mircea_simson Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Este o motocicleta construita din piese de schimb de la diferite tipuri Lucru foarte enevoios nu se potriveau piesele multe am facut casnic la strung. Toata afacerea a durat 2 ani a durat mai mult procuparea pieselor Surprize foarte multe ax pedala pornire sudat, ax secundar nituit ax schimbator viteza idem Cam toate au fost facute de 2 ori ex. tija din axul primar de actionare a ambreiajului blocat dupa doua saptamani de folosire Pretul final cam 400 Eur fara a calcula munca depusa sablatul si grunduitul gratis. Deci este o afacere total nerentabila. Stiu ca aripile sunt taiate si stopul de Jupiter etc si alte multe imperfectiuni. Multumesc cu aceasta ocazie lui Miculaish pt. piese. aripi telescoape fata toba etc. pe spate am preferat un portbagaj deoarece umblu singur si bagaje de obicei am . Pentru amatori de asa ceva recomand sa cumpere una completa ca altfel vor avea mult de lucru si cheltuieli inutile. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 imi place, are un aer aparte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Seamana parca cu al meu intr-o forma anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 Seamana parca cu al meu intr-o forma anterioara. Patanii pe primii 300 Km 1. Supapa de evacuare indoita nu a lovit in piston deci nu avea voie. Chiulasa a fost refacuta cu ghidaje si supape de ARO. 2. Supapa de evacuare blocata tot de ARO Banuiesc ca meseriasul nu a lasat jocul necesar intre supapa si ghiduri. Am montat o supapa de Simson care avea jocul putin cam mare si merge excelent nu scoate nici fum in exces. Toate acestea au umblat cu schimbari de garnituri de chiulasa etc. Ultima smecherie picura ulei din cutia de viteza insa numai in garaj niciodata in vreo parcare. ZAre intradevar personalitate . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 ...1. Supapa de evacuare indoita nu a lovit in piston deci nu avea voie. Chiulasa a fost refacuta cu ghidaje si supape de ARO. 2. Supapa de evacuare blocata tot de ARO.. ...are intradevar personalitate.. 1. De ce, vrem explicatii! Aro, Lada sau altele.. nu de aici cred ca se trage! 2. De ce crezi asta, cum iti explici? Poze la coada de supapa ai, de ce nu verifici piesele reparate de altii("meseriasi"), inainte de montare? Ultima smecheie: stie unde are voie sa se descarce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Patanii pe primii 300 Km1. Supapa de evacuare indoita nu a lovit in piston deci nu avea voie. Chiulasa a fost refacuta cu ghidaje si supape de ARO. 2. Supapa de evacuare blocata tot de ARO Banuiesc ca meseriasul nu a lasat jocul necesar intre supapa si ghiduri. Am montat o supapa de Simson care avea jocul putin cam mare si merge excelent nu scoate nici fum in exces. Toate acestea au umblat cu schimbari de garnituri de chiulasa etc. Ultima smecherie picura ulei din cutia de viteza insa numai in garaj niciodata in vreo parcare. ZAre intradevar personalitate . Numai bine Da,jocul de 3-4 sutimi dintre supapa si ghid nu a fost lasat.La admisie se admite chiar si un joc de 2 sutimi.Apare,insa,o problema. Daca ghidurile sunt superfinisate e ok daca se pot lasa aceste 3-4 sutimi fara a mai umbla la ele.Dar daca trebuie alezat atunci aproape sigur ghidul nu va mai iesi cilindru.Imediate va apare uzura si uleiul va trece pe langa ghiduri in evacuare.Cred ca cel mai bine e mon tarea unor simeringuri de supapa de 8 mm pe ghiduri.Astfel simsonul nu va mai scoate fum.Bineinteles ca discutam de un joc mic al segmentilor in canale(e admis 2 zecimi) si de un carburator reglat normal(fara jiclor marit).E simplu de facut si merge chiar daca,din greseala,ai alezat ghidurile