Sari la conținut

1000cmc


DragoStefan
 Share

Postări Recomandate

am un amic al carui bunic, cind a venit colectivizarea, de oftica a ingropat tractorul. a facut o groapa mare in curte, a bagat tractoru acolo si l-a acoperit cu pamint. bineinteles ca acum nu mai e bun de nimic tractoru ala (nici nu s-a mai obosit sa-l caute), dar de atunci a ramas vorba in sat: "BAH, NU MA ENERVATI CA DEZGROP TRACTORU! "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, lupta la clasa de 1000 anul asta se va da intre R1 si ZX10R. Suzuki a ramas doar cu modificari estetice, iar Honda a tras prea tare pe segmentul de 600. Despre Agusta nu se stie nimic inca, doar ca va participa in curse, si ca motorul ala de 1000 facut cu sprijinul celor de la Ferrari va avea 173 de cai la o greutate de 187 de kg si o viteza maxima de 307 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cum sa zici care este cel mai tare. Parerea mea este ca o sa fie batalia intre R1 si CBR1000RR. Din cite am urmarit testele AMA R1 la claa superstock [adica foarte putzin modificata comparat cu varianta de strada] il face varza pe ZX10R. De fapt la Daytona Superstock R1 o fost la fel de rapid ca si GSX-R1000 SUPERBIKE !!! [ma refer la lap times nu la viteza maxima sau la acceleratzie]

Totzi pilotzi Honda sunt foarte impresionatzi de noul CBR1000. Uite ce zice Ben Bostrom despre el

 

"Iâm more enthused now than Iâve ever been. Every time I get on the bike, it makes me feel like a kid again. It makes me feel like I never road raced before and puts a smile back on my face.â

http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=5717

 

Apropo de BBoz, uite un videoclip scurt cu el de la Laguna Seca [merge pe 600RR Formula Extreme al lui Miguel Duhamel]

http://www.amasuperbike.com/movie/2004/benself.mpg [sonoru la maxim :D ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem la Le Mans :D

24 hours of Le Mans este endurance racing. Performantzele motocicletelor nu sunt impinse la maxim, motocicletele sunt ajustate foarte neutral deoarece 3 pilotzi de greutate si inaltzimi diferite trebuie sa fie comfortabili pe aceelasi motor. Niciodata nu o sa vezi ca se rupe recordul la un circuit in timpul unei curse de endurantza.

Acolo conteaza care motor este pregatit de echipa lui mai bine si care pilotzi sunt mai buni.

Cursele de Superstock sunt cel mai bun ghid pt performantzele racerep pt ca sunt foarte putzin modificate comparat cu acelasi motor de la dealer. Superbikeurile adevarate sunt ani lumina departe de varianta lor de strada, de fapt au foarte putzin in comun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...