Cata M Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Draga @switch vorbesti in necunostinta absoluta de cauza . Nu vreau sa fac aici apologia unor anumite modele de Aprilia deoarece nu e cazul . Doar am facut niste recomandari si o anumita subliniere (cu litere mari ) . Fiabilitatea KTM este cea a unui motor de curse (subliniata chiar de uzina constructoare prin deviza "ready to race ") aceasta traducindu-se prin comprimare ridicata si intervale de intretinere scurte . un d-asta "ready to race" am io. doi timpi. intretinerea consta in spalarea noroiului de pe el si unsu' lantului. eventual mai schimb o placuta spate ca aia o folosesc mai des pt. ca n-am frana de motor. il am de un an si altceva n-am schimbat pe la el. P.S. la cel putin 2 we ies cu el la munte mai putem vorbi si despre LC4 640 care e un concurent mai "racing" al vacilor DR, XT, DOMI etc....si cu intretinere la fel de rara. Am prieten care a facut touring prin tara fara sa umble cu uleiu si filtrele la el. (aia se face numa la exc 4t ). Singura problema a lui e ca are doar 155kg, fo 55 de cai si iti face masaj la oase. Si ca sa nu fiu pe langa topic, daca faci mai mult turing pe asfalt decat pe forestier, ia un bicilindru, e mult mai confortabil pe sosea. Eu am bagat multi km pe asfalt cu dereu si n-as mai face-o nici daca ma platesti . Editat Iunie 4, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 mai putem vorbi si despre LC4 640 [...] Singura problema a lui e ca are doar 155kg, fo 55 de cai si iti face masaj la oase. Ahhh ce as vrea sa am si eu problema asta!! Eu am bagat multi km pe asfalt cu dereu si n-as mai face-o nici daca ma platesti . Dureri de poponeata, de spate, cunoastem cunoastem, dar cat esti tanar trec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 Tre sa ai tu un punct slab sa iti iei italianca. Fiabilitatea lor e intrecuta doar de KTM Asta poostare frateeeeeee , vis-a-vis de "italience si problemele lor si de "hiba" mea ....lol Ahhh ce as vrea sa am si eu problema asta!! Dureri de poponeata, de spate, cunoastem cunoastem, dar cat esti tanar trec Eheeee, tineretea se cam duce..... Multumesc mult pentru sfaturi si pareri ....cred ca pentru ce imi trebe mie am sa aleg un un GS 500 care cred ca este mai mult decat suficient pentru scopul care va fi achizitionata si un Ta (dar mai tarziu ) pentru drumuri mai lungi .....sper sa realizez treaba asta cat de curand.... Asfalt uscat si drumuri line domnilor ...sau cum vi le doriti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Din cate am citit of-road dur nu o sa faci,ci doar poate un drum forestier,sau ceva usor.Cu alte cuvinte o sa fi mai mult pe asfalt[chear si de mai proasta calitate] monocilindru nu se prea inpaca cu asfaltu[doar daca ai nervi de otel] Plaja de turatie foarte redusa Vibrati care deranjeaza In schimb te alegi cu un motor simplu, ieftin de intretinut, problemele se rezolva mai usor, Cuplu care se simte chear in ture mici[rupe asfaltu] Iti recomand Yamaha xtz 660 monocilindru racit pe apa,cu 5 valve per cilindru,Kavasaki Klr650,si cele pomenite de tine Cea mai buna alegere pt tine ar fi motoarele in 2 cilindri,Transalp sau Kavasaki KLE 500 Nici nu mai sta pe ganduri cauta un transalp fie el mai vechi... Marius B. Editat Iunie 10, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Noiembrie 15, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) Din cate am citit of-road dur nu o sa faci,ci doar poate un drum forestier,sau ceva usor.Cu alte cuvinte o sa fi mai mult pe asfalt[chear si de mai proasta calitate] monocilindru nu se prea inpaca cu asfaltu[doar daca ai nervi de otel] Plaja de turatie foarte redusa Vibrati care deranjeaza In schimb te alegi cu un motor simplu, ieftin de intretinut, problemele se rezolva mai usor, Cuplu care se simte chear in ture mici[rupe asfaltu] Iti recomand Yamaha xtz 660 monocilindru racit pe apa,cu 5 valve per cilindru,Kavasaki Klr650,si cele pomenite de tine Cea mai buna alegere pt tine ar fi motoarele in 2 cilindri,Transalp sau Kavasaki KLE 500 Nici nu mai sta pe ganduri cauta un transalp fie el mai vechi... Marius B. Salve....imi pare rau ca nu pot spune ca ti-am urmat sfatul(caci am citit ceea ce mi-ai recomandat abia dupa ce am "comis-o" )dar pot afirma ca mi-am "imbogatit familia" cu inca o "gaura in buget" si un TA ...pe linga "suzeta" de ma dau cu ea si de care sincer sunt idragostit ...mai ales ca "facem dragoste" zilnic ...aproximativ 3-4.000 km/luna... Pot spune si fara falsa modestie ca sunt mandru de ea (arata si merge la fel de bine). Bun asa, de astazi ma pot baza si pe un Transalp din 92 care abia ce isi incheie calatoriile prin tari straine la mine in ograda, motorash care va intra la "dush" pentru cosmetizare si intretinere , nu in ultimul rand pentru a ne putea simti bine si face utili impreuna .(vom face tot ceea ce vom putea impreuna) ....si...asteptam fartatzi sa merem la drum ...chiar daca vor cobori temperaturile sub 0 . Nu stiu daca ma pot considera "endurist" dar dupa freo 20 de anu de "facut diverse" la categoria A...am reusit sa imi iau inca un motor care imi place si care poate intra in categoria enduro( ..."carcotasii" zic ca ar fi ligt.... , dar pt mine conteaza cum ma simt pe el ) Asfalt uscat sau ...noroi sub sha....sau cum vreti voi cei care umblati pe oriunde va doriti!!! Mesaj completat Si...am uitat sa mentionez...pt toti enduristii: puteti apela cu incredere la Cosmin Biris pt orice tip de motoare de la italieni....super bajet de incredere si dupa parerea mea aduce motoare in stare fffbuna(cei din Bucuresti pot vedea ce "piesa" mi-a adus omu' mie )si ca sa "probez" ceea ce spun puteti urmari topicurile de aici : http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ap...view_by_title=1 Editat Noiembrie 15, 2009 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Sa-l stapanesti sanatos si sa faceti kilometri multi fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Sa-l stapanesti sanatos si sa faceti kilometri multi fara probleme! Multumesc de urare, sper sa fac si "trasee" caci km fac destui ...zilnic extra si inter (Bucurestean) si is deja satul de "amabilitatile " din traficul asta in care motociclistii sunt respectati foarte tare... P.S. Poate voi reusi sa imi fac timp sa ne vedem la Arc.... daca la GS-isti nu am reusit inca sa ajung , sau la vreo Transalpina ceva...un peshte sau un gratar pe la Babele sau Pestera... Respect si asfalt uscat!!!! Editat Noiembrie 16, 2009 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.