georgebnd Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 sal,tocmai mi am luat o yamaha r6 din 2007,are 7700 de km,e super ok dar la relanti are niste flucuatzi asa adik se tureaza si scade din turatzie,ma rog foarte putzin adik se misca acu de turometru la relanti...nu prea ma pricep dar credetzi ca poate fi din cauza ca am evacuare cap coade yoshimura carbon trc...s au de la ce oare?in rest sfaturi de intrezinere si de ce sa ma feresc in mers si pe la service?sunt incepator pot sa zic,am vreo 900 de km cu un cbr in rest doar scutere.. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 /index.php?...t=0&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 sal,tocmai mi am luat o yamaha r6 din 2007,are 7700 de km,e super ok dar la relanti are niste flucuatzi asa adik se tureaza si scade din turatzie,ma rog foarte putzin adik se misca acu de turometru la relanti...nu prea ma pricep dar credetzi ca poate fi din cauza ca am evacuare cap coade yoshimura carbon trc...s au de la ce oare?in rest sfaturi de intrezinere si de ce sa ma feresc in mers si pe la service?sunt incepator pot sa zic,am vreo 900 de km cu un cbr in rest doar scutere.. merci Iti trebuie un pcIII neaparat, mai ales daca e cap coada... Degeaba ai traseu daca nu ai si pcIII... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...