Sari la conținut

Cateva detalii tehnice va rog


charly
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Sunt in cautarea unui motor de enduro si in timpul acesta am gasit tot felul de oferte de motoare care nu aveau fie semnalizarile, fie tahograful (kilometrajul-bordul).

Va rog sa-mi spuneti care sunt cerintele minime pentru ca o motocicleta sa fie inmatriculabila si implicit sa se poata circula cu ea pe drumurile publice.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa-mi spuneti care sunt cerintele minime pentru ca o motocicleta sa fie inmatriculabila si implicit sa se poata circula cu ea pe drumurile publice.

Multumesc

 

Salut!

 

In principiu este nevoie sa aiba lumini (pozitie, lumina de drum, lumina de intalnire, lampa spate, stop pe frana la ambele frane), semnalizatoare pentru schimbarea directiei de mers, claxon, oglinzi, evacuare "road-legal" si nu in ultimul sa fie "recomandata de producator pentru circulatia pe drumurile publice".

De exemplu Honda CRF 450 nu se incadreaza in ultima cerinta, chiar daca ii pui far, semnalizari, etc.

 

Bine ca exista destule cazuri in care au fost aduse de-afara motoare care aveau deja kit de far, semnalizari, oglinzi, etc si au fost inmatriculate. Stiu chiar si un CRF 450.

 

Acum depinde de noroc / spaga / etc. :blink:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu concret:

Un KTM 640 LC4 cu semnalizari fata-spate, far, dar fara oglinzi si bord-kilometraj ar putea prezenta probleme la inmatriculare?

Daca nu are kilometraj, dupa ce-ti poti da seama de gradul de uzura? In afara de aspect exterior si cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu concret:

Un KTM 640 LC4 cu semnalizari fata-spate, far, dar fara oglinzi si bord-kilometraj ar putea prezenta probleme la inmatriculare?

Daca nu are kilometraj, dupa ce-ti poti da seama de gradul de uzura? In afara de aspect exterior si cauciucuri.

 

Daca ii pui niste oglinzi nu are nici o problema. Si seriile de pe cadru / actele sa corespunda si sa fie in regula bineinteles.

 

Oricum faza cu kilometrajul la motocicletele SH e cam cu dus si intors. Sunt o gramada care le dau inapoi. La LC4 e si mai greu sa iti dai seama, ca la astea se schimba repede plastice, scarite, manete in functie de cum a mers si pe unde a mers fostul proprietar.

 

Acum daca aspectul e ingrijit, motorul nu scoate fum si are vana si in acelasi timp nu zdrangane foarte foarte tare (ca de zdranganit oricum zdrangane el asa) si mai ales daca pretul e OK, nu e problema sa-l cumperi. Verifici si seriile si actele, dupa cumparare ii pui oglinzi si aia e, il inmatriculezi. Se cumpara si bordul dup-aia nu e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu Honda CRF 450 nu se incadreaza in ultima cerinta, chiar daca ii pui far, semnalizari, etc.

 

Bine ca exista destule cazuri in care au fost aduse de-afara motoare care aveau deja kit de far, semnalizari, oglinzi, etc si au fost inmatriculate. Stiu chiar si un CRF 450.

Pentru un CRF450, daca o cumperi de noua cu kit road-legal, e inmatriculabila. Daca nu, singura sansa e ori sa dai spaga si sa speri k nu ai probleme cu ea, ori sa soliciti o omologare individuala care e foarte costisitoare si posibil sa nu produca rezultatele dorite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...