odhin Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 (editat) Am o problema cu nivelul la ulei. La modul k in gemuletz nu mai indica nimic. In uichendu` asta am constat k nu mai am ulei, cel putin nu mai vedeam nimic la controlul nivelului. M-am speriat cumplit.... i-am bagat cam jumatate de litru...nici o schimbare. Am mai luat un litru, l-am bagat pe tot. ?In gemuletz nu se vedea nimic...cand ridic palnia se vedea nivelul de ulei pe la bushon...care e mai sus decat gemuletzu` ala. deja e un paradox pentru mine . Ce draq s-a intamplat acolo? E posibil asha ceva? Acu motoru e plin de ulei, vreau sa-l scot tot sa vad cati litri sunt in el.... Ce pana mea s-a intamplat? e geamu ala murdar(se vede alburiu, k si aluminiu). E din cauza frigului? Deja mi-e frica si sa-l mai pornesc... Editat Februarie 27, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 Motorul il tii drept cand te uiti la ulei sau pe cricul lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Februarie 27, 2006 Autor Share Postat Februarie 27, 2006 (editat) Motorul il tii drept cand te uiti la ulei sau pe cricul lateral? era pe stander, apoi l-am lasat si de spate si l-am tinut drept. nimic... Editat Februarie 27, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 incearca sa il inclini pe partea cu ochiul de sticla si vezi atunci daca ajunge ulei acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Februarie 27, 2006 Autor Share Postat Februarie 27, 2006 incearca sa il inclini pe partea cu ochiul de sticla si vezi atunci daca ajunge ulei acolo M-am gandit si eu la asta, dar eram singur cand m-am chinuit la el si nu e cel mai indicat sa inclini motorul si tu sa fii sub el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 M-am gandit si eu la asta, dar eram singur cand m-am chinuit la el si nu e cel mai indicat sa inclini motorul si tu sa fii sub el vezi dreaq sa nu fie apa in ulei si deaia sa il vezi tu alburiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Februarie 27, 2006 Autor Share Postat Februarie 27, 2006 (editat) vezi dreaq sa nu fie apa in ulei si deaia sa il vezi tu alburiu De unde draq apa? k are racirea pe aer Editat Februarie 27, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 pai atunci pune pe cineva sa te ajute la inlinarea motorului...sau ..eu stiu.....sa iti tina de el..cumva...ideea este sa il aduci la un grad de inclinare la care sa vezi uleiul Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Februarie 27, 2006 Autor Share Postat Februarie 27, 2006 pai atunci pune pe cineva sa te ajute la inlinarea motorului...sau ..eu stiu.....sa iti tina de el..cumva...ideea este sa il aduci la un grad de inclinare la care sa vezi uleiul Bafta Pe mine ma contrariaza faza k se vede uleiul sus la bushon si in controlul de nivel nu e nimic. Sa se fi murdarit geamu ala? Sa fie aburit de la frig...? nu mai stiu ce sa mai cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 io cred ca s-a aburit si atat! da' mai stii, poate s-o fi infundat ceva si nu ajunge uleiu' la geam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 Ai manualul utilizatorului? Vezi ca te invata cum sa speli "screen"-ul. Poate fi si asta o cauza. Dar operatiunea asta o poti face numai cand dai uleiul jos. Si daca tot nu esti sigut de cat ulei ai, de ce nu-l dai jos, speli si "ochiu" si vezi si cat ulei e? Pai asta mi-a mai ramas de facut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 O solutie este sa ii dai tot uleiul jos. Il arunci, iei alt ulei si schimbi si tu uleiul pe la 2000km si gata, nici nu iti mai faci griji ca n-are cum sa-l manance. E Ducati, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Iarna se mai intampla sa faca condens in baia de ulei si apare o spuma-crema alba din cauza apei pe busonul de ulei si posibil si pe ochiul la de sticla. P.S. Pentru verificare trebuie sa tii motorul drept, nu inclinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.