...motor nou nu vrea sa pun pt ca mai bun ca si al meu nu gasesc.Mi-au sugerat cativa prieteni sa pun motor de zx9r dar cadrul nu a fost facut pentru motor de 140 cai.De curand am cumparat un vibrochen pentru motorul meu dar am luat TZEAPA.,,,are mici crapaturi care nu se observa cu ochiul liber...uleiul il voi schimba din nou desi a fost schimbat acum 2 luni...si asa peste 3 sapt motoru imi va fi gata si voi fi pragatit ca ii dau IN GURA... care ati mai avut probleme cu vibrochenu dati-mi un Pm si sa imi spuneti cum ati facut ,,,ca sfaturi am primit 1000 si m-am saturat de sfaturi,ca am capu cat China de la ele.. MS tuturor!!! RIDE SAFE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 De cand s-a inventat motorul cu ardere interna, nu am auzit de asa ceva... Vrei sa zici ceva de lant de distributie Daca nu ai auzit tu nu inseamna ca nu exista..... Pe vibrochen la multe motoare pe langa pinionul lantului de distributie mai exista si pinionul lantului de transmisie primara care transmite miscarea de la vibrochen la cutia de viteze. In cazul de fata nu stiu exact la care pinion se refera pt ca multi incurca notiunea de lant transmisie primara cu cea de lant distributie. (deaia mai auzi la unii de lant de distributie la motoare in 2T) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) nu este nici un mecanic pe forum care sa imi spuna cum ar face el in situatia mea>> merge incarcarea vibrochenului sau ar fi mai bine schimbat...dar nu vreau sa dau 300 e pe un vibrochen bun si pe cuzineti....Deci si prin urmare e FIABILA INCARCAREA? MS ALL iN 3 sapt e gata incarcarea...mai aveti timp sa ma salvati de la o posibila moarte daca se rupe incarcatura si se da distributia peste cap Editat Aprilie 29, 2009 de silviu_rs_125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Daca nu ai auzit tu nu inseamna ca nu exista.....Pe vibrochen la multe motoare pe langa pinionul lantului de distributie mai exista si pinionul lantului de transmisie primara care transmite miscarea de la vibrochen la cutia de viteze. In cazul de fata nu stiu exact la care pinion se refera pt ca multi incurca notiunea de lant transmisie primara cu cea de lant distributie. (deaia mai auzi la unii de lant de distributie la motoare in 2T) Omul a zis ce motor are! Deci nu cred sa existe motor 4t cu lant transmisie primara ... nu este nici un mecanic pe forum care sa imi spuna cum ar face el in situatia mea>> merge incarcarea vibrochenului sau ar fi mai bine schimbat...dar nu vreau sa dau 300 e pe un vibrochen bun si pe cuzineti....Deci si prin urmare e FIABILA INCARCAREA? MS ALL iN 3 sapt e gata incarcarea...mai aveti timp sa ma salvati de la o posibila moarte daca se rupe incarcatura si se da distributia peste cap Multe variante nu ai... 1. schimbare arbore cotit 2. sa incerci "incarcarea" arborelui ( sincer nu dau 2 bani pe solutia asta ) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 nu cred sa existe motor 4t cu lant transmisie primara ... Salut! Royal Enfield este doar un exemplu de motor in 4T cu transmisie primara pe lant. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salut! Royal Enfield este doar un exemplu de motor in 4T cu transmisie primara pe lant. Numai bine! Corect! Scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 DECI...sa incep cu DECI...m-*am razgandit azi si pana la urma o sa aleg schimbarea vibrochenului...maine ma duc sa ii spun la mecanic ce vreau...mai bine bag un bag si asa nu imi bat joc de mine nici de viitoru cimparator cu ''carpeli'' la motor...e vechi motoru dar merita si el dreptul la viata...e primul motor de viteza al meu si nu il dau pe un cbr de 600 de exemplu...DOAR PE 2 IL DAU ,,vreau sa fiu linisit pentru urmatoru care o sa il detina dupa mine...care stiti un kawasaki de dezmembrat va rog anuntati-ma...dau o la lada de bere sau un bax de suc... MS ALL RIDE SAFE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Nici eu nu m-as fi complicat cu "incarcarea" vibrochenului, este o operatiune destul de pretentioasa si ca sa iasa cum trebuie, devine chiar foarte pretentioasa, necesita tratament termic, si nu unul facut dupa ureche, operatie care costa destul de mult. In locul tau as cauta un motor cu totu, cred ca ar fi mai convenabil la pret decat un vibrochen separat (iti mai raman o gramada de piese de care s-ar putea sa ai nevoie mai tarziu, daca tot zici ca nu vrei sa renunti curand la motorul asta). Daca iei doar vibrochenul ia-l cu tot cu cuzineti. (asta daca nu ai degand sa-l rectifici si sa pui cuzineti noi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 Da.si cuzinetii aferenti vibrochenului ii voi cumpara ,normal,motor cu totul nu imi cumpar pentru ca am compresie f buna la pistoane iar cutia de viteze merge bine,,,fara charaieli si fara sa iasa singura din viteza,,,,de ex cand cuplez de la 2-6 nu se aude nimik,,intra f frumos...voi folosi motoru doar pentru drumuri mai lungi,pentru orash mi-am cumparat un scuter 2t... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Corect! Scuze! Un alt exemplu ar fi... motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Si Kawasaki GPz e la fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.