Old School Rider Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut.Dupa ce am schimbat cauciucul pe spate imi face fundu la motor stanga dreapta in draci,mi se urca morcovu in fund la fiecare curba.Cel mai tare face asa la decelerare la viteze de pana in 100 de km/h,dupa viteza aia nu mai face. Am incercat sa-i dau de cap,am observat azi ca roata are un joc de cativa mm pe ax,e normal?sau trebuie sa stea FIXA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Orice joc mic se amplifica odata cu crestere razei adica in cazul tau un milimetru doi la ax poate insemna un balans transversal sesizabil la eforturi (curbe). Eu cred ca n-ai montat corect roata la loc. Mai demonteaza o data si verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Orice joc mic se amplifica odata cu crestere razei adica in cazul tau un milimetru doi la ax poate insemna un balans transversal sesizabil la eforturi (curbe).Eu cred ca n-ai montat corect roata la loc. Mai demonteaza o data si verifica. asemenea joc am avut si eu pe roata spate.era un rulment dus.au trebuit schimbati toti 3.destul de costisitor.cred ca tu nu ai montat roata corect.zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) Salut.Dupa ce am schimbat cauciucul pe spate imi face fundu la motor stanga dreapta in draci,mi se urca morcovu in fund la fiecare curba.Cel mai tare face asa la decelerare la viteze de pana in 100 de km/h,dupa viteza aia nu mai face. Am incercat sa-i dau de cap,am observat azi ca roata are un joc de cativa mm pe ax,e normal?sau trebuie sa stea FIXA? Daca ai luat o guma second s-ar putea sa fie data jos ptr ca facea figuri.Incearca sa duci roata la o echilibrare ,cu guma cu tot.Verifica si cum au spus ceilalti,pozitionarea ei.De asemeni,rulmentii.Cum zicea colegul ca sunt scumpi,nu sunt scumpi,am dat vre-o 60 lei pe 3 buc..Eu i-am schimbat pe spate acum 2 ani,rulmenti cumparati de la un magazin de specialitate,tot ceva japonezi,am cumparat de asemeni si semeringurile necesare.Deci prima operatie e vizualizarea pozitionarii rotii,sa te uiti dupa ghidajele de reglaj a distantei,sa fie la aceiasi linie si pe stanga si pe dreapta.Daca face figuri si dupa aia,verifica rulmentii,daca sunt ok,mergi la o echilibrare.Mecanicul de la echilibrare ar trebui sa observe ce nu e in regula. Editat Mai 23, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 mie imi juca fata, mai ales la franare. aveam un rulment varza. am avut joc si la rulmentii de la roata spate dar n-am simtit sa imi fuga spatele. rulmentii nu sunt scumpi. eu i-am schimbat pe cei de la roata fata si spate cu vreo 80lei de la un magazin de rulmenti. daca ai sa cumperi originali o sa coste mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Daca ai luat o guma second s-ar putea sa fie data jos ptr ca facea figuri.Incearca sa duci roata la o echilibrare ,cu guma cu tot.Verifica si cum au spus ceilalti,pozitionarea ei.De asemeni,rulmentii.Cum zicea colegul ca sunt scumpi,nu sunt scumpi,am dat vre-o 60 lei pe 3 buc..Eu i-am schimbat pe spate acum 2 ani,rulmenti cumparati de la un magazin de specialitate,tot ceva japonezi,am cumparat de asemeni si semeringurile necesare.Deci prima operatie e vizualizarea pozitionarii rotii,sa te uiti dupa ghidajele de reglaj a distantei,sa fie la aceiasi linie si pe stanga si pe dreapta.Daca face figuri si dupa aia,verifica rulmentii,daca sunt ok,mergi la o echilibrare.Mecanicul de la echilibrare ar trebui sa observe ce nu e in regula. depinde la ce model de rulmenti ai avut, la un srad cum are tipul care a zis ca sunt scump am dat pe 2 rulmenti 150 de ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 mda incearca zeama de rulmeti si de semeringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 depinde la ce model de rulmenti ai avut, la un srad cum are tipul care a zis ca sunt scump am dat pe 2 rulmenti 150 de ron. da la srad eu am dat 250 ron pe rulmenti originali(3 rulmenti si 2 semeringuri)nu se gasesc pe acele cote alte firme. da la srad eu am dat 250 ron pe rulmenti originali(3 rulmenti si 2 semeringuri)nu se gasesc pe acele cote alte firme.pot afirma ca dupa ce am schimbat rulmentii se simte altfel si ce e f deranjant ce am obs