cnairda Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 m-am uitat inca o data la el, nu e uns cu nimic asta e modelu : HIFLO HFA2703 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 m-am uitat inca o data la el, nu e uns cu nimic asta e modelu : HIFLO HFA2703 pai daca este in buc.(filtru) treci pe la mine cu el si il ungem cu ulei din kit ul de intretinere pe care il am eu(DNA) . nu costa nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) Daca tu nu intelegi, nu inseamna ca nu se poate. Intamplator lucrez in domeniul filtrarii (industriale) si da, exista tipuri si tipuri de filtre, cu diferite "prioritati". Deci sunt filtre facute sa filtreze ceva dar prioritar sa fie "air-flow"-ul, sa filtreze bine de tot, dar cantitatea de aer (sau ce o fi) maxima ce poate trece e mai mica... si lista e luuuuuuunga de tot. Nu am studiat exact specificatiile filtrelor stock sau aftermarket pentru moto, dar te asigur, sunt foarte multe tipuri de filtre, fiecare optimizat pentru altceva. PS. Nu vreau sub nici o forma sa recomand vreo marca anume sau macar after-market <> stock. Vreau doar sa intelegi ca este o industrie extrem de diversificata si optimizata pe diverse scopuri. daca nu ai studii si vechime in proiectarea si constructia de "masini" parerea ta e discutabila ... daca ai , dezvolta, te rog ! Una este sa lucrezi in cercetare si alta e sa lucrezi in vanzari/service PS- zicea cineva pe aici ca filtrele sport nu prea opresc praful, dar opresc animalele mici Editat Martie 19, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 m-am uitat inca o data la el, nu e uns cu nimic asta e modelu : HIFLO HFA2703 Nici nu trebuie uns cu ceva , asa-i modelul la tine,are un burete ,se foloseste si la filtrele auto pt mediu cu mult praf . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 m-am uitat inca o data la el, nu e uns cu nimic asta e modelu : HIFLO HFA2703 Nici nu trebuie uns cu ceva , asa-i modelul la tine,are un burete ,se foloseste si la filtrele auto pt mediu cu mult praf . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 daca nu ai studii si vechime in proiectarea si constructia de "masini" parerea ta e discutabila ... daca ai , dezvolta, te rog !Una este sa lucrezi in cercetare si alta e sa lucrezi in vanzari/service PS- zicea cineva pe aici ca filtrele sport nu prea opresc praful, dar opresc animalele mici Fiecare are convingeri si preferinte. Schimband filtrul nu o sa castigi niciodata atata putere in motor cat sa poti sa-ti dai seama. Este mai mult o parere, cum ca parca trage mai bine, dar poate fi si subiectivism. Am folosit filtrul origimal de hartie si unul K&N si parca si mie mi s-a parut ca motorul trage mai bine fara sa scada performantele chiar la sfarsitul perioadei de curatire, dar este doar o parere. Ce este sigur cel putin in cazul meu, filtreaza mai bine pt ca in spatele filtrului original am gasit praf fin depus pe carcasa de plasitic, iar dupa schimbarea cu K&N nu. Am fost foarte atent la aspectul asta pt ca eram oarecum prevenit din discutiile pe forum ca respectivele filtre sunt mai permisive, ceeace in cazul meu nu s-a adeverit. La actuala motocicleta dupa epuizarea garantiei sigur voi trece la K&N, evident intretinut cu chitul original, care tine min 10 spalari/ungeri. Investitia initiala este mai mare, dar se recupereaza in timp. Bine ca avem de unde alege! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.