Hosszu Toll Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 TRASEU: Targu Mures-Turda-Cluj Napoca-Oradea>>Bors/ArtĂĄnd<<Debrecen-Miskolc>>TornyosnĂŠmeti/Milhost<<Kosice-Spissky Hrad-Poprad-M-tiiTatra -Dobsinska Ladova Jaskyna>>Abovce/BĂĄnrĂŠve<<Miskolc-Polgar-Debrecen>>ArtĂĄnd/Bors<<Oradea-Cluj Napoca-Turda-Targu Mures PARTICIPANTI: Koko_levy + Timi (Honda Cbr 600) Zsak + Mendy ( Honda Transalp 650) Pal_Chop + Dudi (Yamaha Virago 535) Hosszu Toll + Szidy (KTM 950 Adventure) PERIOADA: 30.04.2009 - 03.05.2009 TOTAL KM PARCURSI: aprox. 1300-1400 Traseul aproximativ: 1 Mai...hmm aven trei zile si cateva ore la dispozitie...ce facem,unde mergem..anu trecut de 1 Mai in Ucraina ne-am udat ca lumea speram ca anu asta sa fie mai bine. Deschidem frumos hatra si incepem sa navigham...si deodata bling ...m-tii Tatra in Slovacia hai sa vedem si noi de unde pornesc Carpatii cum ii la ei "Transfagarasan"-ul,o sa fie manele,conserve,flacoane si pungi de nailon peste tot? Dupa cum bine stim ca la ei e varful cel mai inalt din Carpati Gerlach Peak 2,655 m si am decis sa-l vedem si pe asta.Nu stiam noi foarte multe despre Slovacia asa ca urmeaza documentarea ce mai e de vazut si sa si incape in mini-vacanta noastra,incepem sa rasfoim in cartea noastra electronica autotstiutoare internetul si ne capteaza ceva frumos mare si vechi: Cetatea "Spyssky Hrad",merita de stiut despre aceasta cetate: se situeasa la 634 m inaltime pe o stanca de 200 m care se inalta peste podisul Spissky si e una dintre cele mai mari cetati din centrul europei, are o suprafata de 41 426 m2 si a fost construit si modificat de mai multe ori intre secolele XII-XvIII.In cetatea Spissky au fost filmate The last Legion si Dragonheart. tongue.gif Cam atat despre cetate,incepem sa ne focusam pe Tatra dar hotaram sa nu mergem gata pregatiti la un punc anume ci vedem acolo cum e si ce e mai interesant de vazut.Cu Tatra am rezolvat repede acuma cu drumul de intoarcere cum va fi doara nu ne intoarcem pe aceasi ruta sau macar pe o parte sa deviem si asa am gasit un drum frumos intre doua rezervatii naturale,drum care cuprindea si o pestera...si nu o pestera oarecare ci un "Icecave"cu numele de Dobsinska Ladova Jaskyna,perfect,numa sa avem timp si de asa ceva si pt ca inca nici unul dintre noi n-a fost intr-o astfel de pestera am decis sa o vizitam. Partea cu navigherea pe net,documentatie,calcule de timp,km si nu in ultimul rand partea cu bugetul a fost rezolvata asa ca acum sa trecem la treaba. O poza informativa Povestirea amanuntita si restul pozelor puteti sa vizionati aici : /index.php?...0&start=720 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Daca se poate rog moderatorii sa mute toata povestirea din topicul local Mures aici.(m-am gandit prea tarziu deja am uploadat prima parte acolo si nu vreau sa postez aceasi treaba de doua ori mai ales cu asa poze)Multumesc. Editat Mai 4, 2009 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Felicitari pt. noi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 mai pune poze daca ai k e foarte interesant....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 mai pune poze daca ai k e foarte interesant....... intr`adevar pozele alea cu muntii aia... Super ! Asa ma bate gandu sa fac si eu o plimbare in colo , numa pentru privelistea aia! Problema de baza ii ca " nema bani " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 10, 2009 Autor Share Postat Mai 10, 2009 mai pune poze daca ai k e foarte interesant....... Acuma am ajuns acasa de la Romexpo (probabil ai vazut linkul unde este descris cu multe pozeee) dar o sa mai pun poze cu prima ocazie intr`adevar pozele alea cu muntii aia... Super ! Asa ma bate gandu sa fac si eu o plimbare in colo , numa pentru privelistea aia! Problema de baza ii ca " nema bani " In legatura cu banii poti rezolva si foarte ieftin ...benzina ne-a costat in jur de 100 eur in rest cazarea(50 ron(RO)+ 13 eur(SK)+ 1300 Ft(HUN)) si mancarea.... depinde... duci cu tine sau la restaurant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Acum 2 ani am fost si noi tot