prea mult.Arcurile fac fata,simeringurile nu se scoc si motorul va merge mai tare datorita eliminarii ule iului.Numai bine. Patanii pe primii 300 Km1. Supapa de evacuare indoita nu a lovit in piston deci nu avea voie. Chiulasa a fost refacuta cu ghidaje si supape de ARO. 2. Supapa de evacuare blocata tot de ARO Banuiesc ca meseriasul nu a lasat jocul necesar intre supapa si ghiduri. Am montat o supapa de Simson care avea jocul putin cam mare si merge excelent nu scoate nici fum in exces. Toate acestea au umblat cu schimbari de garnituri de chiulasa etc. Ultima smecherie picura ulei din cutia de viteza insa numai in garaj niciodata in vreo parcare. ZAre intradevar personalitate . Numai bine Da,jocul de 3-4 sutimi dintre supapa si ghid nu a fost lasat.La admisie se admite chiar si un joc de 2 sutimi.Apare,insa,o problema. Daca ghidurile sunt superfinisate e ok daca se pot lasa aceste 3-4 sutimi fara a mai umbla la ele.Dar daca trebuie alezat atunci aproape sigur ghidul nu va mai iesi cilindru.Imediate va apare uzura si uleiul va trece pe langa ghiduri in evacuare.Cred ca cel mai bine e mon tarea unor simeringuri de supapa de 8 mm pe ghiduri.Astfel simsonul nu va mai scoate fum.Bineinteles ca discutam de un joc mic al segmentilor in canale(e admis 2 zecimi) si de un carburator reglat normal(fara jiclor marit).E simplu de facut si merge chiar daca,din greseala,ai alezat ghidurile prea mult.Arcurile fac fata,simeringurile nu se scoc si motorul va merge mai tare datorita eliminarii ule iului.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 1. De ce, vrem explicatii! Aro, Lada sau altele.. nu de aici cred ca se trage!2. De ce crezi asta, cum iti explici? Poze la coada de supapa ai, de ce nu verifici piesele reparate de altii("meseriasi"), inainte de montare? Ultima smecheie: stie unde are voie sa se descarce... Nu supapele sunt de vina meseriasul nu a lasat joc suficient pe supape nu se vede nimic Numai bine Da,jocul de 3-4 sutimi dintre supapa si ghid nu a fost lasat.La admisie se admite chiar si un joc de 2 sutimi.Apare,insa,o problema. Daca ghidurile sunt superfinisate e ok daca se pot lasa aceste 3-4 sutimi fara a mai umbla la ele.Dar daca trebuie alezat atunci aproape sigur ghidul nu va mai iesi cilindru.Imediate va apare uzura si uleiul va trece pe langa ghiduri in evacuare.Cred ca cel mai bine e mon tarea unor simeringuri de supapa de 8 mm pe ghiduri.Astfel simsonul nu va mai scoate fum.Bineinteles ca discutam de un joc mic al segmentilor in canale(e admis 2 zecimi) si de un carburator reglat normal(fara jiclor marit).E simplu de facut si merge chiar daca,din greseala,ai alezat ghidurile prea mult.Arcurile fac fata,simeringurile nu se scoc si motorul va merge mai tare datorita eliminarii ule iului.Numai bine. Da,jocul de 3-4 sutimi dintre supapa si ghid nu a fost lasat.La admisie se admite chiar si un joc de 2 sutimi.Apare,insa,o problema. Daca ghidurile sunt superfinisate e ok daca se pot lasa aceste 3-4 sutimi fara a mai umbla la ele.Dar daca trebuie alezat atunci aproape sigur ghidul nu va mai iesi cilindru.Imediate va apare uzura si uleiul va trece pe langa ghiduri in evacuare.Cred ca cel mai bine e mon tarea unor simeringuri de supapa de 8 mm pe ghiduri.Astfel simsonul nu va mai scoate fum.Bineinteles ca discutam de un joc mic al segmentilor in canale(e admis 2 zecimi) si de un carburator reglat normal(fara jiclor marit).E simplu de facut si merge chiar daca,din greseala,ai alezat ghidurile prea mult.Arcurile fac fata,simeringurile nu se scoc si motorul va merge mai tare datorita eliminarii ule iului.Numai bine. Ai incercat cu supape montate? fiind racit cu aer se incalzeste mai tare nu se arde cauciucul? Sincer eram multumit de chiulasa refacuta acum cativa ani de a mers cam 15000 km la acelasi meserias am fost si acum nu a nimerit bine. