Sari la conținut

Honda crf 450


forester_dtc
 Share

Postări Recomandate

am fost weekendul trecut cu pretenii,la Ruschita,si unul dintre noi si-a cumparat un CRF 450.

Teoretic stiam toti,inclusiv proprietarul ca va fi varza cu CRF-ul in sensul ca e foarte puternic,ca are suspensia tare(e cross).

Primul lucru,au schimbat pinionul spate cu unul mai mare,astfel nu mai lua nimeni ghidonul in casca aproape in orice treapta de viteza.

Nu a pornit,decit tras ,la inceput.pina si-a dat seama proprietarul cum sta treaba cu decompresorul si cu datul la pedala.

La maxim a 2-a pedala o lua,indiferent ca era cald sau rece,dupa o pauza de apa/tigara.

Personal,am ramas surprins,de ce poate mobra, in ciuda unui renume de fiara.

Eu unul mi-am schimbat parerea despre Crf,ca fiind un moto exclusiv de cross,si ca rupe.E cum vrea ala din sa.

Cert e ca nu este pentru "prima oara pe motor/la enduro".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eu am un CRF 450 R 2004 inmatriculat

l-am folosit 3 sezoane la enduro si pot sa zic ca este un motor excelent

foloseam rapoare 13-52

 

din punct de vedere al fiabilitatii este OK , daca-i faci intretinerea corecta

 

 

in nici un caz nu este un motor pt. incepatori....... dar mai sunt exceptii

 

 

pentru enduro recomand motocilete de enduro fiinca este mare diferenta.......de un an folosesc un KTM 300 EXC-E 2007 si crede-ma este mult mai bine , etajarea cutiei de viteze te ajuta mult. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor,dupa ce am vazut discutilor voastre am ajuns la un consens nu imi iau crf deocamdata,sunt in cautare de un motor cineva ma sfatuit sa ma interesez de ktm sau honda am auzit mai multe pareri impartite din partea fiecarui propitar vb aia fiecate vanzator isi lauda marfa....dar eu caut ceva de care ma pot folosii zi-noapte si in caz ca ma satur de dat la pedala cum defapt si sunt satul sa o ia la starter deci in final am sa raman la ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre KTM si CRF, nici unul nu poate fi folosit zi si noapte. Sau, cu alte cuvinte, KTMul poate fi folosit la fel de mult ca si CRFul. Scurt pe doi. Intre ele difera ciclistica, suspensiile si reprizele motorului, finisajele si fiabilitatea legata de componentele independente de motor ca angrenaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...