georgebnd Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 sal,tocmai mi am luat o yamaha r6 din 2007,are 7700 de km,e super ok dar la relanti are niste flucuatzi asa adik se tureaza si scade din turatzie,ma rog foarte putzin adik se misca acu de turometru la relanti...nu prea ma pricep dar credetzi ca poate fi din cauza ca am evacuare cap coade yoshimura carbon trc...s au de la ce oare?in rest sfaturi de intrezinere si de ce sa ma feresc in mers si pe la service?sunt incepator pot sa zic,am vreo 900 de km cu un cbr in rest doar scutere.. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 /index.php?...t=0&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 sal,tocmai mi am luat o yamaha r6 din 2007,are 7700 de km,e super ok dar la relanti are niste flucuatzi asa adik se tureaza si scade din turatzie,ma rog foarte putzin adik se misca acu de turometru la relanti...nu prea ma pricep dar credetzi ca poate fi din cauza ca am evacuare cap coade yoshimura carbon trc...s au de la ce oare?in rest sfaturi de intrezinere si de ce sa ma feresc in mers si pe la service?sunt incepator pot sa zic,am vreo 900 de km cu un cbr in rest doar scutere.. merci Iti trebuie un pcIII neaparat, mai ales daca e cap coada... Degeaba ai traseu daca nu ai si pcIII... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 sal,tocmai mi am luat o yamaha r6 din 2007,are 7700 de km,e super ok dar la relanti are niste flucuatzi asa adik se tureaza si scade din turatzie,ma rog foarte putzin adik se misca acu de turometru la relanti...nu prea ma pricep dar credetzi ca poate fi din cauza ca am evacuare cap coade yoshimura carbon trc...s au de la ce oare?in rest sfaturi de intrezinere si de ce sa ma feresc in mers si pe la service?sunt incepator pot sa zic,am vreo 900 de km cu un cbr in rest doar scutere.. merci Ce are? Niste..? Dap, zice bine Dimitris, pune-i un Power Commander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 si degeaba-i pui PC daca nu-l pui dyno sa-l setezi....lista poate continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 si degeaba-i pui PC daca nu-l pui dyno sa-l setezi....lista poate continua. Daca iti cumperi un PCIII nou primesti si cateva harti standard - cu siguranta gasesti una si pentru evacuarea ta. Se poate pune si pe dyno dar asta inseamna bani in plus. In general acele harti standard isi fac treaba destul de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 sal,tocmai mi am luat o yamaha r6 din 2007,are 7700 de km,e super ok dar la relanti are niste flucuatzi asa adik se tureaza si scade din turatzie,ma rog foarte putzin adik se misca acu de turometru la relanti...nu prea ma pricep dar credetzi ca poate fi din cauza ca am evacuare cap coade yoshimura carbon trc...s au de la ce oare?in rest sfaturi de intrezinere si de ce sa ma feresc in mers si pe la service?sunt incepator pot sa zic,am vreo 900 de km cu un cbr in rest doar scutere.. merci incearca mai intai o simpla sincronizare, poti sa o faci chiar tu si dureaza ~ o ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 sincronizarea cui ? a rotilor fata spate ? la ventile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Fratilor, omu asta a mai mers pe scutere si voi il sfatuiti deja cum sa isi puna POwer commander la noul R6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 sincronizarea cui ? a rotilor fata spate ? la ventile ? Injectoarelor. E posibil sa fie desincronizate, de unde si relanti cu fluctuatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Injectoarelor. E posibil sa fie desincronizate, de unde si relanti cu fluctuatii. din cate stiu eu nu injectoarele se sincronizeaza si nici carburatoarele, ci clapetele de acceleratie. corectati-ma daca gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 din cate stiu eu nu injectoarele se sincronizeaza si nici carburatoarele, ci clapetele de acceleratie. corectati-ma daca gresesc corect, clapetele se sincronizeaza in ambele cazuri dar cum sunt parti din corpurile de carburatoare, respectiv de injectoare lumea spune sincronizarea carburilor/injectoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.