luccyus Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Ii rog sa ma ajute cu un sfat,pe cei care au trecut prin asemenea situatie. E vorba de o ciobitura sub motor in zona ambreiajului(nu pe capac)de unde se prelinge uleiul.Sudura .....nu stiu daca nu afecteaza garnituri si simeringuri din interior si de desfacut nu vreau sa-l desfac tot bucati.As incerca sa-l lipesc si nu stiu ce adeziv ar rezista la acea temperatura....daca cunoasteti ceva lipiciuri va rog sa ma informati... va multumesc! Editat Mai 7, 2009 de luccyus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 nu`ti prinde nici un adeziv din lume daca picura ulei pe acolo; suprafata trebuie curatata bine si degresata, eventual poti goli uleiul din motor, sa nu mai prelinga pe la fisura, si apoi degresat si incercat ori cu silicon auto, ori cu diverse alte solutii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Intradevar solutii de lipire ar exista, dar cel mai greu este sa degresezi zona. Fara o degresare perfecta nu ai nici o sansa. Pune niste poze sa ne facem o ideie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Mai 7, 2009 Autor Share Postat Mai 7, 2009 (editat) de golit uleiul si curatatul suprafetei de lipit nu se pune problema...ciobitura e de marimea unui varf de electrod,sa zic asa si nu cred ca tine siliconul. poze nu am pentru ca motoru ii la ~80km de mine.mersi oricum Editat Mai 7, 2009 de luccyus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Golit, degresat, si aplicat PlasicSteel sau TitaniumSteel.... in comert la noi se gaseste ceva asemanator... da nu stiu cum ii zice... da un google si tu. Am un amic Misu care si-a spart baia de ulei la BMW, a lipit-o si tine si acum... Probabil ca tine si la Carter desi ai alte temperaturi... Baga o Poza. Editat Mai 7, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Am vorbit la telefon cu el... Cica mai are o cutie de Titanium Steel la el in Constanta... daca nu esti in graba... baga un mail sau mesaj... cand vin catre Cluj la Seth on fire ... o sa iau cutia cu mine. Ps: Nice Hair Cut ) Editat Mai 7, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 incearca cu Poxilina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) scos ulei, degresat cu spray de curatat lantul si aplicat un strat de epoximetal de la bison (2 solutii care se amesteca, se gaseste in magazinele de instalatii termice, ferarii, etc) am folosit eu functioneaza perfect Editat Mai 7, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Mai 7, 2009 Autor Share Postat Mai 7, 2009 Intre timp am dat de un adeziv de la bison care, cica,ar fi pentru esapamente auto si moto, ,etc.Zice ca adera pe metal,caramida si beton si ca ar rezista la temp de o mie de grade.Nu e mentionat daca rezista la solventi,uleiuri,alea-alea...incerc cu asta si daca nu tine incerc cu epoxy metal tot de la bison si daca nici asa nu merge treaba o sa astept noi inventii de lipiciuri... Multumesc pt ajutor si atentia acordata! Rescpect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Testat de sute de ori POXILINA.Succes 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 poxilina, poxipol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ma, goleste ulaiul, scoate capacul lateral, degreseaza si SUDEAZA-L, sudura este sfanta, peste sudura da cu ceva poxipol, ca poate exista pori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 am rezolvat problema cu bison cement rezistent la 1000 grade celsius.am mers 70 km de cand l-am lipit si nu da semne rele inca.sper sa tina mult si bine. multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 cum a mai zis cineva mai sus , sudura este mult mai ok decit toate chimicalele ce le recomanda toata lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.