shztecker Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 ce e mai rau aprilia asta de 250 foarte rea sau cbr-ul de 600 rr pt un rookie ? (ziceti aprilia plssssss plsssss) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 un enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 atunci i-ati frate , ca daca nu ii dai gaz k-lumea nu se intampla nik. stii ca i cai sub tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Stie cineva cam care este consumul pt mers in oras la RS 250 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 nu stiu cat consuma rs'u dar rg'u meu ia cam 7% la un mers moderat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Nu recomand 2t ! Recomand un motor de vreo 35 de cai cu cuplu mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 cat fuge un rs de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 cat fuge un rs de 250 Ceva peste 200 km/h reali (202-206, in diverse teste), varianta de dinainte de '98 consuma cam mult (10,1 l/100 km la 160 km/h), cea de dupa '98, cu catalizator - "doar" 7,6 l/100 km (tot la 160 km/h). Trage realmente ca lumea intre 10.000 si 11.500 rpm (punct in care se si recomanda schimbarea "sportiva" a vitezelor), intre 3.000 si 7-8.000 rpm e insa destul de "civilizata" si OK chiar in oras... Nu as recomanda-o, totusi, unui incepator. Parerea mea! Un ZX-10R, mai bine... 2t... has ruled! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Ceva peste 200 km/h reali (202-206, in diverse teste), varianta de dinainte de '98 consuma cam mult (10,1 l/100 km la 160 km/h), cea de dupa '98, cu catalizator - "doar" 7,6 l/100 km (tot la 160 km/h). Trage realmente ca lumea intre 10.000 si 11.500 rpm (punct in care se si recomanda schimbarea "sportiva" a vitezelor), intre 3.000 si 7-8.000 rpm e insa destul de "civilizata" si OK chiar in oras... Nu as recomanda-o, totusi, unui incepator. Parerea mea! Un ZX-10R, mai bine... 2t... has ruled! corect se spune "had ruled" dar stai linistit, au evoluat foarte mult motoarele 2t si se pare ca o sa se duca mai la baie prostiile astea in 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitu_slingshot Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Ce putere reala are un rs 250? Informatiile pe care le-am gasit pe niste siteuri erau diferite... aratand puteri intre 54 si 72 de cai? De unde aceasta diferenta? Cele de 72 de cai sa fie oare preparate pt circuit.... cu alte filtre, carbuartoare sau chestii din astea? Mersi de pe acuma! Si daca tot intrebam de putere... ce acceleratie are un rs 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.