e ca in viraje se apleaca f urat trebe sa trag tare de ea si cand se apleaca o face f urat(brusc),nu se apleaca cum trebuie.cred ca pneul a fost uzat dupa cum imi juca roata,neuniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) mda incearca zeama de rulmeti si de semeringuri Ei uite ca eu am pus cum zici tu ,,zama de rulmenti" pe care nu scrie Honda sau mai stiu eu ce.Scria totusi ,,Made in Japan,,,atentie ,,Made" nu fabricat sau produs in japonia.Si semeringuri la fel.Si iaca bine mai merg de vre-o 2 ani buni...Praf in ochi cu stampilele astea.Creste pretul la ele 200%,daca nu mai bine.Si culmea cei de la Barlad exporta rulmenti in Japonia,America,etc....Ca fapt divers multe componente necesare la unele mobre(Oringuri,rulmenti,etc) se gasesc la noi,de calitate si preturi acceptabile. Editat Mai 25, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ei uite ca eu am pus cum zici tu ,,zama de rulmenti" pe care nu scrie Honda sau mai stiu eu ce.Scria totusi ,,Made in Japan,,,atentie ,,Made" nu fabricat sau produs in japonia.Si semeringuri la fel.Si iaca bine mai merg de vre-o 2 ani buni...Praf in ochi cu stampilele astea.Creste pretul la ele 200%,daca nu mai bine.Si culmea cei de la Barlad exporta rulmenti in Japonia,America,etc....Ca fapt divers multe componente necesare la unele mobre(Oringuri,rulmenti,etc) se gasesc la noi,de calitate si preturi acceptabile. nu e ceva nou ca ai pus alti rulementi de cat cei originali. e o metoda destul de folosita. singura chestie e sa se gaseasca pe cotele respective. de exemplu eu nu am gasit rulmenti pentru juguri pe cotele de care aveam nevoie. cei japonezi sunt destul de buni (nu mai stiu marca). am facut vreo 7000km cu rulmenti japonezi prin gropi,hopuri si tot ce se mai gaseste pe strazile din romania, si n-au nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Ei uite ca eu am pus cum zici tu ,,zama de rulmenti" pe care nu scrie Honda sau mai stiu eu ce.Scria totusi ,,Made in Japan,,,atentie ,,Made" nu fabricat sau produs in japonia.Si semeringuri la fel.Si iaca bine mai merg de vre-o 2 ani buni...Praf in ochi cu stampilele astea.Creste pretul la ele 200%,daca nu mai bine.Si culmea cei de la Barlad exporta rulmenti in Japonia,America,etc....Ca fapt divers multe componente necesare la unele mobre(Oringuri,rulmenti,etc) se gasesc la noi,de calitate si preturi acceptabile. Pai eu m-am referit la jocul de roata si am dat solutia: zama de rulmenti si semeringuri = inlocuit rulmenti verificat butuc sa nu fie joc intre butuc si rulent si inlocuit semeringuri , acum e treaba lui de unde si ce isi cumpara, eu de ex. am cumparat rulmentii si semeringurile din chitila la juma de pret fara de cei de ktm si merg foarte bine de 3 ani si 15.000 km Editat Mai 25, 2009 de icv45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Rulmentii sunt de mai multe feluri chiar daca au aceleasi cote. Important e sa cumperi rulmenti care rezista la moto, adica "rulmenti auto" cum zic cei de la BAD de pe Laminorului. Cat priveste marca sau unde sunt facuti (eventual stantati) treaba e relativa. Galbejitii de la Koyo au cumparat farbrica de rulmenti din Alexandria asa ca asta spune multe. Am un prieten care lucra acolo si imi spunea ca japonezii nu au retehnologizat fabrica deoarece aveau utilaje foarte bune. Chiar si inainte mare parte din productie pleca la export. Editat Mai 25, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Rulmentii sunt de mai multe feluri chiar daca au aceleasi cote. Important e sa cumperi rulmenti care rezista la moto, adica "rulmenti auto" cum zic cei de la BAD de pe Laminorului.Cat priveste marca sau unde sunt facuti (eventual stantati) treaba e relativa. Galbejitii de la Koyo au cumparat farbrica de rulmenti din Alexandria asa ca asta spune multe. Am un prieten care lucra acolo si imi spunea ca japonezii nu au retehnologizat fabrica deoarece aveau utilaje foarte bune. Chiar si inainte mare parte din productie pleca la export. Asa de pe Laminurului am cumparat rulmentii si semeringurile si sunt foarte buni acum cu tipul rulmentului eu am gasit codul de rulment in catalogul auner si iei la fix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.