Sari la conținut

ktm 525 exc


leusteanu
 Share

Postări Recomandate

ktm 525 exc - vreau sa cumpar asa ceva

fiabilitate ?

ma poate ajuta cineva cu citeva detalii tehnice?

sfaturi?

se poate inmatricula? si daca da rezista si la drumuri mai lungi (ex brasov - fagaras 60km pe asfalt) :)

 

Fiabilitate - NU

Inmatriculabil - DA

Drumuri lungi - DA (moto, nu pilotul)

1 cilindru

510 cc

61 HP

113 kg la gol

 

Altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi doresc un ktm enduro

o recomandare ceva??

il voi folosi si prin oras un pic :D

 

KTM LC4 620 - 640, din 1996 incoace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiabilitate - NU

Inmatriculabil - DA

Drumuri lungi - DA (moto, nu pilotul)

1 cilindru

510 cc

61 HP

113 kg la gol

 

Altceva?

 

 

nu stiu de care 525 ai dat tu dar eu sunt foarte multumit de al meu. sunt sigur ca si multi alti posesori de 525 la fel.

 

chiar nu pot spune ca nu este fiabil !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de care 525 ai dat tu dar eu sunt foarte multumit de al meu. sunt sigur ca si multi alti posesori de 525 la fel.

 

chiar nu pot spune ca nu este fiabil !!!

 

FIĂBIL, -Ă, fiabili, -e, adj. = Care prezintă siguranță în funcționare (în condiții date Âşi într-un timp dat). [Pr.: fi-a-] – Din fr. fiable.

 

Cred ca Andrei se refera la faptul ca nu te poti baza pe ea sa fie o motocicleta folosibila in activitatea de zi cu zi (mers la munca/scoala/piata) si in acelasi timp sa faci si cate un drum mediu-lung.

 

Omul probabil cauta alt gen de motocicleta. EXC-urile au si ele menirea lor, care e - in mare parte alta.

 

Si da, in comparatie cu alte modele nu este un campion al fiabilitatii si nici nu se vrea a fi. Necesita ingrijire atenta periodica si se impun anumite conditii de exploatare. Este o motocicleta de competitie, sa dam Cezarului ce-i al Cezarului. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa explic ce am vrut sa zic prin nefiabil vis-a-vis de 525 exc:

Dupa cum se vede si eu detin un exc 400. Deci, daca te uiti pe manualul de utilizare al oricarui exc, intervalele de service (schimb ulei, strans suruburi, etc...) sunt foarte mici. Asta in comparatie cu o motocicleta de uz comun. EXC-urile sunt in alta liga. Sunt motorete de competitie. Atat timp cat respecti service-ul recomandat de producator, sunt exagerat de fiabile, ca sa zic asa. Ca sa nu mai vorbim de rezistenta fizica instantanee. Cad in prapastie, daca ai norocul sa nu mori, ridici motoreta, o pornesti si mergi mai departe :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

- da, e fiabila daca respecti intretinerea corecta si esti constient ca este o motoreta ce necesita intretinere frecventa

- da, se poate inmatricula

- da, rezista la drumuri mai lungi, insa nu e potrivita pentru asfalt. cum scria mai sus cineva, mai degraba lc4 daca nu o iei dedicata pentru offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am exc-ul din 2007 de aproape nou(300 km),si pot sa iti spun ca am vazut multe impreuna,am 12.000 de km cu el din care mai bine de 6000 in conditii de hard enduro..l-am intretinut maniacal si in toamna am desfacut motorul.impecabil tot in el,am schimbat doar lantul de distributie..la ultimele 2 curse m-am tot necajit din cauza unui rahat de contact electric dar in rest nici o problema..daca il compari cu dr-ul de 350 care merge cu ulei de floarea soarelui in motor si cu (cuvant urat) in rezervor cand nu mai ai benzina,si umbli la motor odata la 50 de ani (sper ca intelegi ca e o gluma dar asta e unul dintre cele mai fiabile motoare pe care le cunosc personal)..in rest nu te lasa la greu..ti-l recomand dar inainte de toate probeaza unul sa nu ti se para prea brutal.

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

salut.

@leusteanu - pana la urma ce ti-ai luat?

 

sunt si eu cu ochii dupa un 525 exc din 2007 cu 2.000km la bord, al unei cunostinte.

"problema" e ca nu stiu daca e cea mai potrivita mobra ptr ce fac eu: iesiri de-o zi, doua / 3-400km pe zi / mers pe mobra de acasa - varf de munte - inapoi acasa/ nimic hard, doar soft-enduro/ cam 8-10.000km pe an.

credeti ca ar fi mai potrivit un LC4 ptr asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

@leusteanu - pana la urma ce ti-ai luat?

 

sunt si eu cu ochii dupa un 525 exc din 2007 cu 2.000km la bord, al unei cunostinte.

"problema" e ca nu stiu daca e cea mai potrivita mobra ptr ce fac eu: iesiri de-o zi, doua / 3-400km pe zi / mers pe mobra de acasa - varf de munte - inapoi acasa/ nimic hard, doar soft-enduro/ cam 8-10.000km pe an.

credeti ca ar fi mai potrivit un LC4 ptr asa ceva?

Pt ceea ce vrei sa faci 300-400km, LC4 este cel mai indicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, citind inca o data ce am scris, imi dau seama ca fie raman unde sunt, adica amator -> vaca gen LC4/DR,etc,

fie iau capra + remorca.

 

cand nu recomandati 525-iul banuiesc ca va ganditi la saua ingusta, cantitatea mica de ulei in motor, faptul ca nu prea ii place asfaltul, revizii dese...

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...