Sari la conținut

gsmgsa

INACTIV
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    MM 90 AUZ

gsmgsa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare din nou! Si multumesc pentru raspuns. Am vazut aici o bursa destul de activa si ma gandeam ca cineva poate are piesele respective. Multe piese vad ca se vand si aici ca piese noi sau aproape noi. Roata am, doar ca este cu janta groasa - de fapt e luata cea originala ETZ de pe spate si e pusa pe fata. Am pus cauciuc original de roata de fata ETZ venit asa la set si e cam subtire pentru janta aceea, in plus voiam sa-i schimb un pic look-ul. Nu prea am timp liber sa ma apuc eu de inlocuit set spite si centrat, desi nu cred ca ar fi foarte greu, insa cred ca cel mai simplu ar fi fost sa le iau de-a gata. Toate cele bune, Owene!
  2. Salutare! Mi-ar trebui si mie niste piese, daca mai are cineva prin magazie Vreau sa dau o raita ca imediat e vremea 1. Roata fata MZ ETZ 250 pe 18 inch versiunea originala cu janta mai subtire ca cea pe spate 3,6 inch parca (cauciuc am eu nou deci nu imi trebuie); 2. ghidon pentru MZ ETZ 250; 3 eventual un cablu de ambreiaj scurt in stare buna. Merci mult.
  3. Salut!! Imi tre un arc pt pedala kickstarter la MZ ETZ 250. Are careva?? Merci mult. Tel. 0742/951601
  4. Cum e cu uleiul acela Stihl?Eu folosesc Arol. Ce are mai bun in el? Probabil ca nu scoate fum asa mult?Sau?
  5. Unde-i???? Ca il caut de o gramada de vreme, si tot ce am gasit e user manual-ul, nimic din colectia Haynes de exemplu..
  6. Salutare. Am o cutie de MZ in 4 trepte. Cine e interesat dati un PM. Mai tarziu o sa pun si poze.
  7. Helly Coil - un cilindru cu filet interior si exterior. Eu despre solutia asta am auzit. Dai o gaura mai mare putin, dupa care insurubezi dracia. Pe urma introduci surubul original prin ea. Se pare ca ar tzine. Nu am incercat
  8. Salutare! Cel mai bun e un ETZ, am observat ca toti care au ETZ-uri spun asta. Deci m-am inscris si eu, desi acuma mi-e paralizat saracu, ca i-am distrus cutia. Despre povestea cu uleiurile stiu un lucru. Era ulei romanesc produs aci in Baia Mare "pentru drujbe" cica... Era la 30.000 si dupa parerea mea, foarte bun, indiferent cine ce-ar zice. Problema e ca si-au dat seama talharii ca toti motociclistii cumpara ulei din acela, numai dupa simplul fapt ca acela trecea primul, nu de alta, si l-au scos de pe piata. Cand am intrebat daca nu ami au ulei din acela, ba chiar le-am aratat si cutia, aproape ca au spus toti ca nu au mai vazut asa ceva. Ciudat, nu mi-a venit sa cred. Ideea e ca pe urma locul in raft a fost ocupat de uleiurile alea unguresti superscumpe la pretz cvadruplu, care de altfel mie mi se parea ca chiar suparau motorul. Aral 2T il foloseam inainte si am revenit pe Aral 2T dupa ce s-a "taiat" uleiul de "drujbe" care era super de altfel. In rest, aditivele respective, sunt de acord ca au efect Placebo (pt proprietar) in cel mai bun caz, de altfel as spune ca sunt facute sa distruga piesele. Eu asa am impresia, indiferent de explicatiile altora cu vascozitatea si tra la la. Drum uscat!
  9. Faina oferta! Daca nu mi-ar fi stricat motoru, as fi mers. Numai bine!
  10. Cine aduce set suruburi tip inbus pt motor MZ ETZ 250 (hexagon)??? (Motor de tip EM250)
  11. Eu cred ca la fel se pune la toata gama asta ETZ. Nus tiu sigur, dar daca o sa pui mai mult, te va scutura putin de fata. Am patit si eu si acuma m-am invatat minte. Poti controla nivelul cu o chestie lunga si curata. sa pui la fel in aman2. Cred ca 150ml de fiecare. Dar da-l jos pe ala ramas inauntru prin partea de jos. De obicei e negru si plin de mizerii. Etz-ul meu m-a tinut foarte bine. Ma intrebam cand se va si strica. Si a dat Domnul. Am spart cutia, asta mai mult din vina mea. L-am forjat de numa si eram si 2 pe ea, ulei nu prea avea mult in cutie (sa nu lasati motorul fara ulei, creca si asta a facilitat incidentul! ) si s-a rupt un ax si vreo 3 pinioane. Acuma incet o sa imi fac rost de ele. In rest, tot asa si eu, am ramas cam de 2 ori cu el, nu are nimeni cu ce sa te ajute, dar sigur o vei face singur. Daca nu sunt probleme cu cutia de viteze sau la piston, mergi mult si bine. Eu cand l-am desfacut nu-mi venea sa cred ce bine arata inca pistornul si camasa la cat am forjat motorul ala. Pur si simplu am ramas uimit. Sper acum numai sa-mi fac rost de piese sa ma vad iar pe ea. Nu se compara cu nimic senzatia. Asfalt uscat!
  12. Cutie de viteza pt MZ ETZ 250 aduci? LA ce pretz? Merci!
  13. Salutare! Am facut-o de oaie. Am forjat-o un pic mai mult decat trebuia, incarcata la sarcina (eram 2) si am bushit-o. Am rupt-o rau de tot. Bine totusi ca nu s-a intamplat intr-o depashire sau ceva ... ca era mai rau.. Problema e unde gasesc io piesele astea? S-a rupt un ax si 2 dintzi de la un pinion, iar altul nu arata tare bine... Daca ma ajuta cineva cu ceva piese buna la pretzuri bune v-ash multzumi. Am atashat nishte poze cu piesele rupte.In ultima poza atashata sunt piesele ce-mi trebuie notate cu 1,2,3.M-am chinuit o gramada sa o desfac integral sa vad ce are. Eram tare curios. Nu ma gandeam ca se pot rupe axurile alea groase. Dar iata! Pozele vorbesc de la sine. Va rog ajutati-ma cu un sfat, ceva! Merci mult!!!!
  14. Salutare! M-ar interesa si pe mine un numar de telefon de la cei din Tg Mures.. sau ceva ID de net daca au sau orice. Mie imi trebuie o cutie de viteza pentru ETZ 250. Merci!
×
×
  • Creează nouă...