Sari la conținut

Problema Malaguti Ciak


Postări Recomandate

Am si eu un Malaguti Ciak de 150cc

Ieri , dupa ce am bagat benzina , am sarit p`el si am plekat , dupa 100 de metri ... mi sa oprit

eu aveam bateria slaba si m`am straduit sa il fac sa o ia pana mi sa dus bateria ...

l`am tarat d`coarne pana acasa ... apoi am intrebat ce probleme ar putea avea ...

am auzit ca "as fi udat bujia" , am scos`o cu ajutorul cuiva , cu o keie :cheers: dar nu era uda asea ca am pus`o la loc . Am legat bateria mea la o masina si ... stupoare tot nu pornea ... acum se auzea cum ca vroia dar tot nu pornea.

apoi alta kestie , cum ca as fi infundat carburatoru sau somthin` like this :D .. o fi de la benzina bagata ?

Eu nu am pedala:Pp

 

Astept sa vad ce credeti ca are ... o sa il duc si la service dar pana atunci vreau sa stiu makar ce problema s`ar putea sa fie :baldy: ...

Editat de savage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca de la atatea pedale l-ai inecat. da bujia jos si dai putin la automat fara bujie, dupa aia montezi bujia la loc, oricum sfatu meu ar fi sa ei o bujie noua. si inca ceva cand incerci sa-l pornesti nu-l tine accelerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pedala

si totusi nu cred ca e din bujie deoarece am scoso si nu era deloc uda.

Am pus`o la loc , am incercat sa il pornim si tot nu porneste

Imi arata benzina , dar tocmai ce bagasem.

O sa bag astazi benzina si o sa incerc :Pp dar e kiar ciudat:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ai scanteie ( dai jos bujia, ii pui fisa si o tii astfel incat sa atinga filetul bujii sau hexagonul cilindrul sau chiuloasa motorului ; dai la automat si vezi daca ai scanteie).

Daca ai robinet de benzina vezi sa fie deschis sau daca e vreo valva actionata electric vezi sa functioneze.

Daca dai mult la automat si nu porneste , da jos bujia si vezi daca e macar umeda, daca nu e inseamna ca nu ajunge benzina unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e carburatorul. Trebuie curatat si sa-ti pui filtru de benzina.

ca sa verifici totusi scoate bujia, baga putina benzina in cilindru, pune bujia la loc si incearca sa o pornesti. Daca porneste (pentru o secunda doua) inseamna ca e din carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi daca e din baterie sau nu incearca cu o alta baterie, eventual una de masina.

Totusi inclin sa cred ca e din carburatie, mai precis nu ajunge benzina in carburator sau e vreun jigleur infundat.

Incearca sa dai la automat mai mult ( da nu prea mult sa nu arzi starterul) folosind o baterie de masina si daca tot nu porneste da jos bujia si vezi daca e uda sau nu; daca nu e ( macar umeda ) e clar ca e problema de alimentare cu benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

decarbusolv sau benzina! :crack: si jiglerele le sufli cu compresorul sau cu pompa mare de masina daca n-ai compresor! (jiglerele sunt chestiile alea mici si cilindrice cu gauri mici de tot in ele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu benzina, ca multi au patit la fel, le mergeau motoarele bine, si deodata, dupa ce au facut plinul, n-au mai mers...nu lua de oriunde, si ia ce scrie la cartea tehnica.

Nu stiu ce sistem de alimentare are al tau, dar daca e cu pompa de benzina (cu depresiune), verifica supapele/filtrele de pe circuitul de alimentare, plus membrane etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce i`am facut , dar se pare ca l`am facut sa mearga=))

Am bagat benzina , am apasat pe o pompita din porbagaj care cika tre sa o apas inainte de a pleca cu scuteru si apoi am pornit la bateria de la masina si a mers :crack:

Multumesc tutoror

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu benzina, ca multi au patit la fel, le mergeau motoarele bine, si deodata, dupa ce au facut plinul, n-au mai mers...nu lua de oriunde, si ia ce scrie la cartea tehnica.

Nu stiu ce sistem de alimentare are al tau, dar daca e cu pompa de benzina (cu depresiune), verifica supapele/filtrele de pe circuitul de alimentare, plus membrane etc.

unde sunt supape si membrane pe circuitul de alimentare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca rezervorul e mai jos decit carburatorul si pompa de benzina merge pe baza de depresiune (vacuum din galerie care trage intermitent de o membrana), atunci ai nevoie de supape ca sa functioneze toata smecheria.

Bineinteles, depinde de modelul scuterului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema noua :Pp

Ma plimbai putzin si deodata se opri , incercam sa il pornesc reuseam da daca iau mana de pe accelaratie se opreste :\ tre sa il tzin accelarat:))

il lasai balta :cheers: cica ar avea un cablu langa carburator sau asea ceva? :laugh:

help me :Pp

 

why me ?! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

malaguti zici... frumoase motoare, fiabile, nu te lasa niciodata la greu, sa trecem la subiect jiclorul de ralanti cred ca e infundat, ai mare grija cu benzina, eu daca bag de la alt peco trebuie sa schimb reglajele la carburaor ca nu mai tzine, e diferentza de la o benzina la alta, la malguti nu ar trebui sa iti faca faze, dar si dupa problema care ai mai avut-o si acum.... inclin sa cred ca e infundat pe undeva, poate si plutitorul sa iti faca figuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...