cu motoare si am iesit super ieftin.Acum ca au euro nu stiu cum sunt pretzurile ,dar merita oricum sa mergi pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Acum 2 ani am fost si noi tot cu motoare si am iesit super ieftin.Acum ca au euro nu stiu cum sunt pretzurile ,dar merita oricum sa mergi pe acolo. Nu-i vorba ca ii mai scump ca la noi sau ca oriunde altundeva , toata treaba ii ca se simte criza si cam bate vantu in buzunare ! Trece si perioada asta si recuperam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 Acum 2 ani am fost si noi tot cu motoare si am iesit super ieftin.Acum ca au euro nu stiu cum sunt pretzurile ,dar merita oricum sa mergi pe acolo. Eu acum am fost prima data dar nu cred ca euro a influentat preturile chiar erau destul de ok....si peisajele oricum ar merita si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 TRASEU: Targu Mures-Turda-Cluj Napoca-Oradea>>Bors/ArtĂĄnd<<Debrecen-Miskolc>>TornyosnĂŠmeti/Milhost<<Kosice-Spissky Hrad-Poprad-M-tiiTatra -Dobsinska Ladova Jaskyna>>Abovce/BĂĄnrĂŠve<<Miskolc-Polgar-Debrecen>>ArtĂĄnd/Bors<<Oradea-Cluj Napoca-Turda-Targu Mures PARTICIPANTI: Koko_levy + Timi (Honda Cbr 600) Zsak + Mendy ( Honda Transalp 650) Pal_Chop + Dudi (Yamaha Virago 535) Hosszu Toll + Szidy (KTM 950 Adventure) PERIOADA: 30.04.2009 - 03.05.2009 TOTAL KM PARCURSI: aprox. 1300-1400 Traseul aproximativ: O poza informativa Povestirea amanuntita si restul pozelor puteti sa vizionati aici : /index.php?...0&start=720 Wow...alta excursie ce a avut urmari niste poze superbe... La cat mai multe...si...poze la fel de reusite... @Zsak...Am vazut ca ti-ai schimbat Viroaga pe Transalp...insa culoarea ai pastrat-o... Sunt curios cum e trecerea de la Viroaga la Transalp...(si eu as vrea sa fac acelasi lucru)...cum e la drum lung, cu pasager si cu bagaje...e comod? suspensiile cum se comporta? saua? consumul? Numai bine...si aventuri cel putin la fel de frumoase ca asta... Multa bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Wow...alta excursie ce a avut urmari niste poze superbe...La cat mai multe...si...poze la fel de reusite... @Zsak...Am vazut ca ti-ai schimbat Viroaga pe Transalp...insa culoarea ai pastrat-o... Sunt curios cum e trecerea de la Viroaga la Transalp...(si eu as vrea sa fac acelasi lucru)...cum e la drum lung, cu pasager si cu bagaje...e comod? suspensiile cum se comporta? saua? consumul? Numai bine...si aventuri cel putin la fel de frumoase ca asta... Multa bafta!!! Pai culoarea e doar asemanatoare pt. ca viraga era bej si transalpul un verde deschis ... sunt si plusuri si minusuri . Pro : La drum lung se simte diferenta ( asta era si motivul schimbarii) . Este mai comod , poti sa iei mai multe pozitii pe sa , nu simte gropiile , peste 100 km/h nu vibreaza motorul asa de tare cum vibra viraga (foarte avantajos pe autostrazi) , foarte comoda si pt. pasager Contra: consum putin mai mare , foarte greu de impins/manevrat (nu ajung cu talpile pe jos 100% si probabil de aia ) , si cel mai greu acceptat e renuntarea la "feeling"-ul chopper . Din pacate nu-mi permit sa tin 2 motoare , si cu un chopper (mai ales cu una de 535) e chiar incomod sau sa faci ture de peste 5000 km , sau daca o faci sa nu fie incomod atunci iti trebuie foarte mult timp. Daca vrei sa treci la Transalp si iti place si off ul atunci iti va fi mai usor schimbarea . Eu numai pt. drumuri proaste , autostrazi , si foarte putin off am luat aceasta decizie . Imi e dor inca de chopper , dar pana acum am numai 2000km cu transalpul mai trebuie sa facem iesiri multe ca sa pot sa ma hotarasc ce vreau chopper sau enduro . Totusi ideal pt. mine ar fi un Goldwing si un Chopper customizat in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Contra: consum putin mai mare Ce intelegi prin consum mai mare ? Cat ti-a iesit la tura asta ? sa nu zici ca mai mult de 5,5 L la 100 km asa impachetat , 2 pers si mers peste 100 km/h ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 Ce intelegi prin consum mai mare ? Cat ti-a iesit la tura asta ? sa nu zici ca mai mult de 5,5 L la 100 km asa impachetat , 2 pers si mers peste 100 km/h ! Nu cred ca a iesit cu mai mult de 5.5 pt ca eu cu monstrul meu am scos intre 5.8 si 6.2.