Sari la conținut

Genunchiul Jos....


ninja
 Share

Postări Recomandate

OK sincer sa itzi pui genunchiul jos pe strada nu prea are cu ce sa te ajute .

Daca mergi destul de aggresiv si itzi folosesti corpul corect in a intoarce motoru atunci genunchiu probabil ca itzi va atinge insa sa faci din asta prioritate este prostie, Cu cit incerci mai tare cu atita itzi fu** mersu mai naspa.

Stiu cel putzin 10 persoane care si-au trintit motoarele incercind sa isi traga genunchil pe jos pt prima oara

Unu din ei o si murit in aceeasi zii pt ca super entuziastmat ca reusise incerca sa atinga neaparat in fiiecare curba. So dus in banda cealalta intr-o curba si o luat un Pathfinder in fatza la mai putzin de 10min dupa ce i-am zis totzi sa se linisteasca

Deci ce incerc sa zic este ca principal este sa invetzi "throttle control" si corect "body english" si apoi genunchiul pe jos vine de la sine natural. Dupa 9500mile cu SV650 prima data cind m-am dus cu R6 pe curbe a fost si prima data cind mi-or atins genunchi jos. Eram pe un drum pe care il stiu si cu ochi inchisi . Nici nu ma gindeam la asa ceva , incercam sa-l prind pe un preten cu un CBR900 Nadragi de piele nici nu aveau knee pucks , aveam gauri in amindoua partzile cind am ajuns in virfu dealului

 

Uite aicea un link interesant. http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/cornering/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sunt "throttle control" si  "body english"???nu ce inseamna(traducerea o intzeleg :angry: ) dar cum se fac,zii o mica poveste asa ca pt incepatori :)

Throttle control este technica folosiri corecte a acceleratiei in functie de situatzie. Este foarte complexa , dar unele chestie de baza ar fii sa nu inchizi gazul brusc cind esti aplecat in curba [in special daca intri in derapaj cu roata din spate] cum sa folosesti frina de motor spre avantajul tau etc

 

Body English se refera la cum itzi folosesti corpul pe motocicleta.

Unu din motivele prinvcipale din caza caruia nu imi plac motoarele cu comenzile de la picioare trase in fatza [cruisers] este ca nu mai potzi sa itzi folosesti corpu in a cconduce. Toata partea joasa a corpului atirna nefolosita in timp ce toata munca o faci din ghidoane.

 

Linkul care l-am dat mai sus explica in detaliu ce si cum. Din nou body english nu se aplica doar la sportbikes. In masura mai mica sau mai mare se aplica cu rezultate foarte bune la ori ce alt tip de motor

Motoarele off road au reguli destul de differite insa si la ele body english este la fel de important

 

http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page13.jpg

 

http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page08.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare link-ul :angry:

Parca esti incepator.Acum te dai mare pilot.Vezi ca DVD ti-a pornit IJ-ul;si a pornit .Pacat ca nu am fost de fata sa vad cum merge bestia.Se cam zgaltaie din toate incheieturile dar face fata cu succes. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul esti o enciclopedie. Ar trebui sa deschizi o scoala moto avansati in Romania :)

 

din cele 5 pozitii care sunt recomandate si care nu?

Prima varianta este gresita , a doua este exact opusul la pozitzia corecta, a treia nu este gresita dar este prea exagerata, a treia este buna dar putzin prea aggresiva pt strada insa ok pt circuit [unde la viteze mari in curba trebuie sa incerci sa te tzi mai aerodinamic], iar a patra este pozitzia cea mai indicata

 

Bine intzeles totul depinde putzin de la un individ la altu. Daca te uitzi la curse de motociclete potzi sa vezi ca fiiecare are felul lui propriu in a se misca si a se pozitziona pe motor. Insa regulile de baza sunt aceeleasi pt fiiecare.

Din nou , aicea discutam despre extrema sportului , dar daca de exemplu tu ai un FZ1 in loc de R1 nu inseamna ca nu ai motiv sa citesti asa ceva. Ajuta foarte mult sa invetzi sa fii cu adevarat relaxat pe motor si sa invetzi sa te misti pe el cind iei o curba chiar daca nu ai interes sa itzi tirasti genunchi pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ce dai intai (in mod normal) de podea: cu genunchiul sau cu scaritzele?

 

nu vorbesc de cruiser, ci de gixxer!

 

 

Daca mergi pe gixer de parca ai un batz in poponeata pe curbe atunci scaritzele ating primele . Daca invetzi sa-tzi folosesti corpul cum trebuie si ai supensile ajustate corect scaritzele nu au motiv sa atinga in curba podeaua ori cit de tare potzi sa mergi pe drumuri publice.

 

http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page08.jpg

 

Din exemplele astea , primele doua sunt total gresite si doar asa potzi sa atingi scaritzele

 

Aceeasi chestie o explica si pe pagina asta in partea dreapta sus

 

http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page25.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba sincer si normal ar fi sa atingi prima oara cu genunchiu. acu depinde cum stai.

eu cu ij-ul meu am atins cu genunchiul si dupa care am exagerat putzin de-a lungul timpului si am atins cu "filĂĽrul" si dupa aia data fiind constructzia bolidului si fiind foarte lat am pus carena (da doar pe dreapta ca e putzin mai umuflata carena pt ca protejaza motoru; daca o puneam pe stinga o puneam de tot).

Din pacate eu nu am avut inca norocul sa ma dau pe un circuit asa ca a trebuit sa invatz pe drumurile publice ale plaiului nostru stramosesc, si mergeam pina aproape de tg mures ca acolo sint niste viraje misto si asfaltul era nou :)

bafta oricum si la mai mare da sa nu va rupetzi giturile :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
Am eu salvat tot ... daca dai o bere iti trimit prin mail :D

am notat. o bere draft, slab alcoolizata. trimite-l degraba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...