Sari la conținut

Virago 250


zadanny
 Share

Postări Recomandate

Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp.

 

Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect).

 

Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? )

 

De regula au montate o "membrana" la admisie,in carburator,care reduce amestecul ce pleaca spre camera de ardere. Am auzit de treaba asta la multe motoare aduse din Germania. :crack:

Nu-s eu prea priceput in ale mecanicii,dar sper ca ti-ai facut o idee. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula au montate o "membrana" la admisie,in carburator,care reduce amestecul ce pleaca spre camera de ardere. Am auzit de treaba asta la multe motoare aduse din Germania. :crack:

Nu-s eu prea priceput in ale mecanicii,dar sper ca ti-ai facut o idee. :crack:

 

 

Nici eu nu ma pricep,poate vorbesc prostii,dar mi se pare ca tu zici de membrana de vacuum,fara de care n'ar prea merge motoreta,deci nicidecum nu e vorba de vreo limitare din asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu ma pricep,poate vorbesc prostii,dar mi se pare ca tu zici de membrana de vacuum,fara de care n'ar prea merge motoreta,deci nicidecum nu e vorba de vreo limitare din asta

 

 

..pai nu te pricepi maestre.....asta ca sa raspund in stilul tau"irascibil"...hehehehe

da,poate exista limitare pe galeria de admisie,un obturator(membrana )....

sau la shibarul din carb....sau un obturator in tobe....

se pot identifica usor,si tot asa se pot indeparta...

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..pai nu te pricepi maestre.....asta ca sa raspund in stilul tau"irascibil"...hehehehe

da,poate exista limitare pe galeria de admisie,un obturator(membrana )....

sau la shibarul din carb....sau un obturator in tobe....

se pot identifica usor,si tot asa se pot indeparta...

B.

 

 

Pt mine "in carburator" inseamna in carburator si acolo e doar membrana de vacuum,va rog sa'mi scuzati ignoranta.Si n'am zis ca m'as pricepe,ci din contra...Multumesc ca m'ati iluminat!O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor! La Virago limitarea consta in faptul ca, coturile alea mici si negre care fac legatura intre carburatoare si cilindrii (nu stiu cum se numesc) au gaurile mai mici. Nu trebuie decat sa largesti (exact la fel!!!) gaurile respective sau sa iti cumperi alte coturi cu gauri mari. Cam asta e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor! La Virago limitarea consta in faptul ca, coturile alea mici si negre care fac legatura intre carburatoare si cilindrii (nu stiu cum se numesc) au gaurile mai mici. Nu trebuie decat sa largesti (exact la fel!!!) gaurile respective sau sa iti cumperi alte coturi cu gauri mari. Cam asta e...

 

 

poti sa le zici galerii de admisie.....de obicei obturatorul e dispus intre ele si carburator( si nu carburatoare).....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Blakrider, pot sa le numesc galerii de admisie. Ideea este ca obturate sunt chiar aceste galerii de admisie si nu exista nimic intre ele si carburatoare (la xv535 sunt doua carburatoare). Aceste galerii de admisie sunt turnate din fabrica cu gauri mai mici, dar fiind dintr-un cauciuc f tare se pot largi pana la cota dorita. Cu stima, Axl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,numai ca aici vorbim de virago 250cc...

si da,companiile care fac motoarele limitate din fabrica,pun galerii gatuite.....la cele care vin nelimitate,dar se limiteaza dupa=ia din cauza legislatiei tarii respective,se pune un obturator....

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator si am virago 250 de 17Hp.

 

Am gasit pe net modele de 22hp. Modelele de pe net cu 17 Hp au precizat in paranteza(reduced efect).

 

Sunt limitate modele de 17 hP??? (Adica am 5 cai care nu fac nimic? )

se poatye sa fie limitat ca am patzit si eu cu cate un virago

si mai ales astea ce vin din germania. poate sa aiva ori evacuarea gatauiata, ori intre carburator si cilindru sa fie ceva

. daca nu te pricepi du=o la un mecanic bun in motoare si ti-o rezolva el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...