alexutzzz Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 cum spune titlul am lovit un pic scuteru unui prieten deh sunt incepator si m a mancat s a ma sui pe scutgerul lui Un YAMAHA Majesti de 125 i am spart aripioara fata si masca fata sau carena cum ii zice unde gasesc si eu urgent sa ii repar scuterul sper sa nu sara de 200 de euro ca doar atat imi da tata plsss help e urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 La sectia de vanzari/cumparari cauta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 s a rezolvat a fost el la iamaha a fost aripioara 50E si carena 110 nevopsite maine ii dau bani 200 ca sa le si vopseasca a fost cea mai scumpa plimbare cu scuteru PEACE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 s a rezolvat a fost el la iamaha a fost aripioara 50E si carena 110 nevopsite maine ii dau bani 200 ca sa le si vopseasca a fost cea mai scumpa plimbare cu scuteru chiar ca a fost scumpa plimbarea..........data viitoare sa fii mai atent ... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 zi merci ca esti intreg.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 /index.php?...ic=25551&st=120 Citeste pagina asta si o sa inveti ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...