charly Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Salut. Sunt in cautarea unui motor de enduro si in timpul acesta am gasit tot felul de oferte de motoare care nu aveau fie semnalizarile, fie tahograful (kilometrajul-bordul). Va rog sa-mi spuneti care sunt cerintele minime pentru ca o motocicleta sa fie inmatriculabila si implicit sa se poata circula cu ea pe drumurile publice. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Va rog sa-mi spuneti care sunt cerintele minime pentru ca o motocicleta sa fie inmatriculabila si implicit sa se poata circula cu ea pe drumurile publice. Multumesc Salut! In principiu este nevoie sa aiba lumini (pozitie, lumina de drum, lumina de intalnire, lampa spate, stop pe frana la ambele frane), semnalizatoare pentru schimbarea directiei de mers, claxon, oglinzi, evacuare "road-legal" si nu in ultimul sa fie "recomandata de producator pentru circulatia pe drumurile publice". De exemplu Honda CRF 450 nu se incadreaza in ultima cerinta, chiar daca ii pui far, semnalizari, etc. Bine ca exista destule cazuri in care au fost aduse de-afara motoare care aveau deja kit de far, semnalizari, oglinzi, etc si au fost inmatriculate. Stiu chiar si un CRF 450. Acum depinde de noroc / spaga / etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 Exemplu concret: Un KTM 640 LC4 cu semnalizari fata-spate, far, dar fara oglinzi si bord-kilometraj ar putea prezenta probleme la inmatriculare? Daca nu are kilometraj, dupa ce-ti poti da seama de gradul de uzura? In afara de aspect exterior si cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Exemplu concret: Un KTM 640 LC4 cu semnalizari fata-spate, far, dar fara oglinzi si bord-kilometraj ar putea prezenta probleme la inmatriculare? Daca nu are kilometraj, dupa ce-ti poti da seama de gradul de uzura? In afara de aspect exterior si cauciucuri. Daca ii pui niste oglinzi nu are nici o problema. Si seriile de pe cadru / actele sa corespunda si sa fie in regula bineinteles. Oricum faza cu kilometrajul la motocicletele SH e cam cu dus si intors. Sunt o gramada care le dau inapoi. La LC4 e si mai greu sa iti dai seama, ca la astea se schimba repede plastice, scarite, manete in functie de cum a mers si pe unde a mers fostul proprietar. Acum daca aspectul e ingrijit, motorul nu scoate fum si are vana si in acelasi timp nu zdrangane foarte foarte tare (ca de zdranganit oricum zdrangane el asa) si mai ales daca pretul e OK, nu e problema sa-l cumperi. Verifici si seriile si actele, dupa cumparare ii pui oglinzi si aia e, il inmatriculezi. Se cumpara si bordul dup-aia nu e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 De exemplu Honda CRF 450 nu se incadreaza in ultima cerinta, chiar daca ii pui far, semnalizari, etc. Bine ca exista destule cazuri in care au fost aduse de-afara motoare care aveau deja kit de far, semnalizari, oglinzi, etc si au fost inmatriculate. Stiu chiar si un CRF 450. Pentru un CRF450, daca o cumperi de noua cu kit road-legal, e inmatriculabila. Daca nu, singura sansa e ori sa dai spaga si sa speri k nu ai probleme cu ea, ori sa soliciti o omologare individuala care e foarte costisitoare si posibil sa nu produca rezultatele dorite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.