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Ce intelegi prin consum mai mare ? Cat ti-a iesit la tura asta ? sa nu zici ca mai mult de 5,5 L la 100 km asa impachetat , 2 pers si mers peste 100 km/h ! Consum putin mai mare ... la viroaga sub 110 km/h era cam 4,5 si acum la transalp 5,5-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Consum putin mai mare ... la viroaga sub 110 km/h era cam 4,5 si acum la transalp 5,5-6 Aha , da pe Viroaga nu puneai bagaje si nu aveai confortu ca pe Transalp ! Daca mergi cu el frumos , la 90 pe drumurile Romaniei , nu autostrazi si drumuri extra super nationale ... o sa vezi ca il bagi la 4,8 - 5 L la 100 km ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZOG_honda Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 a Ce ai vrut sa spui ca nu inteleg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 Am dat de cartea de vizita a batranului de la campingul din PolgĂĄr (HU)poate trece careva pe acolo si are nevoie de cazare ieftina si buna(ar fi bine ca cineva sa stie maghiara poate ca stie si ceva germana sau engelza nu mai tin minte) Sovago Mihaly Selypeskoz tanya 1/B PolgĂĄr 4090 Tel : 52.704.142 prefixu HU: 0036 52.391.417 Mob: 06-30-533-9261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Care este viteza medie intr-o astfel de tura? Am si eu Trans (incepator) dar nu ma simt prea bine peste 120-130 km/h cu el. Am dat de cartea de vizita a batranului de la campingul din PolgĂĄr (HU)poate trece careva pe acolo si are nevoie de cazare ieftina si buna(ar fi bine ca cineva sa stie maghiara poate ca stie si ceva germana sau engelza nu mai tin minte) Sovago Mihaly Selypeskoz tanya 1/B PolgĂĄr 4090 Tel : 52.704.142 prefixu HU: 0036 52.391.417 Mob: 06-30-533-9261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 10, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2010 Care este viteza medie intr-o astfel de tura?Am si eu Trans (incepator) dar nu ma simt prea bine peste 120-130 km/h cu el. Viteza medie nu stiu la aceasta tura pt ca era un trafic infernal pana la Cluj (110 km in 3 ore),in Ungaria nu prea sunt sate pe drum poti sa bagi destul de bine si am fost si pe autostrada,in Slovacia zona unde am fost e ca la noi la munte cu multe curbe asa ca nici acolo nu poti baga foarte tare.Asa informativ ce poti sa spun ca unde se putea am bagat pana in 130 pt ca aveam un Virago cu noi cu doua pers de peste 90 kg si a avut si o pana si l-am rezolvat cu spray, de cel mai multe ori avema viteza de 100 - 110 km/h. Din experienta pot sa-ti spun ca cu cat ii mai mare gasca cu atat scade viteza medie, eu cu prietena in tura de vara pe un singur motor am facut si 500 km in jur de 4 ore cu alimentari si opriri, deci in jur de 140-150 vit medie pe autostrada, unde se putea tineam vit de croaziera 170 si vit max era de 190. Eu zic ca cu Transalpu ajunge 110-120 km/h unde se poate, mai ales ca esti incepator, in Croatia am fost 2 cruisere si un sport touring si vit medie pe autostrada tot asa intre 110-140 aveam, nu viteza max te ajuta sa te deplasezi mai repede, ci opririle cat mai putine, daca sunteti mai multi, gasca sa fie un grup compact care sa se deplaseze constant, nu cu fite unu merge in fata ii lasa in urma pe ceilalti dupa acea ii asteapta la o tigara si invers.Noi suntem 4-5 motoare prieteni apropiati care ne cunoastem de peste 20 de ani si de obicei facem turele impreuna,bineinteles la depasiri se rupe un pic gasca, dar ala din fata ii ajuta pe ceilalti la depasiri si daca restu nu poate efectua depasirea nu se distanteaza prea mult de grup, un grup e mult mai vizibil decat un singur motor, daca mergi in grup se mai si feresc masinile, trag un pic spre dreapta sa trecem toti. Mesaj completat PS. Unde este o priveliste faina, ceva de vazut, mergem chiar foarte incet si cu 50-60, scopul meu personal, daca ma duc in tura sa mai vad si ceva nu numai drumul si masinile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.