zadanny Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp. Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect). Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLI Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp. Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect). Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? ) De regula au montate o "membrana" la admisie,in carburator,care reduce amestecul ce pleaca spre camera de ardere. Am auzit de treaba asta la multe motoare aduse din Germania. Nu-s eu prea priceput in ale mecanicii,dar sper ca ti-ai facut o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 De regula au montate o "membrana" la admisie,in carburator,care reduce amestecul ce pleaca spre camera de ardere. Am auzit de treaba asta la multe motoare aduse din Germania. Nu-s eu prea priceput in ale mecanicii,dar sper ca ti-ai facut o idee. Nici eu nu ma pricep,poate vorbesc prostii,dar mi se pare ca tu zici de membrana de vacuum,fara de care n'ar prea merge motoreta,deci nicidecum nu e vorba de vreo limitare din asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Nici eu nu ma pricep,poate vorbesc prostii,dar mi se pare ca tu zici de membrana de vacuum,fara de care n'ar prea merge motoreta,deci nicidecum nu e vorba de vreo limitare din asta ..pai nu te pricepi maestre.....asta ca sa raspund in stilul tau"irascibil"...hehehehe da,poate exista limitare pe galeria de admisie,un obturator(membrana ).... sau la shibarul din carb....sau un obturator in tobe.... se pot identifica usor,si tot asa se pot indeparta... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 ..pai nu te pricepi maestre.....asta ca sa raspund in stilul tau"irascibil"...hehehehe da,poate exista limitare pe galeria de admisie,un obturator(membrana ).... sau la shibarul din carb....sau un obturator in tobe.... se pot identifica usor,si tot asa se pot indeparta... B. Pt mine "in carburator" inseamna in carburator si acolo e doar membrana de vacuum,va rog sa'mi scuzati ignoranta.Si n'am zis ca m'as pricepe,ci din contra...Multumesc ca m'ati iluminat!O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Pt mine "in carburator" inseamna in carburator si acolo e doar membrana de vacuum,va rog sa'mi scuzati ignoranta.Si n'am zis ca m'as pricepe,ci din contra...Multumesc ca m'ati iluminat!O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Salut tuturor! La Virago limitarea consta in faptul ca, coturile alea mici si negre care fac legatura intre carburatoare si cilindrii (nu stiu cum se numesc) au gaurile mai mici. Nu trebuie decat sa largesti (exact la fel!!!) gaurile respective sau sa iti cumperi alte coturi cu gauri mari. Cam asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Salut tuturor! La Virago limitarea consta in faptul ca, coturile alea mici si negre care fac legatura intre carburatoare si cilindrii (nu stiu cum se numesc) au gaurile mai mici. Nu trebuie decat sa largesti (exact la fel!!!) gaurile respective sau sa iti cumperi alte coturi cu gauri mari. Cam asta e... poti sa le zici galerii de admisie.....de obicei obturatorul e dispus intre ele si carburator( si nu carburatoare)..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axl Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Ai dreptate Blakrider, pot sa le numesc galerii de admisie. Ideea este ca obturate sunt chiar aceste galerii de admisie si nu exista nimic intre ele si carburatoare (la xv535 sunt doua carburatoare). Aceste galerii de admisie sunt turnate din fabrica cu gauri mai mici, dar fiind dintr-un cauciuc f tare se pot largi pana la cota dorita. Cu stima, Axl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 ok,numai ca aici vorbim de virago 250cc... si da,companiile care fac motoarele limitate din fabrica,pun galerii gatuite.....la cele care vin nelimitate,dar se limiteaza dupa=ia din cauza legislatiei tarii respective,se pune un obturator.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp. Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect). Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? ) se poatye sa fie limitat ca am patzit si eu cu cate un virago si mai ales astea ce vin din germania. poate sa aiva ori evacuarea gatauiata, ori intre carburator si cilindru sa fie ceva . daca nu te pricepi du=o la un mecanic bun in motoare si ti-o rezolva el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 DA? Ia sa imi consult mecanicul!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.