Sari la conținut

Banda izolatoare vs. Varmis


Eol
 Share

Postări Recomandate

Salut !

 

Recent mi s-a stricat motoreta din cauza unor cabluri care s-au topit atingandu-se de o masca cu rol de radiator, pusa peste puntea redresoare. Acum pentru a preintampina aceasta problema ma gandeam sa izolez cat mai bine cablurile cu varmis.

 

Pe mine ma intereseaza insa o solutie oarecum mai generala pentru ca mai am niste cabluri care se ating de niste zone fierbinti ale motoretei si as vrea sa stiu cateva pareri avizate.

 

Cucoanele de la magazinele de profil habar nu au de temperatura la care rezista acest material si nici pe internet nu am gasit informatii(probabil nu se scrie "varmis" si am cautat cai verzi pe pereti).

 

Daca exista cineva care intelege ce vreau sa spun aici il rog sa imi rasunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Recent mi s-a stricat motoreta din cauza unor cabluri care s-au topit atingandu-se de o masca cu rol de radiator, pusa peste puntea redresoare. Acum pentru a preintampina aceasta problema ma gandeam sa izolez cat mai bine cablurile cu varmis.

 

Pe mine ma intereseaza insa o solutie oarecum mai generala pentru ca mai am niste cabluri care se ating de niste zone fierbinti ale motoretei si as vrea sa stiu cateva pareri avizate.

 

Cucoanele de la magazinele de profil habar nu au de temperatura la care rezista acest material si nici pe internet nu am gasit informatii(probabil nu se scrie "varmis" si am cautat cai verzi pe pereti).

 

Daca exista cineva care intelege ce vreau sa spun aici il rog sa imi rasunda.

 

 

Cred ca vrei sa te referi la VARNIS (termoizolant) ce se gaseste la magazinele cu piese electronice. Sau pe net... de exemplu http://www.conexelectronic.ro/search.php?word=varnis

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vrei sa te referi la VARNIS (termoizolant) ce se gaseste la magazinele cu piese electronice. Sau pe net... de exemplu http://www.conexelectronic.ro/search.php?word=varnis

 

Ride Safe!

 

Asa sa-i ramana numele. Dar tot nu mi-e clar ce sa utilizez...O asezare optima a firelor ar rezolva toate problemele, dar acolo unde nu se poate ce ar fi mai bine sa folosesc ? Exista ceva care sa tina la 150-200 grade ?

 

Deasemeni alta problema pe care o am acu este cutia de la baterie care s-a topit intr-un colt din cauza evacuarii de la cilindrul din spate. Ar exista ceva ignifug cu care sa impaturesc acel segment de esapament apropiat de cutia bateriei astfel ca emanatia de caldura sa nu imi afecteze bateria ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sa-i ramana numele. Dar tot nu mi-e clar ce sa utilizez...O asezare optima a firelor ar rezolva toate problemele, dar acolo unde nu se poate ce ar fi mai bine sa folosesc ? Exista ceva care sa tina la 150-200 grade ?

 

Deasemeni alta problema pe care o am acu este cutia de la baterie care s-a topit intr-un colt din cauza evacuarii de la cilindrul din spate. Ar exista ceva ignifug cu care sa impaturesc acel segment de esapament apropiat de cutia bateriei astfel ca emanatia de caldura sa nu imi afecteze bateria ?

la mine este o bucata de carena care "imbraca" esapamentul - pe interior are lipit ca un covoras de azbest cu folie de aluminu :rolleyes: ... intreaba la pompieri poate au ceva costume casate :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine este o bucata de carena care "imbraca" esapamentul - pe interior are lipit ca un covoras de azbest cu folie de aluminu :drink: ... intreaba la pompieri poate au ceva costume casate :makeout:

O idee geniala !!!

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine este o bucata de carena care "imbraca" esapamentul - pe interior are lipit ca un covoras de azbest cu folie de aluminu :rolleyes: ... intreaba la pompieri poate au ceva costume casate :drink:

f tare

 

asa ceva e si la mine sa nu se topeasca carena

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sa-i ramana numele. Dar tot nu mi-e clar ce sa utilizez...O asezare optima a firelor ar rezolva toate problemele, dar acolo unde nu se poate ce ar fi mai bine sa folosesc ? Exista ceva care sa tina la 150-200 grade ?

 

Deasemeni alta problema pe care o am acu este cutia de la baterie care s-a topit intr-un colt din cauza evacuarii de la cilindrul din spate. Ar exista ceva ignifug cu care sa impaturesc acel segment de esapament apropiat de cutia bateriei astfel ca emanatia de caldura sa nu imi afecteze bateria ?

 

Pentru cablele electrice poti folosi varnis termoizolant. Pentru esapament ideea cu costumul de pompieri nu e rea deloc... totusi, poate ca n'ar strica sa verifici si daca nu cumva carburatia e prea saraca pe cilindrul a carui evacuare zici ca incinge asa tare.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sa-i ramana numele. Dar tot nu mi-e clar ce sa utilizez...O asezare optima a firelor ar rezolva toate problemele, dar acolo unde nu se poate ce ar fi mai bine sa folosesc ? Exista ceva care sa tina la 150-200 grade ?

 

Deasemeni alta problema pe care o am acu este cutia de la baterie care s-a topit intr-un colt din cauza evacuarii de la cilindrul din spate. Ar exista ceva ignifug cu care sa impaturesc acel segment de esapament apropiat de cutia bateriei astfel ca emanatia de caldura sa nu imi afecteze bateria ?

 

 

pentru temperaturi de 150 grade exista tub izolator siliconic poliuretanic (un pvc ) nu ca varnisul termoretractabil care nu tine mai mult de 120 grade. ce diametre iti trebuiesc ?

 

exista si tuburi din fibra de sticla SCSI cu rezistenta la temperaturi nominale de pana la 180 grade, dar nu se gaseste pe piata decat la colaci de 100m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru temperaturi de 150 grade exista tub izolator siliconic poliuretanic (un pvc ) nu ca varnisul termoretractabil care nu tine mai mult de 120 grade. ce diametre iti trebuiesc ?

 

exista si tuburi din fibra de sticla SCSI cu rezistenta la temperaturi nominale de pana la 180 grade, dar nu se gaseste pe piata decat la colaci de 100m.

Salut,

 

Inca nu am masurat, dar pare sa fie cam 2 inch grosime, si 3 lungimea tubului. Dar inca nu m-am hotarat... ma mai gandesc cum sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...