infoschumi Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 1.Scuterul meu cand era tinut la viteza maxima adica 60km/h cam 30 de secunde..imediat arunca ulei pe toba..adica toba se imbacsea cu ulei la evacuare.Ca tot a fost iarna..m-am gandit sa-l desfac pana la ultima bucatzica.Asa am si facut.Am ajuns la segmenti.I-am scos(nu m-am uitat unde erau pozitionare canturile segmentilor)..m-am uitat la ei,piston si cilindru.Erau oglinda Absolut nici cea mai mica zgaraietura."Problema" care este...i-am pus la loc..si nu mai intrau in cilindru..de abia tarziu am observat ca de fapt pe inelele alea unde intra segmentii...erau 2 umflaturi unde de fapt trebuia sa fie canturile segmentilor.Canturile,adica spatiul care ramane intre capetele segmentului cand il strangi.Imediat au intrat.Acuma problema este...k astazi am fost cu el,i-am dat blana vreo 2-3 minute..iar cand ajung acasa nici strop de ulei pe teava de esapament.Care sa fi fost problema?Banuiesc ca nu poate sa fie din cauza ca nu au fost segmenti pusi bine..caci ma indoiesc ca puteau fi pusi in alta pozitie(motivul..vezi mai sus;)) 2.De ce evacuarea din cilindru era plina cu un fel de ulei ceva...fumingine..nu stiu ce.E normal? 3.De ce cand bag un serveetl la capatul tevii de esapament...si invart acolo un pic,scuterul are raspuns la acceleratie instantaneu?Bineinteles,cand scot servetelul este plin cu ulei+fumingine..cred eu. 4.Ultima intrebare..nu va mai stresez.am desfacut capacul unde este variatorul de curea si ambreiajul.M-am uitat mai atent..nu avea nici un limitator.Problema este urmatoare.Placile variatorului(prima imagine) nu se apropiau de tot..se apropiau doar 3 sferturi..spun asta deoarece se vedea pana unde glisa.la ambreiaj...cele 2 placi de asemenea nu se departau la maxim...lucru care eu cred ca este si din cauza arcului,fiind prea tare(cunoscatori stiu).care este vina?Eu m-am gandit ca poate este cureaua prea scurta..si nu poate ajunge pana sus la variator si pana jos la ambreiaj,poate este cureaua....vreo idee ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infoschumi Postat Februarie 24, 2006 Autor Share Postat Februarie 24, 2006 NImeni nici o idee...nici un raspuns nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofum Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 incercam sa te ajutam...ti-am scris pe privat...numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 1.Scuterul meu cand era tinut la viteza maxima adica 60km/h cam 30 de secunde..imediat arunca ulei pe toba..adica toba se imbacsea cu ulei la evacuare.Ca tot a fost iarna..m-am gandit sa-l desfac pana la ultima bucatzica.Asa am si facut.Am ajuns la segmenti.I-am scos(nu m-am uitat unde erau pozitionare canturile segmentilor)..m-am uitat la ei,piston si cilindru.Erau oglinda Absolut nici cea mai mica zgaraietura."Problema" care este...i-am pus la loc..si nu mai intrau in cilindru..de abia tarziu am observat ca de fapt pe inelele alea unde intra segmentii...erau 2 umflaturi unde de fapt trebuia sa fie canturile segmentilor.Canturile,adica spatiul care ramane intre capetele segmentului cand il strangi.Imediat au intrat.Acuma problema este...k astazi am fost cu el,i-am dat blana vreo 2-3 minute..iar cand ajung acasa nici strop de ulei pe teava de esapament.Care sa fi fost problema?Banuiesc ca nu poate sa fie din cauza ca nu au fost segmenti pusi bine..caci ma indoiesc ca puteau fi pusi in alta pozitie(motivul..vezi mai sus;)) 2.De ce evacuarea din cilindru era plina cu un fel de ulei ceva...fumingine..nu stiu ce.E normal? 3.De ce cand bag un serveetl la capatul tevii de esapament...si invart acolo un pic,scuterul are raspuns la acceleratie instantaneu?Bineinteles,cand scot servetelul este plin cu ulei+fumingine..cred eu. 4.Ultima intrebare..nu va mai stresez.am desfacut capacul unde este variatorul de curea si ambreiajul.M-am uitat mai atent..nu avea nici un limitator.Problema este urmatoare.Placile variatorului(prima imagine) nu se apropiau de tot..se apropiau doar 3 sferturi..spun asta deoarece se vedea pana unde glisa.la ambreiaj...cele 2 placi de asemenea nu se departau la maxim...lucru care eu cred ca este si din cauza arcului,fiind prea tare(cunoscatori stiu).care este vina?Eu m-am gandit ca poate este cureaua prea scurta..si nu poate ajunge pana sus la variator si pana jos la ambreiaj,poate este cureaua....vreo idee ceva? 1.compara codul de la cureaua care o ai cu cea din catalog sau net.2.trebuie cautata saiba la variator,ea nu lasa sa "urce "cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 2.De ce evacuarea din cilindru era plina cu un fel de ulei ceva...fumingine..nu stiu ce.E normal? 