bogtech Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Va salut, am o Honda CBR F4i sport, are 23000 , si vreau sa ii schimb uleiul, ea de abia fiind luata, la 180 170 cred ca vibreaza cam atre( in conditiile urmatoare: oleak de ploaie + vant puternic) nu cred ca influenteaza vibrattul, ma gandesc sa nu fie bn echilibrate rotile...nush ma gandesc, va rog dati-mi un raspuns rapid . Astept oparerile voastre, respect!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Va salut, am o Honda CBR F4i sport, are 23000 , si vreau sa ii schimb uleiul, ea de abia fiind luata, la 180 170 cred ca vibreaza cam atre( in conditiile urmatoare: oleak de ploaie + vant puternic) nu cred ca influenteaza vibrattul, ma gandesc sa nu fie bn echilibrate rotile...nush ma gandesc, va rog dati-mi un raspuns rapid .Astept oparerile voastre, respect!. Echilibreaza-ti rotile.Daca ai de gand sa-ti schimbi gumele fa asta prima data si dupa aia echilibrare.Operatiunea in sine se face cu gumele pe roti.Daca dai rotile jos,verifica si rulmentii sa fie ok.S-ar putea sa fie un rulment pe cale de duca sau mai multi...Verifica si jugurile,furca sa fie bine situate si stranse,fara joc.Pune frana din fata , impinge si lasa mobra cu frana trasa sa vezi daca nu ai joc in furca.Bratul sau furca basculana de la roata din spate sa nu aiba joc lateral...Cam astea ar fi cauzele de voblaj.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 In ceea ce priveste uleiul, mergi pe motul 10w40 5100 simplu ester sau 7100 dublu ester (asta depinde de cum utilizezi mobra - varianta a doua este prentru un regim mai sportiv). Fereste-te de CASTROL manufactured by BP a carui serie incepe cu 3. Castrolul la origine este un ulei foarte bun insa ce ajunge pe la noi este.. "indoit cu apa" bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 fereste-te de castrol si atat motul e relativ ok poti incerca totusi un repsol sau, si mai bine, un liqui-moly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 fereste-te de castrol si atat motul e relativ ok poti incerca totusi un repsol sau, si mai bine, un liqui-moly eu nu stau sa le " incerc", ori iau ceva calumea ori o las asa si merg cu uleiu asta, vreau pana la urma sa pun motul, acum sa imi spuneti de care, am vazut MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 , spuneti-mi daca e bun si ce altceva imi recomandati, sa vorbeasca doar cei care stiu despre ce este vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 ptr F4 e foarte bun\deajuns Motul 7100...iar ptr vibratii in conditiile spuse de tine cred ca este mai bine sa o lasi mai moale cu viteza...de regula la genu asta de vibratii incepi cu gumele,echilibrat etc...cum a apus si @kato rulimenti verifici mai poate fi si din jug,amortizoare diferite sau pur si simplu drum naspa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 ptr F4 e foarte bun\deajuns Motul 7100...iar ptr vibratii in conditiile spuse de tine cred ca este mai bine sa o lasi mai moale cu viteza...de regula la genu asta de vibratii incepi cu gumele,echilibrat etc...cum a apus si @kato rulimenti verifici mai poate fi si din jug,amortizoare diferite sau pur si simplu drum naspa... drumul e ff bun Roman-bacau, rulmentii is buni , nu are joc nici o roata s nu se infraneaza, i-am dat iar 230 si am vazut mai bine ca se simte doar in coarne, coarnele vibreaza destul de tare, deci am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa trebuiasca sa schimb uleiul din furca sau, sa fie dezechilibrata putin roata de pe fata iar la ulei am gasit MOTUL 7100 full sintetic , acum daca stiti si niste preturi la niste filtre de ulei ar fi perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 drumul e ff bun Roman-bacau, rulmentii is buni , nu are joc nici o roata s nu se infraneaza, i-am dat iar 230 si am vazut mai bine ca se simte doar in coarne, coarnele vibreaza destul de tare, deci am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa trebuiasca sa schimb uleiul din furca sau, sa fie dezechilibrata putin roata de pe fataiar la ulei am gasit MOTUL 7100 full sintetic , acum daca stiti si niste preturi la niste filtre de ulei ar fi perfect Vezi ce scrie in cartea lui in legatura cu uleiul.Full sintetic...nu tiu daca merge la mobra ta,eventual semisintetic.Dar vezi manualul si baga ce scrie fabricantul de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Inca nu-mi vine sa cred ca dupa