cristi 57 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 E cald, mi-e lene, mai bine intreb decat sa ma chinui... Se poate inlocui flansa cardanica de la cutie fara a demonta roata spate, grup? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 E cald, mi-e lene, mai bine intreb decat sa ma chinui... Se poate inlocui flansa cardanica de la cutie fara a demonta roata spate, grup? Eu am aceeasi dilema si ma gindesc sa torn bere f.f.f.rece pe cardan sa se contracte.Dar nu pot face sa ajunga berea pe cardan! Lasa nenea Cristi ca se racoreste si trece lenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ...se foloseste niste zeama de flex, si tot felul de contorsiuni....rezultatul nu e garantat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) E cald, mi-e lene, mai bine intreb decat sa ma chinui... Se poate inlocui flansa cardanica de la cutie fara a demonta roata spate, grup? Nu. Editat Iunie 13, 2009 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 13, 2009 Autor Share Postat Iunie 13, 2009 N-a fos asa rau, a batut vantul. Dupa prima bere inca studiam, apoi am reusit sa scot axul si cuplajul cardanic, am reusit sa pun si noua cupla de cauciuc... si punct. Dupa a doua bere am demontat roata, grupul si am treminat treaba. Am reglat si pozitia opritorului pe axul cardanic(acolo a fost cauza distrugerii vechei cuple). Asta este, chestia aia cu "merge si asa" la mine n-a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 N-a fos asa rau, a batut vantul. Dupa prima bere inca studiam, apoi am reusit sa scot axul si cuplajul cardanic, am reusit sa pun si noua cupla de cauciuc... si punct. Dupa a doua bere am demontat roata, grupul si am treminat treaba. Am reglat si pozitia opritorului pe axul cardanic(acolo a fost cauza distrugerii vechei cuple). Asta este, chestia aia cu "merge si asa" la mine n-a mers Am zis io ca tot cu bere tre' sa mearga!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 N-a fos asa rau, a batut vantul. Dupa prima bere inca studiam, apoi am reusit sa scot axul si cuplajul cardanic, am reusit sa pun si noua cupla de cauciuc... si punct. Dupa a doua bere am demontat roata, grupul si am treminat treaba. Am reglat si pozitia opritorului pe axul cardanic(acolo a fost cauza distrugerii vechei cuple). Asta este, chestia aia cu "merge si asa" la mine n-a mers citez: "Am reglat si pozitia opritorului pe axul cardanic" care o fi acela? poate stiu de el si nu-mi pica mie acum.... o fi inelul acela metalic care bloceaza inaintarea cruci cardanice pe axul caradanic? cum s-a efectuat reglajul si ce anume a dus la distrugerea cuplei elastice de la cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 14, 2009 Autor Share Postat Iunie 14, 2009 ...care o fi acela? poate stiu de el si nu-mi pica mie acum.... ...cele doua inele elasice pozitioneaza axul si flansa cardanica. Ambele sunt fixate pe axa cardanica. Primul inel are pozitie fixa(catre CV), al doilea poate fii asezat in mai multe pozitii(catre grup). La montajul anterior nu am dat importanta, zicandu-mi ca "mere si asa". Nu a mers! Aveam un joc de cca 6-8 mm, joc ce a condus in final la distrugerea flansei elastice(din cauciuc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Numai la cadrul vechi BMW/M72/M61/M62/M63 merge scoasa cupla dupa ce ai dat roata spate jos si ai tras cu incredere de grup ca a-l rotesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) lamurit! vezi matale , cuplele astea elastice depinde si de calitate, de te zgircesti la bani cum am facut-o eu, dupa putini KM o schimbi, sunt acelea cu inelul metalic cromat , alea sunt valabile...... Editat Iunie 15, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 ...cuplele astea elastice depinde si de calitate, de te zgircesti la bani cum am facut-o eu, dupa putini KM o schimbi, sunt acelea cu inelul metalic cromat , alea sunt valabile...... Procesul de vulcanizare este facut in mare viteza si incomplet, facut de dierse cooperative.. normal ca va ceda rapid. In astfel de situatii iei flansa si o pui intr-un cuptor (150-200 grade C, pentru cca 20-30 min), inainte faci doua flanse de metal rotunde cu o gaura la misloc, prinzi cu un surub flansa ta intre cele doua metalice. In gauril se pun 4 bucse. Toate acestea se fac pt ca sa nu apara deformari. Dupa acest tratament, trebe lasata cca 2 saptamani in aer liber, la soare pt "inbatranire". Nu se va mai rupe! Teoretic ar trebui pusa intr-o matrita sa stea sub presiune in momentul coacerii, insa din lipsa de misloace... probabil ramanem doar la stadiul de "vorbe". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.