zadanny Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp. Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect). Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLI Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp. Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect). Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? ) De regula au montate o "membrana" la admisie,in carburator,care reduce amestecul ce pleaca spre camera de ardere. Am auzit de treaba asta la multe motoare aduse din Germania. Nu-s eu prea priceput in ale mecanicii,dar sper ca ti-ai facut o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 De regula au montate o "membrana" la admisie,in carburator,care reduce amestecul ce pleaca spre camera de ardere. Am auzit de treaba asta la multe motoare aduse din Germania. Nu-s eu prea priceput in ale mecanicii,dar sper ca ti-ai facut o idee. Nici eu nu ma pricep,poate vorbesc prostii,dar mi se pare ca tu zici de membrana de vacuum,fara de care n'ar prea merge motoreta,deci nicidecum nu e vorba de vreo limitare din asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...