Sari la conținut

filtru aer K&N


Rrrr6
 Share

Postări Recomandate

Daca tu nu intelegi, nu inseamna ca nu se poate.

 

Intamplator lucrez in domeniul filtrarii (industriale) si da, exista tipuri si tipuri de filtre, cu diferite "prioritati". Deci sunt filtre facute sa filtreze ceva dar prioritar sa fie "air-flow"-ul, sa filtreze bine de tot, dar cantitatea de aer (sau ce o fi) maxima ce poate trece e mai mica... si lista e luuuuuuunga de tot.

Nu am studiat exact specificatiile filtrelor stock sau aftermarket pentru moto, dar te asigur, sunt foarte multe tipuri de filtre, fiecare optimizat pentru altceva.

 

PS. Nu vreau sub nici o forma sa recomand vreo marca anume sau macar after-market <> stock. Vreau doar sa intelegi ca este o industrie extrem de diversificata si optimizata pe diverse scopuri.

daca nu ai studii si vechime in proiectarea si constructia de "masini" parerea ta e discutabila ... daca ai , dezvolta, te rog !

Una este sa lucrezi in cercetare si alta e sa lucrezi in vanzari/service

PS- zicea cineva pe aici ca filtrele sport nu prea opresc praful, dar opresc animalele mici :laugh:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai studii si vechime in proiectarea si constructia de "masini" parerea ta e discutabila ... daca ai , dezvolta, te rog !

Una este sa lucrezi in cercetare si alta e sa lucrezi in vanzari/service

PS- zicea cineva pe aici ca filtrele sport nu prea opresc praful, dar opresc animalele mici :laugh:

Fiecare are convingeri si preferinte. Schimband filtrul nu o sa castigi niciodata atata putere in motor cat sa poti sa-ti dai seama. Este mai mult o parere, cum ca parca trage mai bine, dar poate fi si subiectivism. Am folosit filtrul origimal de hartie si unul K&N si parca si mie mi s-a parut ca motorul trage mai bine fara sa scada performantele chiar la sfarsitul perioadei de curatire, dar este doar o parere. Ce este sigur cel putin in cazul meu, filtreaza mai bine pt ca in spatele filtrului original am gasit praf fin depus pe carcasa de plasitic, iar dupa schimbarea cu K&N nu. Am fost foarte atent la aspectul asta pt ca eram oarecum prevenit din discutiile pe forum ca respectivele filtre sunt mai permisive, ceeace in cazul meu nu s-a adeverit. La actuala motocicleta dupa epuizarea garantiei sigur voi trece la K&N, evident intretinut cu chitul original, care tine min 10 spalari/ungeri. Investitia initiala este mai mare, dar se recupereaza in timp. Bine ca avem de unde alege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...