titi_rulment Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 ma cert cu un coleg de suferinta pe tema asta. ce ulei folosesc pt un suzuki sv 1000s din 2004? 10w50 15w50 sau ce???? astept pareri poate imi spala moto ca e murdara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Ala recomandat de producator. Intre 10w50 si 15w50 nu e asa mare diferenta practica oricum, probabil ca sunt recomandate ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Da ... de ex. la mine in carte de rep. scrie .... ptr sezon rece 10W40 sau 10W50 ...si ptr sezon cald 20W40 sau 20W50 .... dar asta e ZZR... cum spunea UncleFester... depinde de producator.... si sa nu va certati Asfalt uscat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 am cartea ei la valcea eu acum sunt la buc si nici google nu ma prea ajuta...so...tot mai astept raspuns poate vine de la un posesor de v2 de 1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Ia de-aici, Google sa traiasca, lenea e mare. http://www.suzukisv1000.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 dau o bere cu prima ocazie.merge oricare momentan am 10w50 am nimerit-o,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 All-range, da. Tinand cont ca nu prea vei merge cu moto la -20 grade, orice terminat in 50 e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poppy Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 salut, treaba cu uleiurile este cam asa: prima cifra din specificatie se refera la temperatura inferioara (de pornire) adica 10, 15 sau 20 W si semnifica vascozitatea uleiului la pornire. Pe timp de iarna se recomanda un ulei care are prima cifra cat mai mica, adica 10 W care este destul de fluid pentru a asigura o buna ungere la temp foarte joase. Un ulei care incepe cu 20 W la -20 grade este aproape ca o 'vaselina' neputand asigura ungerea la pornire la temp joase. Cea de-a doua cifra 40, sau 50 semnifica vascozitatea uleiului la temp inalta, de functionare a motorului. Aici o cifra cat mai ridicata de ex 50 semnifica faptul ca uleiul are o vascozitate 'ridicata' la temp inalte, cum este de dorit. Un ulei cu cifra 40 are o vascositate mai scazuta la temp inalte, adica este mai 'apos' neasigurand o buna ungere. Deci concluzia este ca poti folosi linistit 10W-50 tot timpul, aceste uleiuri fiind concepute sa lucreze pe intreaga plaja de temperaturi. Diferenta dintre 10W-50 si 15W-50 este doar la pornire, primul fiind un pic mai fluid, bineinteles daca ambele sunt total sintetice. Un alt aspect ar fi acela al specificatiilor notate pe ambalaj SG, SHsau SJ. De ex din cate stiu eu Repsol Racing 10 W-50 este singurul care este clasat SJ, in timp ce OMV 10-W-50 sau valvoline este doar SG. SJ inseamna ca este cu o calsa mai sus decat SG (clasare in ordine alfabetica). In cartile tehnice la motoare mai vechi sunt scrise informatii generale despre ce ulei sa folosesti, insa de multe ori pe vremea aceea nu existau uleiurile cu specificatiile de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 multumesc poppy. nu stiam de existenta acelor notatii. eu am folosit castrol racing formula 10w50 dupa ce toata vara m-am dat cu mobil 1 15w50. e ok nu?sau sa ma intorc la mobil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 cel mai bine ar fii sa folosesti ce scrie in cartea lui tehnica bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 in carte scrie 10w 40 parca am avut pana sapt trecuta 15w50.asta a fost primul ei ulei.acum am 10w50 intrebarea e:e ok?mai are cineva sv1000s tl1000s tl1000r vtr1000f sau sp? si ce ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 In cartea tehnica a 80% din motoare scrie 10W40. Daca mergi normal d-asta trebuie sa-i bagi. Daca intri des pe rosu baga 15W50 sau 20W50. Pui mai multe intrebari decat o fata virgina!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 ma cert cu un coleg de suferinta pe tema asta. ce ulei folosesc pt un suzuki sv 1000s din 2004? 10w50 15w50 sau ce???? astept pareri poate imi spala moto ca e murdara Ai grija de asemenea sa nu fie ulei care "imbunatateste consumul de benzina - Energy conserving" pentru care are aditivi care reduc fortele de frecare si o sa-ti patineze ambreiajul. Uita-te aici:http://www.yft.org/tex_vfr/tech/oil.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poppy Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 in cartile tehnice se da de obicei acea schema care este postata mai sus si de obicei se recomanda un tip de ulei. In multe cazuri se spune sa alegem uleiul in functie de temperatura medie din tara in care va circula motocicleta, adica se va folosi un tip de ulei in Canada si alt tip in Grecia. Sau se mai poate spune iarna 10W-40 iar vara 20W-40 (yamaha ttr). Pana la urma alegerea uleiului ramane la latitudinea fiecarui proprietar...diferenta dintre castrol si mobil? nu as putea sa fac aceasta comparatie, insa daca e sa alegi intre acestea doua ar trebiu sa urmaresti aceste aspecte: in primul rand sa nu fie fabricate sau imbuteliate in Romania (daca scrie pe bidon in romaneste nu e prea bine, daca are lipta o eticheta cu inf in romaneste e bine), sa te uiti la specificatiile API (SJ e mai bun decat SG, am vazut acum ca a aparut si SL!) si daca vrei sa rulezi vara cu 15W-50 iar toamna cu 10W-50 acestea sa fie de la aceeasi firma!!! noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 ajutatima si pe mine?am o honda cb 400 n.si ii schimb uleiul si filtrul.ce ulei sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.