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Nu supapele sunt de vina meseriasul nu a lasat joc suficient pe supape nu se vede nimicNumai bine Ai incercat cu supape montate? fiind racit cu aer se incalzeste mai tare nu se arde cauciucul? Sincer eram multumit de chiulasa refacuta acum cativa ani de a mers cam 15000 km la acelasi meserias am fost si acum nu a nimerit bine. Numai bine Prietene Mircea,ar isemna ca la toate motoarele racite cu aer sa se scoaca simeringurile din prima.Nu se intampla asa.In iunie,cand am fost la intrunirea de la Bacau,i-am afumat pe toti cu simsonul meu.Acum,te rog sa ma crezi,nu scoate pic de fum.Aproape ca nici nu mai are importanta cat lasi intre supapa si ghid.Chiar daca simeringul se va scoace in timp el se schimba usor.Deocamdata am mers 500 km fara probleme.Acum ma chinui sa fac bujia caramizie.Pentru asta am luat o fisa de masina pe care am scurtat-o pana ce am obtinut o rezistenta de 7 kiloohmi.Banuiesc ca aceasta rezistenta ar trebui sa pe undeva in jurul valorii de 5 kilo(atat e la cz sport)Daca .cineva stie precis il rog sa ne spuna si noua.E foarte importanta aceasta rezistenta.Normal avansul mare afuma bujia.De cand am pus simeringuri pe supapa bujia se prezinta mai bine.Daca iti faci probleme cu ungerea supapelor sa stii ca atunci cand am desfacut sa ve rific am gasit pelicula fina de ulei pe cozile supapelor.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 5, 2009 Autor Share Postat Iulie 5, 2009 Prietene Mircea,ar isemna ca la toate motoarele racite cu aer sa se scoaca simeringurile din prima.Nu se intampla asa.In iunie,cand am fost la intrunirea de la Bacau,i-am afumat pe toti cu simsonul meu.Acum,te rog sa ma crezi,nu scoate pic de fum.Aproape ca nici nu mai are importanta cat lasi intre supapa si ghid.Chiar daca simeringul se va scoace in timp el se schimba usor.Deocamdata am mers 500 km fara probleme.Acum ma chinui sa fac bujia caramizie.Pentru asta am luat o fisa de masina pe care am scurtat-o pana ce am obtinut o rezistenta de 7 kiloohmi.Banuiesc ca aceasta rezistenta ar trebui sa pe undeva in jurul valorii de 5 kilo(atat e la cz sport)Daca .cineva stie precis il rog sa ne spuna si noua.E foarte importanta aceasta rezistenta.Normal avansul mare afuma bujia.De cand am pus simeringuri pe supapa bujia se prezinta mai bine.Daca iti faci probleme cu ungerea supapelor sa stii ca atunci cand am desfacut sa ve rific am gasit pelicula fina de ulei pe cozile supapelor.Numai bine. Urmatoarea chiulasa o fac cu semeringuri daca este testata treaba si merge.Nu am masurat niciodata rezistenta cablului de la bujie are asa de mult? pt 1m cablu de cupru 7 Kohmi mi se pare mult. Am un cablu de Oltici car are in int ceva matase da scanteie la bujie dar rezistenta este infinita. De mult cxand erau toate camioanele pe benzina soferii puneau o "saritoare" un nasture de care legau firele dar sa nu se atinga si obtineau o scanteie mai buna( decarcare in gaze?) Eu de bujie sunt multumit este putin negricioasa insa electrodul central tinde la caramiziu dar eu pun ulei si in benzina( ungere suplimentara) am spalat cutie de viteza cu benzina fara plumb curata mai bine ca diluantul deci trebuie putin ulei. Multumesc de informatii. Numai bine Mesaj completat Urmatoarea chiulasa o fac cu semeringuri daca este testata treaba si merge.Nu am masurat niciodata rezistenta cablului de la bujie are asa de mult? pt 1m cablu de cupru 7 Kohmi mi se pare mult. Am un cablu de Oltici car are in int ceva matase da scanteie la bujie dar rezistenta este infinita. De mult