Sari la conținut

Telescop La Etz


pepsi
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Dupa piulita de strangere a telescopului urmeaza o saiba de cupru cu rol de etansare (daca lipseste sau e deformata e posibil sa curga si pe acolo) , urmeaza partea mobila a telelscopului , in interior urmeaza o saiba de plastic , un arc micut si pe urma saiba aceea mai ciudata de care ziceai de forma conica (se pune cu partea lata in jos). Cam asa tin minte ordinea ca din desen nu se vede foarte bine.In afara de simering si piulita de strangere

mai poate scapa sus (unde completezi) , dar acolo foarte putin si se poate rezolva cu putin silicon.

 

post-4195-1140518986_thumb.jpg

 

Salutare! pe un site german (ei le-au facut, scrie exact 230ml de ulei. SAE 10 sa fie, altfel e bun si 10W sau multi spun ca merg super cu 15W (se refereau la ulei de motor banuiesc). Mi-am schimbat si eu azi, (tot duminica :angryfire: ironia sortzii ) - semeringurile. Situl nemtesc spune ca le folosesti pe cele vechi pentru a introduce cele noi, batand usor deasupra, in mod egal pana intra in locasul lor, fara sa bruschezi ceva. In cazul meu nu le-am putut scoate usor, deoarece erau mici pietricele (nu erau desfacute de mult) care nu lasau semeringul sa iasa. Asa ca l-am distrus pe unul dintre ele, avand mare grija sa nu ating peretzii de aluminiu, deoarece se strica foarte usor!!! Cu un patent pentru taiat fire am taiat partea de metal a semeringului, dupa care a venit foarte frumos jos. Locul trebuie curatzat pe urma foarte bine. Eu l-am curatat cu diluant.Efectiv am spalat tot cilindrul acela cu diluant si cu pensula. Am uns cu putina vaselina pe margine, apoi am introdus noul semering batand usor cu un ciocam lat de cauciuc (au intrat perfect inauntru). Acuma, in partea de jos, eu nu am vazut in cazul meu nici un fel de shaiba ciudata (in afara de cea metalica si piulita de strangere). Nu era nimic acolo decat o tentativa de shaiba de cauciuc distrusa (ma refer intre axul acela din interior si capatul bratului de aluminiu). Pe partea de jos nu curgea nici inainte, doar pe partea de sus unde era semeringul curgea. Am pus o alta shaiba mai groasa, dintr-un cauciuc mai tare si am pus bratzul acela cu noul semering. Daca a m gresit.. va rog sa ma corectati. :hurt: N-a mai curs absolut nimic..... deocamdata! Toata chesita e ushor de realizat, intr-o ora, cu mers-venituri din casa in garaj am fost gata. De fapt mai mult mi-a luat pana am dat roata jos decat demontatul furcii. :eek: Data viitoare imi iau si aparatul foto si postez cu imagini sa fie mai clar.

Cat despre semeringulrile unguresti, cred ca de astea au fost si cele montate acum de mine. De alea "duble" unde pot gasi in Baia Mare sau altundeva?

 

Viktor

 

Vad ca ai poze explodate despre etz.

Daca te rog frumos nu-mi trimesti in mail sau un link de unde ai salvat.

 

Merci :angryfire:

 

Despre aerisire:

Desfa capacul pompei de frana, scoate dopu de cauciuc, rastoarni lichid .

1.Franeaza usor 2-3 si tine maneta.

2.Desfa surubul de aerisire. treb sa iasa ear. Inchide.

3. repeti de la punctul 1 pana nu iasa aer din entrier sau incepe sa fie frana K lumea.

 

fricz

 

Salut!

Poze expandate pentru comuniste in general gasesti garla pe www.mz-b.de la rubrica care ti-o alegi.

Pentru MZ-uri: http://www.mz-b.de/mz/emzkat.htm

Exista si pentru Jawa si altele. Vezi sus!

La rubrica parts offer sau catalogue (daca ai intrat in engleza pe site)

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...