Sefulica3 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Sal! Am un GS 500E din 1994. L-am lut de curand. Inca nu am carnet. Pe 24 dau traseul. In fine... Am urmatoarele probleme cu lantul: 1 cand masor intinderea pe mai multe portiuni obtin alte valori 2 nu merge uniform (cu motorul ridicat pe cricul central), cand se lasa, cand se ridica 3 este strans la maxim adica, daca il strang mai tare, depasesc semnele marcate pe roata. De spalat e spalat si raspalat ca mi-am pierdut 2 seri la el. Credeti ca trebuie altul nou? Kit?Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 daca ruleaza neuniform inseamna ca este ovalizat si ar trebui schimbat. teoretic ar trebui sa fie si zgomotos la rulare..... si la turatii mici pana in 4000 de ture mers constanta motocicleta ar trebui sa mearga de parca ar avea o roata patrata.... ar trebui inlocuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 E uzat inegal...cauze : a fost intins inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Sal!Am un GS 500E din 1994. L-am lut de curand. Inca nu am carnet. Pe 24 dau traseul. In fine... Am urmatoarele probleme cu lantul: 1 cand masor intinderea pe mai multe portiuni obtin alte valori 2 nu merge uniform (cu motorul ridicat pe cricul central), cand se lasa, cand se ridica 3 este strans la maxim adica, daca il strang mai tare, depasesc semnele marcate pe roata. De spalat e spalat si raspalat ca mi-am pierdut 2 seri la el. Credeti ca trebuie altul nou? Kit?Merci. Da trebuie schimbat, din ce spui tu esti si ancrasat si uzat, poti sa verifici si dupa uzura pinionului/foii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Sal!Am un GS 500E din 1994. L-am lut de curand. Inca nu am carnet. Pe 24 dau traseul. In fine... Am urmatoarele probleme cu lantul: 1 cand masor intinderea pe mai multe portiuni obtin alte valori 2 nu merge uniform (cu motorul ridicat pe cricul central), cand se lasa, cand se ridica 3 este strans la maxim adica, daca il strang mai tare, depasesc semnele marcate pe roata. De spalat e spalat si raspalat ca mi-am pierdut 2 seri la el. Credeti ca trebuie altul nou? Kit?Merci. lantul 520 trebuie sa aiba maxim 150 mm lungime la 10intervale+9role (sublerul tangent pe rola 1 si rola11). Masuratoarea trebuie sa corespunda la mai multe intervale - asa zice cartea La pinioane - intre 2 dinti sa incapa diametrul rolei + maxim 1/4 din dinte (latimea dintelui la nivelul mijlocului rolei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 E uzat inegal...cauze : a fost intins inegal. Cum se intinde lantul inegal? Daca lantul a fost spalat bine si tot face si zgomot inseamna ca e varza. Chiar si pt. zgomot si disconfortul din timpul mersului si tot trebuie schimbat. Been there, done that. daca ruleaza neuniform inseamna ca este ovalizat "Ovalizare" e noul buzzword din lumea moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Cum se intinde lantul inegal? Incorecta exprimarea... cred ca a vrut sa spuna ca roata nu a fost aliniata ( marcajele de pe bascula nu au fost aliniate corect cu cele de pe saibele axului rotii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 Incorecta exprimarea... cred ca a vrut sa spuna ca roata nu a fost aliniata ( marcajele de pe bascula nu au fost aliniate corect cu cele de pe saibele axului rotii) Marcajele de pe saibele axului rotii au ajuns la capatul marcajelor de pe bascula. Daca mai strang nu mai am marcaje. Mai exact mai am 1/2 de liniuta si raman fara marcaje. Merci Cum se intinde lantul inegal? Daca lantul a fost spalat bine si tot face si zgomot inseamna ca e varza. Chiar si pt. zgomot si disconfortul din timpul mersului si tot trebuie schimbat. Been there, done that. "Ovalizare" e noul buzzword din lumea moto? Mai exact: masor intinderea (freeplay) si obtin 2-3 cm. Invart roata, masor iar si obtin 3-4 cm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Mai exact: masor intinderea (freeplay) si obtin 2-3 cm. Invart roata, masor iar si obtin 3-4 cm... Am inteles ce-ai vrut sa zici tu, ce n-am inteles e ce-a vrut sa zica cel de mai sus. Whatever. Eu la al meu aveam variatii de joc de la 1-2 cm la 6-7 cm Daca axul e la maxim treaba e clara, la gunoi cu cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Vin si aici cu cersitul... Cine imi imprumuta o presa de lant? Las garantie actele de la moto, bani etc.... Ignorantilor! Editat Iunie 17, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Aviz adminilor... Unde postez rugamintea mea, se inchide topicul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.