tzantaru' Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Salutare, Vreau sa aflu si eu niste info despre motocicleta mea: - ce bujie ar fi bine sa ii iau? de unde o cumpar? - de unde pot sa cumpar piese SH? - imi trebuie un robinet pentru benzina...... nu se opreste si mai curge si pe langa....... -mai vreau sa schimb si toba ca am inteles ca acum am un vol mai mare de gaze care trebuiesc eliminate si toba veche nu stiu daca e grozava (nu cred ca e originalul). oricum vreau sa stiu unde gasesc piese in bucuresti, sau dac cunoasteti vre un meserias care poate sa faca un esapament nou (custom).......??? Trebuie sa stiti ca urmeaza sa schimb pistonul, cilindrul si segmentii (am luat un kit polini) Puteti sa imi spuneti daca e normal sa fie frana moale dupa 3luni de pauza???? Trebuie aerisit circiutul ca la masina? pot sa fac eu treaba asta? Cam atat pentu moment Astept sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 Nimic, nimic? LA rezervorul de benzina, e un robinet de inchis-deschis sau se poate controla doar debitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Pe rind: tobele la 2T sint mai ciudate si nu merg gaurite, taiate, etc cum te taie capul. Ai grija cu ce o schimbi. Bujie gasesti cautind pe site-ul www.ngk.de. Poti aerisi frina si tu. Exact ca la masina. Dopul e pe undeva pe la etrierii din fata. Robinetul e facut sa inchida benzina cind scoti rezervorul pentru reparatii, nu ca sa controleze debitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 Pe rind: tobele la 2T sint mai ciudate si nu merg gaurite, taiate, etc cum te taie capul. Ai grija cu ce o schimbi. Bujie gasesti cautind pe site-ul www.ngk.de. Poti aerisi frina si tu. Exact ca la masina. Dopul e pe undeva pe la etrierii din fata. Robinetul e facut sa inchida benzina cind scoti rezervorul pentru reparatii, nu ca sa controleze debitul. Merci mult ipman!!! Asta inseamna ca nu tre sa imi fac probleme sa schimb robinetul In leg cu bujiile mai bine imi ziceti ce si de unde sa iau!!!! O sa il rog pe un mecanic sa-mi aeriseasca instalatia ca eu nu ma bag...... Mi-a zis unu prieten ca pot sa fac o toba dintr-o teava mai groasa taiata la capete si inchisa de un meserias.....in fine, mi-a zis ca se face......Are rost sa incerc? Eu am in prezent o toba Yamaha 4FL......dar nu stiu daca e ok......?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Uite aici cum arata toba: http://www.giannelli.com/eng/prodotti/lin.asp?id=43 Nu e chiar o teava. Robinetul il schimbi doar daca curge mereu. Pentru bujie am nevoie de modelul exact si anul de fabricatie ca difera pe ani. Probabil ca toba ta e ok daca merge. La 2T daca scoti toba sau daca nu pui ce trebuie merge aiurea sau chiar nu merge deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 Uite aici cum arata toba: http://www.giannelli.com/eng/prodotti/lin.asp?id=43 Nu e chiar o teava. Robinetul il schimbi doar daca curge mereu. Pentru bujie am nevoie de modelul exact si anul de fabricatie ca difera pe ani. Probabil ca toba ta e ok daca merge. La 2T daca scoti toba sau daca nu pui ce trebuie merge aiurea sau chiar nu merge deloc. Merci, stiu si eu cum arata o toba......dar am impresia ca a mea nu e toba care trebuie..... Am auzid de la oameni aviazati ca motoarele in 2T, nu stiu, au un sistem al dreaq prin care mai baga unele gaze arse din nou pe circuit....... nu stiu cum sa explic exact..... Sa vad daca am acumulatorii incarcati ca dak sunt fac o poza la toba si la ce probleme mai am si le pun pe forum In leg cu bujia, a mea (motocicleta) e din 1995 dar o sa ii pun kit polinii 2006 adik se poate considera nou asa ca nu stiu 1995 sau 2005??? Si modelul e o aprilia RS50...... Cam atat......sper sa revin cu poze mai tarzu si sa reusesc sa le si postez!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 sistemu' ala al dreq de care zici tu e chiar toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 Am promis poze cu toba Poftiti!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 iote ce zic astia de la ngk: BR9ES pt. rs 50, indiferent de an kit-ul ala pollini de cati cmc e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 Acum si cu robinetul de la rezervor..... Sper sa intelegeti ceva din ele sistemu' ala al dreq de care zici tu e chiar toba Asa o fi......oricum am inteles ca la una in 2T e mai complicat decat la una de 4T...... Probabil difera si in funtie de nr cilindrilor......eu cu unu..... altiii cu 2,3,4 sau mai multe...... iote ce zic astia de la ngk: BR9ES pt. rs 50, indiferent de an kit-ul ala pollini de cati cmc e? daca asa zic ei.....asa o fi, dar eu de unde draq gasesc sa cumpar BR9ES?????? Kitul polini e de 80cmc.....in fine ceea ce stiu sigur e ca circumferinta pistonului e de "fi"50 adica in lac de 47mm circumferinta sau cat e la 50cmc eu o sa am de 50mm circumferinta