JCDenton Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Odata cu acest topic am doua intrebari: 1. Cu ce difera o motocicleta de circuit care se foloseste in curse oficiale de echivalentul acesteia cumparata de omul nostru de rand de la dealer? Inafara de diferentele estetice, ma refer strict la motor, suspensii, etc. 2. Mai vad in treacat prin poze unii care au si folosesc motociclete de circuit pe drumul patriei, adica cu un singur loc, fara semnalizatoare si locasuri speciale de semnalizatoare, cu carena dintr-o bucata, fara faruri si locasuri speciale de faruri. Este legal? Editat Mai 7, 2009 de jcdenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) cei care intr-adevar se dau la curse ..nu cred ca isi permit sa scoata motoru cu slick-uri pe strada. se fac modificari la admisie ,evacuarile sunt mai zgomotoase si se pune cap coada evacuarea .. nu cum au majoritatea motoarelor de strada . .doar finala ca sa faca zgomot , se renunta la scarite pasager ,stopuri , lumini semnale ...se pun suruburi mai usoare prin carene ..etc se modifica ambreiajul ..se pune un power comander ... cu ce rost ai scoate asa ceva pe strada ....? adevaratii care se dau in etape ... nu ies de capu lor pe strazi cu ele ... ce ai vazut tu . ..e poate unul doi ..care se cred un pic mai ... " aparte" daca apar pe strada cu asa ceva far ...trebuie sa ai ..ca nu te vede prostul seara cand vii , semnal ..trebuie sa ai si d-ala , mai un claxon ..etc .. . ei bine ..de pe un motor de curse se scot toate aceste acareturi utile pe strada .pentru a-l face cat mai usor Editat Mai 7, 2009 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) in functie de categoria la care se alearga se premit diferite modificari. la superstock de exemplu se modifica cel mai putin. acolo sunt cele mai apropiate motoare de cele din showroom. in SBK modificarie sunt destul de multe, de la rezervor (mai mare..mai usor), la tipul de scarite folosit, la controlul alimentarii, pistoane modificate, supape, arbori cotiti etc etc. blocul motor ramane acelasi, inauntru nu au voie sa alezeze, ci doar sa schimba materialele. moto gp sunt numai prototip, alea nu le gasesti in showroom la vanzare, cu o singura exceptie: DUCATI Desmosedicii RR, singurul motor de GP adaptat drumurilor publice. 60 000 euro. Editat Mai 7, 2009 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 7, 2009 Autor Share Postat Mai 7, 2009 Va multumesc de raspunsurile detaliate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 sa stii ca daca imi place sa merg cu monopost si am o toba galagioasa nu inseamna ca am motor de moto gp chiar daca imi pun dynojet sau power comander tot nu e motor de motogp si chiar cred ca la noi in tara sunt foarte putine motoare de competitie si cum spunea cineva mai sus nu cred ca-si permite nimeni sa mearga cu ele zi-de-zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 in functie de categoria la care se alearga se premit diferite modificari.la superstock de exemplu se modifica cel mai putin. acolo sunt cele mai apropiate motoare de cele din showroom. si care ar fi modificarile care se aduc la superstock? sau mai bine zis ce modificari ar trebui sa aduc la motocicleta mea de strada ca sa pot sa ma dau pe circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.