titz Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Ma bate gandul sa-mi iau o endurista...am un Pegaso, da'-i grea pt ce vreau eu.... Care-i diferenta intre XT si TT? intre KLX si si cele doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 tt si xt din ce stiu eu au aceleasi motoare 600 4 valve 45 cai e diferenta doar la ciclistica .despre klx nu stiu prea multe dar sunt cam rare....daca gresesc..iertare!!numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 nici xt nu prea e endurista, daca esti mai mic ia ceva mai usor, xt are 170kg , destul de grea pt un om mai mic, eu am 1,96 si 85kg si e grea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 nici xt nu prea e endurista, daca esti mai mic ia ceva mai usor, xt are 170kg , destul de grea pt un om mai mic, eu am 1,96 si 85kg si e grea, grea rau am avut si eu una....ma luptam cu ea rau de tot mai ales daca era de tras de ea caput!!!tractorul o mai scotea!!! astea 3 au cam aceasi greutate tt xt klx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Cred ca omul vorbea de xt/tt de 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Eu ti-am dat reply da vad ca a disparut. Diferenta intre TT(E,RE,S) si XT e ciclistica,suspensie upside-down la TT si Ohlins(parca)pe spate,roata de spate de 18" la TT fata de 17" la XT,scutul din aluminiu la TT care pe pietroaie e mult mai eficient decat cel tubular de la XT, treptele de viteza mai lungi la XT. Am inteles ca TT-R ar fi orientat mai mult spre off-road dar nu am mers ca sa vad vreo diferenta,dezavantajul la R este ca are numai kick-start. Oricum daca ar fi sa aleg as lua un TTR si i-as pune si electromotor,eu la TT-E i-am pus si kick m-a costat vreo 100 euro toata afacerea dar e mai mult "fita" daca ai baterie buna. La cazaturi a mea s-a comportat foarte bine,pedala de frana este cel mai des afectata(depinde pe ce parte cazi) in rest daca ai handguarduri mai sanatoase nu dinalea de vant chiar nu prea ai ce sa strici,se zgarie carenele alea pe spate si cam atat. TT e mai usurel decat XT dar daca nu ai ceva carne pe tine e cam nasol pe off-road ca muncesti la ea. Editat Iunie 22, 2009 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Eu am un Klx 650 din '93, il am de 2 ani si am facut cu el vreo 13000 km , are acuma 32000. pe coclauri nu m-am dat cu el , doar pe sosea , dar am un prieten care are unul la fel si se da doar pe coclauri cu el si nu s-a plans de el . Al meu zica ca are 170 de kg , dar are rezervorul schimbat cu unul de plastic , mai mare decat cel stock , si mi se pare mai usoara de 170 kg , extra mai am scut motor de aluminiu si suspensie spate reglabila . probleme n-am avut cu el pana acuma , singurul lucru ce ma "deranjeaza " este ca nu are protectie la vant si la drum lung , la viteze de 100-120 km\h constant incepe sa fie cam obositor daca nu iti tragi capul mai jos . duminica trecuta am fost cu el pe Transfagarasan si am facut 530 de km in ziua aceea , am scos un consum de 5l/ 100 km, ceea ce mi-a placut. inca un lucru de care sunt foarte multumit este puterea\cuplul , are 46 de cp si trage foarte bine , am avut pinion de 14 pe fata si 45 pe spate si aveam si cuplu si viteza , am reusit sa ating 165 km\h , culcat pe motor ca deja batea vantu de imi zbura capu, si acuma i-am pus pinion de 15 pe fata si imi place ca se intinde mai bine la drum lung . am mers si cu bagaje pe 3 zile si pasagera la drum lung si abia simte ca este incarcat. suspensiile iarasi imi plac, USD pe fata , si cea spate este reglabila din butelia de gaz si pot merge si pe drumuri mai rele cu o viteza constanta la fel ca si pe drum bun , fara sa-mi rupa mainile si spatele . si franele sunt din nou foarte bune , mai ales cea pe fata ca are disc mare flotant .cu rezervorul Acerbis de 17 l am o autonomie de ce putin 300 km , pana la rezerva la drum lung si cam 280 km in oras .in oras se descurca foarte bine , este inalt si vad peste masini , iar la semafoare ma strecor ca si cu bicicleta , ma mai urc pe trotoare in unele locuri , chiar si pe trepte , cand se inalzeste prea tare porneste ventilatorul la radiator. acuma vreau sa il vand pt ca vreau sa plec din tara la sfarsitul lunii si apoi vreu sa imi iau BMW ( este un fix de-al meu ). Daca vrei te astept la o proba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titz Postat Iunie 25, 2009 Autor Share Postat Iunie 25, 2009 Multumesc pt raspunsuri... o sa incep sa ma uit si la cilindree mai mici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.