dori_x Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Va salut ! Am si eu un F3 din 1998 si am o intrebare. Datorita unei probleme la releul de incarcare, mi s-au ars 2 sigurante. Le-am schimbat dar dupa aceea, am observat ca nu-mi mai mergea turometrul. Este posibil sa fie ars sau ar putea avea altceva ( fir desfacut de pe undeva, vre-o mufa iesita ...) . Eu am mai umblat pe la cabluri, inainte sa aflu ca problema era de la sigurante. Cele doua mufe din bord sunt cuplate bine, nu este acolo problema. Stie cineva cum as putea verifica turometrul? Sa-l alimentez la un transformator de 3-12 v ? Daca a mai intalnit cineva aceasta problema, va rog sa-mi dati un sfat . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Va salut ! Am si eu un F3 din 1998 si am o intrebare. Datorita unei probleme la releul de incarcare, mi s-au ars 2 sigurante. Le-am schimbat dar dupa aceea, am observat ca nu-mi mai mergea turometrul. Este posibil sa fie ars sau ar putea avea altceva ( fir desfacut de pe undeva, vre-o mufa iesita ...) . Eu am mai umblat pe la cabluri, inainte sa aflu ca problema era de la sigurante. Cele doua mufe din bord sunt cuplate bine, nu este acolo problema. Stie cineva cum as putea verifica turometrul? Sa-l alimentez la un transformator de 3-12 v ? Daca a mai intalnit cineva aceasta problema, va rog sa-mi dati un sfat . Multumesc ! cel mai probabil e ars turometru. turatia e dictata in bord de cdi, ma indoiesc sa fie vreo buba pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 cel mai probabil e ars turometru. turatia e dictata in bord de cdi, ma indoiesc sa fie vreo buba pe acolo... Alimenteaza-l sau mai exact pune contactul si vezi daca se alimenteaza. Ar trebui sa aiba 3 fire, masa, +12 si semnal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 ...sau daca spui ca ai umblat la mufe verifica sa fie bagata la locul ei bine in cdi, sau ce am patit eu, s-au rupt litele firului care alimenteaza bordul pe sub camasa(exact langa papucul care facea masa de cadru) datorita faptului ca erau imbatranite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Va salut ! Am si eu un F3 din 1998 si am o intrebare. Datorita unei probleme la releul de incarcare, mi s-au ars 2 sigurante. Le-am schimbat dar dupa aceea, am observat ca nu-mi mai mergea turometrul. Este posibil sa fie ars sau ar putea avea altceva ( fir desfacut de pe undeva, vre-o mufa iesita ...) . Eu am mai umblat pe la cabluri, inainte sa aflu ca problema era de la sigurante. Cele doua mufe din bord sunt cuplate bine, nu este acolo problema. Stie cineva cum as putea verifica turometrul? Sa-l alimentez la un transformator de 3-12 v ? Daca a mai intalnit cineva aceasta problema, va rog sa-mi dati un sfat . Multumesc ! Nu Âştiu, s-o fi stricat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Tu ce te bagi bai Marioara, de unde sa stie omu', poa s-o hi rupt hreun hir.... ce stii tu, te dai mare electrician, dar vorba lu' CRS, nu esti decat un terminat. Sac! Editat Iunie 5, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Tu ce te bagi bai Marioara, de unde sa stie omu', poa s-o hi rupt hreun hir.... ce stii tu, te dai mare electrician, dar vorba lu' CRS, nu esti decat un terminat. Sac! Cine-i CRS? Nu de alta, dar nu prea Âştiu foarte mulți terminați în afară de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.