ceea ce eu cred ca insemna 80cc Cei de la United au zis ca o sa fie de 100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Robinetul e defect daca curge pe acolo. Nu ar trebui sa curga. Toba este de 2T. Toba nu depinde de numarul cilindrilor, ci de alti parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 Robinetul e defect daca curge pe acolo. Nu ar trebui sa curga. Toba este de 2T. Toba nu depinde de numarul cilindrilor, ci de alti parametri. Sper sa fie de 2T......ai dreptate.....nu pot sa ma contrazi cu u, k nu ma pricep, ce vroiam eu sa zic e ca la motoarele in 2timpi toba e dif de cea in 4T.......Asa am auzit!!! Si ce alti parametri ar fi ??? Pe toba mea scrie Yamaha 4FL....parca v-am mai zis Robinetul nu curge cand e pornit....... El are mai multe pozitii...... 1. cand e deschis si curge normal si nu pe langa 2. e tot deschis cu un debit mai mic si tot n curge pe langa 3. cand cred ca ar trebui sa fie inchis si curge foarte putin pe furtunat si un pic mai mult p unde am aratat.... Cred ca in poz nr 3 se da peste cap.......dareq sa il ia!!!! Intrebarea mea asta e: Robinetul e si pt debit, sau doar pt debit, sau pt inchis deschis, sau pe amandoua? Cine poate sa imi spuna? Va rog!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Toba e de 2T, o recunosti dupa gilma de pe galeriile de evacuare. Robinetul trebuie sa aiba 3 pozitii: inchis (nu curge), rezerva si normal. In niciuna din aceste pozitii nu trebuie sa curga pe linga. E deschis pe rezerva si normal, inchis pe inchis si nu regleaza debit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 http://images.google.ro/images?q=Yamaha+4F...0&sa=N&filter=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Acum si cu robinetul de la rezervor..... Sper sa intelegeti ceva din ele daca asa zic ei.....asa o fi, dar eu de unde draq gasesc sa cumpar BR9ES?????? de la orice magazin auto care aduce pe comanda bujii bgk! eu in schimb iti recomand denso ma rog, testate de mine pe jawa! denso au fost mai bune decat ngk! si daca iti iei bujie noua, indiferent daca e denso sau ngk ia-ti iridium! Kitul polini e de 80cmc.....in fine ceea ce stiu sigur e ca circumferinta pistonului e de "fi"50 adica in lac de 47mm circumferinta sau cat e la 50cmc eu o sa am de 50mm circumferinta ceea ce eu cred ca insemna 80cc Cei de la United au zis ca o sa fie de 100cc daca e de 80 inseamna ca o sa ai si turatia mai mare! turatie mai mare = temperatura mai mare! asta inseamna sa-ti iei o bujie mai calda decat br9es... nu mai stiu care sunt mai calde dar caut si iti spun! oricum ar fi bine sa iei 2, daca de exemplu br 10 e mai calda sa mai iei si un br 11 sau ce o fi! dupa aia vezi culoarea lor! culoare bujiilor spune totul! desigur, si starea lor! si 50 nu e circumferinta, este diametrul unui cerc! tu o sa ai diametrul de 50mm toba e intr-adevar pt. 2t dar MA INDOIESC SERIOS ca e pentru motorul tau! din pozele postate de black killer este de tzr 125, deci pt. 125 cmc! cel mai bine e sa-ti cumperi si o toba sau sa o faci! daca nu ai bani sa-ti cumperi o toba contacteaza-ma si iti dau tot ce iti trebuie pt. ca sa calculezi o toba pentru motorul tau! desigur, programe si formule pt. 2 timpi! secretul e sa iti dai o idee silinta, nu e greu sa stii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 24, 2006 Autor Share Postat Februarie 24, 2006 Multam pt sfaturi, prieteni!!! Ma scuzati ca nu am mai postat dar nu am mai avut calculatorul....... In leg cu ajut oferit pe toba, ma intereseaza.....o sa iyi dau un PM Iar cu rezervorul, iar aveti dreptate k am intrebat la United si asa e.... momentan ata ca e tarziu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzantaru' Postat Februarie 26, 2006 Autor Share Postat Februarie 26, 2006 Cine are vre-o toba de 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 ma tu nu ai inteles nimic! o toba 2t se face special pt. motoru' pe care o pui, nu trebuie sa fie de 2t si sa mearga! o toba 2t care nu e pt. motorul tau poate scadea performantele motorului si poate creste consumul, sa nu mai vorbim ca il poate strica prin supraincingere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 toba 2 T nu se potriveste de la un minsk de 125 la un rs 125 , sau cbr 125, conteaza diametrul ferestrelor de evacuare, cursa X diametrul pistonului, plaja de turatie in care funct. motorul, si inca multe alte chesti. Am un prog. de la stress pt designul tobelor 2T acol scrie cam toate parametriile... PS: am citit undeva ca mai demult asa se facea tuning la tobe ca tot taiau din ea cate-un pic, si unde observau ca motorul merge mai nasol acol se opreau... noroc ca nu mai e si in ziua de azi asa PS 2 : intra pe site-ul celor de la jolly motors ei fabrica tobe sport 2T mai pt toate motorasele 2T, da is al draq de scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.