Didis Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Stiu ca impresiile cunoscatorilor (printre care eu nu ma numar) despre numita companie OCC nu sunt neaparat cele mai favorabile, dar as fi magar sa spun ca nu-mi plac motocicletele lor. Drept urmare, avand ocazia, am facut un 'scurt' drum (putin peste 1000km dus/intors) pana la showroomul lor. Ei bine, am fost incantat de vecinatatea masinariilor in cauza, masivitatea lor si detaliile extraordinare. E clar ca asta nu o poti vedea la tv/in reviste. Singura problema cu showroom-ul este ca motocicletele (peste 20) sunt cam inghesuite. Si cateva poze, facute cu manutza mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Bravo,esti un fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Numai atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 daca ai facut poze cu cladirea de afra,ar fii interesant sa vedem si noi.... daca mai ai poze,punele te rog salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 O sa mai pun poze in dupa-amiaza asta (in total am facut 125 de poze, incluzandu-le aici si pe alea in care apar eu, pe care cred ca nu vreti sa le vedeti ). Dupa cum spuneam, motocicletele sunt destul de inghesuite, si e greu sa faci o poza cu intreaga inginerie, in schimb am facut destul de multe poze de detaliu. Magazinul este intr-o zona absolut pasnica si relaxata, cu zone verzi, cladiri albe si rare. Cladirea in cauza nu are nimic spectaculos, arata ca orice magazin normal la cap, cu geamuri si usa, cu singura deosebire ca deasupra scrie Orange County Choppers. Din pacate n-am facut poza cu magazinul (asta ca amintire, pentru ca altfel, repet, aproape ca are aspect de Alimentara mai spalata). Am vrut sa fac inainte sa intru, dar am amanat pentru plecare. Cand mi-am dat seama ca n-am facut, eram deja in masina. Singura poza e asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 doar atatea poze?! oricum sunt super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 (editat) Una din motocicletele care m-a impresionat cel mai mult este POW-MIA, dedicata prizonierilor de razboi. Detaliile sunt nemaipomenite. Vaduva neagra, o motocicleta foarte eleganta, datorita finetei broderiei plasei si a dimensiunilor ansamblului. Editat Februarie 14, 2006 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 in afara de cei de la occ ai mai trecut si pe la altii? ca sunt destui prin zona faine poze te salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 Din pacate nu. In primul rand n-am apucat sa ma documentez in prealabil, sa-mi fac eventual un traseu. In al doilea rand, excursia a fost programata pentru 1 zi, din care doar drumul a fost 14 ore, plus 2 ore petrecute la OCC. Peste asta s-a adaugat ninsoarea inceputa sambata (ziua cu pricina), care macar a avut bunul simt sa porneasca dinspre sud spre nord, asa incat drumul la dus a fost cat de cat OK. Dar... s-ar putea sa mai fac o excursie in zona (cu o probabilitate destul de mica, totusi). Daca se va intampla, o sa incerc pe la altii. Preferinte, recomandari? Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 OK AM SA CAUT si iti trimit mail salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 OK, poate iese pana la urma. Si inca niste poze cu NS-5, o motocicleta 'taiata'. Altele, mai la gramada: Si piesa de rezistenta: Va salut, si ma duc acasa. Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 (editat) sa stitzi ca OCC-ul nu este forte bine vazut in state de catre altzi fabricatori moto (jesse james, russel mitchel, billy lane etc), nu stiu de ce exact (probabil prea multzi bani ) mie personal nu imi plac ca stil dar apreciez munca ce intra in fabricarea motoarelor Editat Februarie 14, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 Nu sunt bine vazuti, pentru ca nu-s fabricatori de motociclete. Ei numai asambleaza motocicletele – sunt sigur ca si tu ai vazut, ca multe dintre piesele lor sunt COMANDATE. Poate ca de la adevarati fabricatori de motociclete... Cum a fost Indian Larry (R.I.P.), cum sunt cei de la Exile, sau cluburile M.C., australienii, si asa mai departe. Eu cred ca un adevarat fabricator de custome, el face cadrul, rotile, rezervorul, aripile, deci totul in afara de motor, inclusiv vopsirea. Parerea mea. Oricum, mai era un topic pe aici cu O.C.C., acolo am vorbit mult despre subiectul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.