atatia ani de aparitia motociletelor de viteza pe plaiuri mioritice, mai sunt care nu stiu ce ulei se recomanda, ma refer la Repsol si gasca lor sau semisintetice. Daca e f4 merge linistit si in zona rosie si la 260, nu inteleg de ce este vazut ca un choper, baga fara nici o urma de indoiala 300v, cu 10w40 la temperaturi exterioare normale si utilizare soft si 15w50 pe canicula sau jorja extrema. Schimba cauciucurile, daca nu stii ce ulei ai nevoie, sigur ai niste opinci touring pe ea sau trebuie echilibrate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Inca nu-mi vine sa cred ca dupa atatia ani de aparitia motociletelor de viteza pe plaiuri mioritice, mai sunt care nu stiu ce ulei se recomanda, ma refer la Repsol si gasca lor sau semisintetice. Daca e f4 merge linistit si in zona rosie si la 260, nu inteleg de ce este vazut ca un choper, baga fara nici o urma de indoiala 300v, cu 10w40 la temperaturi exterioare normale si utilizare soft si 15w50 pe canicula sau jorja extrema. Schimba cauciucurile, daca nu stii ce ulei ai nevoie, sigur ai niste opinci touring pe ea sau trebuie echilibrate Honda merge pe repsol de ani buni si este un ulei bun, in caz ca nu stiai. in plus, repsol este unul din putinii producatori care se ocupa in totalitate de uleiurile lor, de la extragere pana la ambalare spre deosebire de alte firme care cumpara potrol de la x, il refineaza la firma y si il imbuteliaza sub numele lor la firma y. adica sunt mult mai putine sanse sa fie contrafacut. 300v se preteaza numai la schimburi dese, 2500-3000 de km in regim de forja, este un api SG, fata de motul 7100 care este un api SL, cu 3 clasificari mai sus. pe termen scurt si forja 300 v este superior lui 7100 dar sa fim seriosi, cat de mult poti tu de fapt sa il forjezi pe strada incat sa ai nevoie de un ulei de genul 300v care este un pic mai scump si necesita schimbari mai dese? cauta pe net normele api cu descrierile lor complete si ai sa te luminezi, nu doar descrierile alea unde spune ca api x a fost introdusa in anul y, nu, descrierea completa cu testele pe care le presupune fiecare norma. liqui-moly pe de alta parte, pe langa faptul ca se ocupa si ei in totalitate de uleiul lor sunt si unii dintre putinii producatori care sunt sinceri cu etichetarea uleiurilor lor, adica spun clar pe eticheta: mineral, semi-sintetic, hidrocracat (uleiuri de grupa III), full-sintetic si au o traditie mare in curse de anduranta in special, lucru deloc de neglijat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Posibil sa fi gresit recomandarea, intradevar multi clienti de f-uri au luat modelul asta pt ca nu le plac choperele si atunci e bun si un ulei mai long life sa spunem. Vand uleiuri de cativa ani si crede-ma ca Repsol nu as pune decat pe lantul de la bicicleta, iar stilul meu de conducere l-as denumi mai race, nu ma deranjeaza sa-l schimb la 3-4000, daca nu ma deranjeaza sa fac acelasi lucru cu cauciucurile. Am gresit si cand am avut tendinta de a confunda ce fac eu, cu ce am crezut ca e bine sa faca si altii si cand nu am avut ce face sa scriu pe aici, desi am zis ca nu o mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 Inca nu-mi vine sa cred ca dupa atatia ani de aparitia motociletelor de viteza pe plaiuri mioritice, mai sunt care nu stiu ce ulei se recomanda, ma refer la Repsol si gasca lor sau semisintetice. Daca e f4 merge linistit si in zona rosie si la 260, nu inteleg de ce este vazut ca un choper, baga fara nici o urma de indoiala 300v, cu 10w40 la temperaturi exterioare normale si utilizare soft si 15w50 pe canicula sau jorja extrema. Schimba cauciucurile, daca nu stii ce ulei ai nevoie, sigur ai niste opinci touring pe ea sau trebuie echilibrate STIU ce ulei am nevoie, eu as vrea Motul 7100 full syntetic 10w40, dar am cerut opinia altora, opinci nu am , is f bune cauciucurile, ramane sa schimb uleiul si filtrul si am sa vad Posibil sa fi gresit recomandarea, intradevar multi clienti de f-uri au luat modelul asta pt ca nu le plac choperele si atunci e bun si un ulei mai long life sa spunem. Vand uleiuri de cativa ani si crede-ma ca Repsol nu as pune decat pe lantul de la bicicleta, iar stilul meu de conducere l-as denumi mai race, nu ma deranjeaza sa-l schimb la 3-4000, daca nu ma deranjeaza sa fac acelasi lucru cu cauciucurile. Am gresit si cand am avut tendinta de a confunda ce fac eu, cu ce am crezut ca e bine sa