Marius '95 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Maine la 09:00 se pleaca de la Fantana Miorita pe traseul: Bucuresti - Ploiesti - Valenii de munte - Nehoiu - Intorsura Buzaului - Brasov - Bran - Targoviste - Bucuresti Se merge cu 60/80/100 km/h. Pana acum suntem 2. Daca mai sunt si alti amatori, va astept la locul de intalnire (dar nu mai mult de 15 min, ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianbercea Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 foarte tare traseul. extrem de frumos intre bran si campulung. mi-ar fi placut sa merg insa am aflat prea tarziu. deja am planificat o tura la mare. mergem la eforie, la capul turcului pentru scufundari. bafta si drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 foarte tare traseul. extrem de frumos intre bran si campulung. da, dar intre Campulung si targoviste drumu e praf. nici intre Bran si Campulung nu e tot asfaltul minunat, dar un TDM se simte bine pe gropi . Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 da, dar intre Campulung si targoviste drumu e praf. nici intre Bran si Campulung nu e tot asfaltul minunat, dar un TDM se simte bine pe gropi . Drum bun! Mda, ai dreptate, a fost jale bucata aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 cum a fost plimbarea?? poze ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 N-avem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...