BiG Postat Ianuarie 9, 2004 Share Postat Ianuarie 9, 2004 care stiti ce fel de roata de 19 mai lata pot gasi si eu de pe la alte motoare/facuta la comanda/de auto etc??? plus ca mi trebuie gasit si cauciuc pe masura... ....ca nu vreau sa pierd la viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 9, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2004 ...adaptarea cu butucul o fac eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 11, 2004 Share Postat Ianuarie 11, 2004 salut!!! vezi la firme de tuning auto ca au jante pe 19...dar sunt fff scumpe...bafta la modificare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 11, 2004 Share Postat Ianuarie 11, 2004 sau la dezmembrari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 15, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2004 thanks! ar mai fi o chestie... radiator de ulei... Bun! cum fac sa circule uleiul prin el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 thanks! ar mai fi o chestie... radiator de ulei... Bun! cum fac sa circule uleiul prin el ) la ce motor te referi? la ce motor ai vrea tu sa pui radiator de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 care stiti ce fel de roata de 19 mai lata pot gasi si eu de pe la alte motoare/facuta la comanda/de auto etc??? plus ca mi trebuie gasit si cauciuc pe masura.......ca nu vreau sa pierd la viteza ce motor ai ,si dupa aia iti spun eu ce smecherii mai poti face salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 16, 2004 Share Postat Ianuarie 16, 2004 sunt sigur ca ai dnepr...vezi la topicul cu service pt radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 uite, sa-ti faci o idee! daca mai vii in Craiova, tragem o fuga la aia cu cauciucurile! ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 19, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2004 scuze, n-am mai putut intra pe net zilele astea... asa, eu am un nipru si cred ca ar merita un pic de racire in plus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 Simplu!!!! Pui radiatorul la o diferenta mare de nivel fata de baie (unde se termina inaltimea baii de ulei sa inceapa radiatorul) si conform legilor fizice ale termodinamicii: lichidul cald inlocuieste pe cel rece, adica uleiul cald (chiar fierbinte) urca in radiator, inlocuind pe cel rece, care coboara si se recircula in baia de ulei si se repeta... Ca radiator de ulei il folosesti pe unul de la Olcit!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 20, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2004 da, man. dar .. la asta m-am gandit si eu, dar, dupa cum spuneam... functioneaza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PAULBRATU Postat Ianuarie 22, 2004 Share Postat Ianuarie 22, 2004 faza cu termodinamica e tare ce e drept e logica dar eu unul nu mi-as pemite sa astept pana circula uleiul de buna voie pe acolo. Cand temperatura SCADE SUB 10C uleiul devine destul de vascos ca sa stationeze in fagurii aia mici ai radiatorului. Hleiul trebuie fortat sa treaca prin radiator eu am radiator la Dnepra mea de 2 ani si cred ca e o treaba buna dar nu obligatorie. Eu l-am pus pe aspiratia de la pompa de ulei si merge F bine. Cam la fel lau pus cam toti pe care ii mai stiu eu cu asa ceva. La acelasi circuit am adaugat si un filtru de ulei (auto)si asa am scapat de multe depuneri din motor Radiator cauta de otcit special, daca nu au in magazine intereseaza-te unde poti gasi sau face comanda, chiar si pe comanda e foarte ieftin(cca150.000) Cauta-ma pe mail sau la un telefon daca vrei sa-ti dau detalii sau ceva poze despre cum am pus io radiatorul BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 22, 2004 Share Postat Ianuarie 22, 2004 asa e cum am zis si eu radiatorul tre introdus in circuit nu agatat pe acolo el tre pus intre pompa si sorb si eu la dnepr meu ihl am de 1 an si mere ff bine bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 27, 2004 Share Postat Ianuarie 27, 2004 fi atent aici:daca vrei sa modifici roata de nepra pe spate,nu ramane la cea de 19"-cea mai buna solutie e sa mergi pe una de 15" din mai multe motive: -gasesti cel mai usor cauciucuri de moto chopper- sunt pana la latimea de 205 iar de mashina nici nu mai vorbesc -de care vrei -cu un cauciuc de mashina de 205/70 R15 ai acelashi diametru exterior ca la cauciucul de nepra original -cu un balonaj mai mare fata de cel original, ai si o suspensie mai moale, nu te mai scutura asha cum au neprele obiceiul -ai aderentza mai buna la asfalt -shi nu in ultimul rand, arata mult mai bine! daca tot nu esti convins suna-ma la tel 0744 58 21 48 si mai povestim. am si multe imagini cu motoru meu ,vezi ca l-am dat cu poza in pagina cu motoare de vanzare, te uitzi la nume Kerosen, eu am pe spate cauciuc de 205/75/R15. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.