gsmgsa Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Salut! Dupa piulita de strangere a telescopului urmeaza o saiba de cupru cu rol de etansare (daca lipseste sau e deformata e posibil sa curga si pe acolo) , urmeaza partea mobila a telelscopului , in interior urmeaza o saiba de plastic , un arc micut si pe urma saiba aceea mai ciudata de care ziceai de forma conica (se pune cu partea lata in jos). Cam asa tin minte ordinea ca din desen nu se vede foarte bine.In afara de simering si piulita de strangere mai poate scapa sus (unde completezi) , dar acolo foarte putin si se poate rezolva cu putin silicon. Salutare! pe un site german (ei le-au facut, scrie exact 230ml de ulei. SAE 10 sa fie, altfel e bun si 10W sau multi spun ca merg super cu 15W (se refereau la ulei de motor banuiesc). Mi-am schimbat si eu azi, (tot duminica ironia sortzii ) - semeringurile. Situl nemtesc spune ca le folosesti pe cele vechi pentru a introduce cele noi, batand usor deasupra, in mod egal pana intra in locasul lor, fara sa bruschezi ceva. In cazul meu nu le-am putut scoate usor, deoarece erau mici pietricele (nu erau desfacute de mult) care nu lasau semeringul sa iasa. Asa ca l-am distrus pe unul dintre ele, avand mare grija sa nu ating peretzii de aluminiu, deoarece se strica foarte usor!!! Cu un patent pentru taiat fire am taiat partea de metal a semeringului, dupa care a venit foarte frumos jos. Locul trebuie curatzat pe urma foarte bine. Eu l-am curatat cu diluant.Efectiv am spalat tot cilindrul acela cu diluant si cu pensula. Am uns cu putina vaselina pe margine, apoi am introdus noul semering batand usor cu un ciocam lat de cauciuc (au intrat perfect inauntru). Acuma, in partea de jos, eu nu am vazut in cazul meu nici un fel de shaiba ciudata (in afara de cea metalica si piulita de strangere). Nu era nimic acolo decat o tentativa de shaiba de cauciuc distrusa (ma refer intre axul acela din interior si capatul bratului de aluminiu). Pe partea de jos nu curgea nici inainte, doar pe partea de sus unde era semeringul curgea. Am pus o alta shaiba mai groasa, dintr-un cauciuc mai tare si am pus bratzul acela cu noul semering. Daca a m gresit.. va rog sa ma corectati. N-a mai curs absolut nimic..... deocamdata! Toata chesita e ushor de realizat, intr-o ora, cu mers-venituri din casa in garaj am fost gata. De fapt mai mult mi-a luat pana am dat roata jos decat demontatul furcii. Data viitoare imi iau si aparatul foto si postez cu imagini sa fie mai clar. Cat despre semeringulrile unguresti, cred ca de astea au fost si cele montate acum de mine. De alea "duble" unde pot gasi in Baia Mare sau altundeva? Viktor Vad ca ai poze explodate despre etz. Daca te rog frumos nu-mi trimesti in mail sau un link de unde ai salvat. Merci Despre aerisire: Desfa capacul pompei de frana, scoate dopu de cauciuc, rastoarni lichid . 1.Franeaza usor 2-3 si tine maneta. 2.Desfa surubul de aerisire. treb sa iasa ear. Inchide. 3. repeti de la punctul 1 pana nu iasa aer din entrier sau incepe sa fie frana K lumea. fricz Salut! Poze expandate pentru comuniste in general gasesti garla pe www.mz-b.de la rubrica care ti-o alegi. Pentru MZ-uri: http://www.mz-b.de/mz/emzkat.htm Exista si pentru Jawa si altele. Vezi sus! La rubrica parts offer sau catalogue (daca ai intrat in engleza pe site) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 20, 2006 Autor Share Postat Septembrie 20, 2006 e posibil sa blcheze roata fata din cauza ca e 1 pic de aer in conductele d frana? asa mio zis requiem. insa am frane f bune, pacat ca so rupt maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.