cxand erau toate camioanele pe benzina soferii puneau o "saritoare" un nasture de care legau firele dar sa nu se atinga si obtineau o scanteie mai buna( decarcare in gaze?) Eu de bujie sunt multumit este putin negricioasa insa electrodul central tinde la caramiziu dar eu pun ulei si in benzina( ungere suplimentara) am spalat cutie de viteza cu benzina fara plumb curata mai bine ca diluantul deci trebuie putin ulei. Multumesc de informatii.Numai bine Am mai rulat cam 500 de Km cu reparatii minime schimbat rulmenti roata spate ( vina mea trebuia sa-i schimb cand era roata pe masa ) curatit carbul si reglat joc la furca din fata. In rest merge grozav sunt multumit. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Urmatoarea chiulasa o fac cu semeringuri daca este testata treaba si merge.Nu am masurat niciodata rezistenta cablului de la bujie are asa de mult? pt 1m cablu de cupru 7 Kohmi mi se pare mult. Am un cablu de Oltici car are in int ceva matase da scanteie la bujie dar rezistenta este infinita. De mult cxand erau toate camioanele pe benzina soferii puneau o "saritoare" un nasture de care legau firele dar sa nu se atinga si obtineau o scanteie mai buna( decarcare in gaze?) Eu de bujie sunt multumit este putin negricioasa insa electrodul central tinde la caramiziu dar eu pun ulei si in benzina( ungere suplimentara) am spalat cutie de viteza cu benzina fara plumb curata mai bine ca diluantul deci trebuie putin ulei. Multumesc de informatii.Numai bine Mesaj completat Am mai rulat cam 500 de Km cu reparatii minime schimbat rulmenti roata spate ( vina mea trebuia sa-i schimb cand era roata pe masa ) curatit carbul si reglat joc la furca din fata. In rest merge grozav sunt multumit. Numai bine. Indraznesc sa vin cu observatiile mele: Eu am cabluri Bosch cu filament de carbon, cu R=10kOhm, si scanteia e zdravana, si bujia caramizie. Nu cred ca are treaba cu culoarea bujiei. Aceasta rezistenta a filamentului e rezistenta de deparazitare, pentru ca aprinderea sa nu perturbe TV-uri samd. Singura constrangere e sa nu se foloseasca bujii care au in codul lor litera R fiindca alea au la randul lor rezistenta asta(cam 5k) in corpul bujiei, si ce e prea mult nu-i sanatos. Bujiile cu R s-ar preta cu fise cu miez de Cu(rezistenta 0). O sursa gratis de fise de Cu sunt cablurile FIT de la TV-urile color aruncate defecte, cablul are 1m si mai bine si duce 50kV minim. Cablul ala de Oltcit daca are rezistenta infinita, e probabil dus, dar undeva sare scanteia si se propaga, dar bine nu e. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 Indraznesc sa vin cu observatiile mele: Eu am cabluri Bosch cu filament de carbon, cu R=10kOhm, si scanteia e zdravana, si bujia caramizie. Nu cred ca are treaba cu culoarea bujiei. Aceasta rezistenta a filamentului e rezistenta de deparazitare, pentru ca aprinderea sa nu perturbe TV-uri samd. Singura constrangere e sa nu se foloseasca bujii care au in codul lor litera R fiindca alea au la randul lor rezistenta asta(cam 5k) in corpul bujiei, si ce e prea mult nu-i sanatos.Bujiile cu R s-ar preta cu fise cu miez de Cu(rezistenta 0). O sursa gratis de fise de Cu sunt cablurile FIT de la TV-urile color aruncate defecte, cablul are 1m si mai bine si duce 50kV minim. Cablul ala de Oltcit daca are rezistenta infinita, e probabil dus, dar undeva sare scanteia si se propaga, dar bine nu e. Succes! In cablul de Oltcit nu am vazut nimic din metal doar ceva asemenator cu matasea normal l-am aruncat. Cablu de Inalta tensiune de la TV este Ok dar nu cred ca rezista mult la intemperii fiind conceput sa functioneze la temperatura constanta si fara umiditate.. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.