ninja Postat Iulie 30, 2003 Share Postat Iulie 30, 2003 O fi indicat sa invetzi sa pui genunchiul jos pe viraj pe drum public? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 OK sincer sa itzi pui genunchiul jos pe strada nu prea are cu ce sa te ajute . Daca mergi destul de aggresiv si itzi folosesti corpul corect in a intoarce motoru atunci genunchiu probabil ca itzi va atinge insa sa faci din asta prioritate este prostie, Cu cit incerci mai tare cu atita itzi fu** mersu mai naspa. Stiu cel putzin 10 persoane care si-au trintit motoarele incercind sa isi traga genunchil pe jos pt prima oara Unu din ei o si murit in aceeasi zii pt ca super entuziastmat ca reusise incerca sa atinga neaparat in fiiecare curba. So dus in banda cealalta intr-o curba si o luat un Pathfinder in fatza la mai putzin de 10min dupa ce i-am zis totzi sa se linisteasca Deci ce incerc sa zic este ca principal este sa invetzi "throttle control" si corect "body english" si apoi genunchiul pe jos vine de la sine natural. Dupa 9500mile cu SV650 prima data cind m-am dus cu R6 pe curbe a fost si prima data cind mi-or atins genunchi jos. Eram pe un drum pe care il stiu si cu ochi inchisi . Nici nu ma gindeam la asa ceva , incercam sa-l prind pe un preten cu un CBR900 Nadragi de piele nici nu aveau knee pucks , aveam gauri in amindoua partzile cind am ajuns in virfu dealului Uite aicea un link interesant. http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/cornering/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 ce sunt "throttle control" si "body english"???nu ce inseamna(traducerea o intzeleg ) dar cum se fac,zii o mica poveste asa ca pt incepatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 ce sunt "throttle control" si "body english"???nu ce inseamna(traducerea o intzeleg ) dar cum se fac,zii o mica poveste asa ca pt incepatori Throttle control este technica folosiri corecte a acceleratiei in functie de situatzie. Este foarte complexa , dar unele chestie de baza ar fii sa nu inchizi gazul brusc cind esti aplecat in curba [in special daca intri in derapaj cu roata din spate] cum sa folosesti frina de motor spre avantajul tau etc Body English se refera la cum itzi folosesti corpul pe motocicleta. Unu din motivele prinvcipale din caza caruia nu imi plac motoarele cu comenzile de la picioare trase in fatza [cruisers] este ca nu mai potzi sa itzi folosesti corpu in a cconduce. Toata partea joasa a corpului atirna nefolosita in timp ce toata munca o faci din ghidoane. Linkul care l-am dat mai sus explica in detaliu ce si cum. Din nou body english nu se aplica doar la sportbikes. In masura mai mica sau mai mare se aplica cu rezultate foarte bune la ori ce alt tip de motor Motoarele off road au reguli destul de differite insa si la ele body english este la fel de important http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page13.jpg http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page08.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 super tare link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Iulie 31, 2003 Share Postat Iulie 31, 2003 super tare link-ul Parca esti incepator.Acum te dai mare pilot.Vezi ca DVD ti-a pornit IJ-ul;si a pornit .Pacat ca nu am fost de fata sa vad cum merge bestia.Se cam zgaltaie din toate incheieturile dar face fata cu succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Iulie 31, 2003 Autor Share Postat Iulie 31, 2003 cool danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat August 1, 2003 Share Postat August 1, 2003 thx sunt beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 1, 2003 Admin Share Postat August 1, 2003 Raul esti o enciclopedie. Ar trebui sa deschizi o scoala moto avansati in Romania http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page08.jpg din cele 5 pozitii care sunt recomandate si care nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat August 1, 2003 Share Postat August 1, 2003 Raul esti o enciclopedie. Ar trebui sa deschizi o scoala moto avansati in Romania http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page08.jpg din cele 5 pozitii care sunt recomandate si care nu? Prima varianta este gresita , a doua este exact opusul la pozitzia corecta, a treia nu este gresita dar este prea exagerata, a treia este buna dar putzin prea aggresiva pt