3.De ce cand bag un serveetl la capatul tevii de esapament...si invart acolo un pic,scuterul are raspuns la acceleratie instantaneu?Bineinteles,cand scot servetelul este plin cu ulei+fumingine..cred eu. Nu ai precizat ce scuter ai, dar inclin sa cred ca e 2T. Depunerea de care vorbesti tu poate sa aiba mai multe cauze... Daca are amestec automat cu pompa de ulei, nu mai trebuie pus ulei si in benzina ci doar in rezervorul special destinat uleiului (asta daca ai pus cumva si in benzina ulei). Sau se poate ca pompa de ulei sa fie reglata prea tare si motorul arde mai mult ulei decat ar trebui, de unde rezulta excesul scuipat de toba. Daca nu are pompa de ulei, trebuie sa respecti proportia uleiului in benzina si tipul de ulei recomandat; un ulei prea vascos nu se va amesteca uniform cu benzina din rezervor. Este important tipul uleiului pe care il folosesti; el trebuie sa fie in concordanta cu turatia motorului. Uleiul mineral de exemplu, arde la turatii mai mici, face fum mai mult si exista posibilitatea sa cauzeze si depuneri pe toba. Uleiul full-sintetic arde la turatii ridicate si este folosit in general la sportivele in 2T; poti sa il folosesti linistit si la scuter, doar ca are un pret destul de piparat; mai convenabil este cel semi-sintetic. Printre uleiurile pe care le-am folosit eu si pe care pot sa ti le recomand sunt: Motul (cel special pt scutere); OMV X-bike; Mobil1 2TRacing. In cele din urma, daca toti factorii pe care i-am enumerat sunt eliminati, vine randul setului sa preia vina. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infoschumi Postat Martie 3, 2006 Autor Share Postat Martie 3, 2006 Amestecul este separat,iar in benzina nu mai bag ulei,nu sunt chiar asa incepator avand in vedere ca l-am desfacut pana la piston Nu stiu ce sa zic.La pompa nu stiu sa umblu,dar momentan am vazut ca nu mai scoate ulei pe toba,si l-am tinut cateva minute la "blana".ma gandesc ca din cauza ca inca nu a ajuns uleiul pana la capatul tobei inca..ca am curatat si toba cu diluant. Scuterul este unul in 2T,un Suzuki Sepia AF-50(ZZ Sepia). Revo-iti spun sigur ca nu are saiba,m-am uitat foarte atent,insa tot asa de sigur iti spun ca cureaua nu urca pana sus la variator si nu coboara pana jos la ambreiaj,se vad urmele pana unde merge cureaua,sunt lustruite,iar pe zona unde nu ajunge cureaua s-a pus si praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 salut, la treaba cu cureaua nu iti fa nici o grija nu sunt probleme, e vorba de lungimea curelei, circumferinta ei nu ii permite sa urce mai sus pt a se apropia talerele intre ele, cu o curea mai groasa sau una mai lunga obtzii chestia asta dar nu faci decat sa scazi viteza si sa cresti demarajul, cu una mai scurta, sau mai subtzire maresti viteza, dar ce castigi la fuliile din fatza(la iesirea din motor) pierzi la cele din spate(la intrarea in reductorul rotzii). depunere deaia in toba, au toti, partea cu scuipatul pe esapament e mai interesanta, s-ar putea sa ii bagi prea multa benzina si sa nu poata sa o arda si o scuipa cu tot cu ulei, eu am patzit asta, imi curgea ulei pe la prinderea tobei de cilindru si am mutat acul din carb la mijloc(era jos) si de atunci nici o treaba, un tovaras a avut si el probleme dastea dar la el era prea mult ulei care ii venea din pompa, cum la pompa nu am gasit nici o metoda de reglare, ne-am gandit sa ii mai dam benzina ca sa se amestece cu ueiul in exces(credeam noi) de unde, sa vezi ce i-a cresut omului viteza cu 10km/h, scuterul lui manca mai mult ulei decat benzina, era reglat cred de unii mai prosti ca mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.