faca si altii si cand nu am avut ce face sa scriu pe aici, desi am zis ca nu o mai fac postarile tale sunt bine venite, nu conteaza ce zic ceilalti, tu doar ai dat un sfat.....si mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 STIU ce ulei am nevoie, eu as vrea Motul 7100 full syntetic 10w40, dar am cerut opinia altora, opinci nu am , is f bune cauciucurile, ramane sa schimb uleiul si filtrul si am sa vad postarile tale sunt bine venite, nu conteaza ce zic ceilalti, tu doar ai dat un sfat.....si mc 7100 NU e full-sintetic! e doar group III, atat! si asa, doar la limita dintre group III si semi-sintetic. la proprietati sunt multe care il surclaseaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 7100 NU e full-sintetic! e doar group III, atat! si asa, doar la limita dintre group III si semi-sintetic. la proprietati sunt multe care il surclaseaza! uite ma aici http://www.emoto.ro/motul-7100-4t-10w-40-ester-4litri.html doar nu-s chior, vin-o si tu cu o solutie , nu cu o problema, ajuta-ma daca poti daca nu taci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) poti baga full sintetic fara nici o problema, eu am incercat si motul 300v, dar simteam vibratii in ghidon si la oglinzi, intre anumite ture, si mai pronuntat la relanti, nu a consumat deloc ulei, a fost la semn pana am pus altul, momentan folosesc motorex full sint 10w40, nu patineaza ambreiajul(poate patina daca e pe duca si la full sint se simte mai repede, sau daca cumva se folosesc discuri de ambreiaj pe care scrie sa nu se puna ulei full sintetic, vezi lucas), vibratii ai de la roti dezechilibrate, nu costa mult, poti echilibra din nou, din cauza furcii sa vibreze cam greu doar daca are ceva pe acolo si la vant puternic si vit mai mare oricum tremura sub fund uneori , toate fac la fel oricum..verifica si rulmentii de la jug motorul e un F4 din `99 - PC35 Editat Mai 9, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 poti baga full sintetic fara nici o problema, eu am incercat si motul 300v, dar simteam vibratii in ghidon si la oglinzi, intre anumite ture, si mai pronuntat la relanti, nu a consumat deloc ulei, a fost la semn pana am pus altul, momentan folosesc motorex full sint 10w40, nu patineaza ambreiajul(poate patina daca e pe duca si la full sint se simte mai repede, sau daca cumva se folosesc discuri de ambreiaj pe care scrie sa nu se puna ulei full sintetic, vezi lucas), vibratii ai de la roti dezechilibrate, nu costa mult, poti echilibra din nou, din cauza furcii sa vibreze cam greu doar daca are ceva pe acolo si la vant puternic si vit mai mare oricum tremura sub fund uneori , toate fac la fel oricum..verifica si rulmentii de la jugmotorul e un F4 din `99 - PC35 salut, mc frumos pt sfaturi,, pana la urma am dat comanda de Motul 7100 10w40, si de filtru ulei, si placute ca nu mai aveam, si un cauciuc pe spate ca la asta ii fac burn:)), am sa vad dupa echilibrare ce se mai intampla:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) uite ma aicihttp://www.emoto.ro/motul-7100-4t-10w-40-ester-4litri.html doar nu-s chior, vin-o si tu cu o solutie , nu cu o problema, ajuta-ma daca poti daca nu taci STIU ce ulei am nevoie, eu as vrea Motul 7100 full syntetic 10w40, dar am cerut opinia altora, opinci nu am , is f bune cauciucurile, ramane sa schimb uleiul si filtrul si am sa vad postarile tale sunt bine venite, nu conteaza ce zic ceilalti, tu doar ai dat un sfat.....si mc Inteleg ca altii au dat sfaturi care nu-ti suna tie bine, dar nu trebuie chiar sa sari la gatul celor care indraznesc sa te sfatuiasca... Editat Mai 19, 2009 de jcdenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Eu am CBR F4i si am facut toate reviziile la Honda (Inter-Motorcycle) de cand am cumparat-o. Schimbul de ulei ei il fac standard cu Motul 7100 la 6000 km. Daca ai un stil de mers deosebit sau vrei altceva iti pun si alte tipuri de ulei (tot Motul) insa se schimba perioada de service, etc. Recomand 7100 daca mergi normal (adinca nu numai pe rosu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 7100 NU e full-sintetic! e doar group III, atat! si asa, doar la limita dintre group III si semi-sintetic. la proprietati sunt multe care il surclaseaza! Cred ca faci o grava confuzie, 7100 este full sintetic de grupa a V-a si este o combinatie de PAO si esteri. Putine uleiuri il "surclaseaza"! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.