strada insa ok pt circuit [unde la viteze mari in curba trebuie sa incerci sa te tzi mai aerodinamic], iar a patra este pozitzia cea mai indicata Bine intzeles totul depinde putzin de la un individ la altu. Daca te uitzi la curse de motociclete potzi sa vezi ca fiiecare are felul lui propriu in a se misca si a se pozitziona pe motor. Insa regulile de baza sunt aceeleasi pt fiiecare. Din nou , aicea discutam despre extrema sportului , dar daca de exemplu tu ai un FZ1 in loc de R1 nu inseamna ca nu ai motiv sa citesti asa ceva. Ajuta foarte mult sa invetzi sa fii cu adevarat relaxat pe motor si sa invetzi sa te misti pe el cind iei o curba chiar daca nu ai interes sa itzi tirasti genunchi pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat August 3, 2003 Autor Share Postat August 3, 2003 da nu-i asa ca e mirifica senzatzia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan Postat August 5, 2003 Share Postat August 5, 2003 cu ce dai intai (in mod normal) de podea: cu genunchiul sau cu scaritzele? nu vorbesc de cruiser, ci de gixxer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat August 5, 2003 Share Postat August 5, 2003 cu ce dai intai (in mod normal) de podea: cu genunchiul sau cu scaritzele? nu vorbesc de cruiser, ci de gixxer! Daca mergi pe gixer de parca ai un batz in poponeata pe curbe atunci scaritzele ating primele . Daca invetzi sa-tzi folosesti corpul cum trebuie si ai supensile ajustate corect scaritzele nu au motiv sa atinga in curba podeaua ori cit de tare potzi sa mergi pe drumuri publice. http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page08.jpg Din exemplele astea , primele doua sunt total gresite si doar asa potzi sa atingi scaritzele Aceeasi chestie o explica si pe pagina asta in partea dreapta sus http://pkx.todiefor.com/cars/vfr/misc/corn...ring/page25.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat August 6, 2003 Autor Share Postat August 6, 2003 ba sincer si normal ar fi sa atingi prima oara cu genunchiu. acu depinde cum stai. eu cu ij-ul meu am atins cu genunchiul si dupa care am exagerat putzin de-a lungul timpului si am atins cu "filĂĽrul" si dupa aia data fiind constructzia bolidului si fiind foarte lat am pus carena (da doar pe dreapta ca e putzin mai umuflata carena pt ca protejaza motoru; daca o puneam pe stinga o puneam de tot). Din pacate eu nu am avut inca norocul sa ma dau pe un circuit asa ca a trebuit sa invatz pe drumurile publice ale plaiului nostru stramosesc, si mergeam pina aproape de tg mures ca acolo sint niste viraje misto si asfaltul era nou bafta oricum si la mai mare da sa nu va rupetzi giturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 6, 2003 Share Postat August 6, 2003 Moshule, baga si tu o poza cu IJul tau de curse, prea il lauzi. I-ai facut overclock la maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat August 10, 2003 Autor Share Postat August 10, 2003 Moshule, baga si tu o poza cu IJul tau de curse, prea il lauzi. I-ai facut overclock la maxim? ia de aici poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat August 10, 2003 Share Postat August 10, 2003 Ba, prost facuta poza, nu se vede decat Hayauglybusa lu' Dan Sovu, iar motoreta ta acoperita de un tanar care arata a posesor de XX, cel putin de la spate... alta poza nu mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat August 10, 2003 Autor Share Postat August 10, 2003 pai posesoru ala de XX e motoreta mea sa vezi ca il calaresc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
offroadmaster Postat Februarie 6, 2004 Share Postat Februarie 6, 2004 Dragi piloti,cei care ati comentat aici mersul cu genunchiul pe jos,as vrea sa va vad pozele,ca imi suna a discutie intre pescari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berzelius Postat Februarie 6, 2004 Share Postat Februarie 6, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Februarie 6, 2004 Share Postat Februarie 6, 2004 linkul ala misto nu mai este valid. i-a facut cineva un mirror? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Am eu salvat tot ... daca dai o bere iti trimit prin mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Am eu salvat tot ... daca dai o bere iti trimit prin mail am notat. o bere draft, slab alcoolizata. trimite-l degraba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.