umoto Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 La standurile de presa, din 20 iunie 3 “Penultimatum“ 6 Rubrica de stiri 8 Prezentare: BMW S 1000 RR. “Janus RR“ 12 Drive-test: KTM 990 SM T. “Race touring“ 16 Drive-test: Harley-Davidson Sportster Iron 883. “Piata neagra“ 20 Drive-test: Suzuki GSX-R 1000 K9. “Prin prisma unui amator“ 22 Test comparativ: patru sport-tourere. “Dimensiunea conteaza?“ 34 Test comparativ: trei allroundere europene. “Proba de caracter“ 44 Test comparativ: sapte pneuri sportive in format 120/70 ZR 17 - 190/50 ZR 17. “Grip to go“ 58 Echipamente si accesorii 62 Retro: Ducati 750 SS. “Diva desmo“ 68 Eveniment: Înfiintarea Asociatiei Motociclistilor Veterani din Romania. “Veteranii, adunarea!“ 70 Consiliere second-hand: Yamaha Vmax. “Vmaximorum“ 72 Motociclete second-hand 76 C.M. Superbike/Supersport: Monza - Italia, Kyalami - Africa de Sud, Salt Lake City - SUA. “Spies contraataca“ 77 Moto Grand Prix: Le Mans - Franta, Mugello - Italia. “Permutari“ 78 Stunt Ride Romania 2009. “Uite popa, nu e popa!“ 80 Motomania EnduroFun&Touring, editia a 4-a. “Pe carari de munte“ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Oare de ce or fi bagat BMW-ul 1300 printre celelalte participante la test,doar ca sa arate ca e ca un lup intre oi? BMW1300S a inceput sa castige si comparatiile cu ZZR1400 si Busa,deci ce sa caute in test cu grupa mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Oare de ce or fi bagat BMW-ul 1300 printre celelalte participante la test,doar ca sa arate ca e ca un lup intre oi?BMW1300S a inceput sa castige si comparatiile cu ZZR1400 si Busa,deci ce sa caute in test cu grupa mica? Deci ai gasit pana la urma testul cu cauciucuri . Eu nu inteleg ce cauta acolo Kawasaki ER-6f, dar cred ca o sa ma lamuresc cand o sa citesc articolul. Ma rog, din moment ce e articol preluat, nu cred ca cineva poate da niste explicatii concrete cu privire la test in afara de ce scrie in articol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 N-am gasit inca,se pare ca apare dupa 20 iunie,acum la vanzare este un alt numar al UM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 A aparut. Marfa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 (editat) Deci ai gasit pana la urma testul cu cauciucuri . Eu nu inteleg ce cauta acolo Kawasaki ER-6f, dar cred ca o sa ma lamuresc cand o sa citesc articolul. Ma rog, din moment ce e articol preluat, nu cred ca cineva poate da niste explicatii concrete cu privire la test in afara de ce scrie in articol. Teoretic (sau din p.d.v. al unui comparativ "clasic"), poate ca nici Honda VFR 800 n-avea ce cauta linga BMW-ul K 1300 S si Triumph-ul Sprint ST de 1050 cmc. E vorba insa de o confruntare a extremelor, fara excluderea variantelor de mijloc, in ideea c-or exista unii tipi solvabili care se gindesc totusi daca un "mega-sport-tourer" chiar merita o caciula de bani (pe linga altii care vor doar sa epateze la terasa din coltz). Sau si visatori falitzi care-s poate dispusi sa se indatoreze pentru asa ceva, cind de fapt cu mai putin de jumate din pretul unui K 1300 e posibil sa poata hali kilometri aproape la fel de eficient la ghidonul unui aparent modest ER-6f. Ierarhia finala era clar previzibila din start, dar nu asta era de fapt scopul testului, clarificat tot de la bun inceput: "Un simplu calcul ne poate convinge cit de eclatanta este diferenta de pret dintre BMW-ul K 1300 S testat de noi si sport-tourerul de clasa medie Kawasaki ER-6f: cu banii dati pe bavarez se pot cumpara doua ER-6f, iar diferenta de 3.510 euro ramasi ajunge pentru 3.500 litri de benzina Super 98 ? cantitate suficienta rularii fiecarei motociclete japoneze pe o distanta de circa 35.000 km. |ntrebarea implicita: care sunt granitele necesitailor devoratorilor de kilometri din viata reala?" Bafta maxima si kilometri fara numar! Editat Iulie 4, 2009 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.