cataBOSSiawa Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 cumapr piston stang de jawa ts 350.de preferat ar fi cota0,1,2. astept ofertele voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 mai bine le schimbi pe amandoua si le pui la aceeasi cota! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 cumapr piston stang de jawa ts 350.de preferat ar fi cota0,1,2. astept ofertele voastre Daca cilindrii nu-s la aceeas uzura se duce motorul in "2 zile". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 ambielajul in primul rand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 Corect. Cel mai bine iei pistoane noi si alezezi in noua cota. Un dezechilibru intre stanga si dreapta in ansamblul piston-cilindru iti termina ambielajul. Plus ca merge ca dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 exact! chiar daca diferenta de cilindree e f.f.f.f. mica intre 2 cote apropiate (1 si 2 de ex) puterea mai mare dintr-un cilindru bate mai tare in ambielaj (nu se simte practic deloc diferenta de putere dar pt. motor conteaza foarte mult) si il distruge repede! in plus merge mai prost ca unul trage mai incet si il franeaza pe celalalt... a! si e de preferat sa cantaresti pistoanele, segmentii si bolturile si sigurantele si rolele si sa la imperechezi in asa fel incat pistoanele complet echipate sa aiba aproximativ aceeasi greutate (spun aproximativ ca la piesele astea de la noi ai surprize multe multe de tot) si dupa aia mai iei putin din interiorul pistonului mai greu, din capul lui dar cu foarte mult grija si sa fie uniforma lucrarea si sa nu depaseasca 0.25 mm in adancime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataBOSSiawa Postat Februarie 17, 2006 Autor Share Postat Februarie 17, 2006 multumesc pentru sfaturi .atunci :cupar cilindri de jawa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 offtopic: la bicilindri astea comuniste, nui totuna daca ii piston pe stanga sau dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 la ij poti sa pui pistoanele invers, la jawa nu! la ij baleiajele sunt in lateral si sunt la fel am bii cilindri iar la jawa sunt pe diagonala (asta normal, cu tot cu radiatoru' ca doar un cerc n-are diagonala) si nu merge sa inversezi pistoanele intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 @ cata boss: spune de unde esti ca prahova e mare , poate te ajuta cineva cu un pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataBOSSiawa Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 eu stau in ploiesti in sud.pe cerna.dar am rezolvat treaba cu pistoanele si cu cilindi.leam gasit la trei milioane . gata am rezolvat treaba.am gasit pistoanele,cilindri si segmenti la 3 milioane.va multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.