alecs Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Salutare, vin si eu cu o intrebare, si anume: cunosc pe cineva la Ploiesti care alezeaza cilindri, toarna pistoane, face segmenti etc. si cu toti care am vb. si au luat de la el asa ceva, sunt multumiti de calitatea pieselor. Credeti ca daca as pune un piston mai mare pe Mobra, facut la nea omu' asta s-ar simti ceva...ce carburator ar putea fi adaptat pe Mobra pentru o imbuntatire a performantelor, de asemenea ar trenui umblat si la aprindere? In timp este posibil sa cedeze ambielajul? Se merita sa fac asa ceva sau o las cum e de la mama ei... Multumesc anticipat si Salutari cu faru' Am uitat ... cineva mi-a spus sa micsorez si camera de ardere... asadar astept opinii pro si contra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 se simte, am avut hoinar de 85 cc dar ambielajul.. well sa zicem ca incel mai bun caz te tine 3000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 Deci nu are viata lunga ambielajul dar totusi nu de 85, ceva mai mic oare nu rezista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 rezista dar nu foarte mult! p.s. prindea 110 hoinaru' meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 rezista dar nu foarte mult! p.s. prindea 110 hoinaru' meu! in cati km de linie dreapta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 20, 2006 Autor Share Postat Martie 20, 2006 Asadar mai intreb o data : ce carburator ar imbunatati performantele, sau ce s-ar putea face carburatorului original pentru imbunatatirea performantelor motorului, cum si cat se frezeaza ferestrele de admisie/evacuare din cilindru si daca se merita sa se faca asa ceva? Astept parerile voastre, Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 A zis cineva pe forum odata: "De ce sa te chinui sa modifici un motor de 50cc daca poti cumpara gata facut unul de 125cc...250cc...1000" Nu merita sa faci modificari pe moba!!! Mai bine circula cu mobra cat mai merge decat sa te apuci de ghidusii si stai tot sezonul si te uiti la ea... Daca totusi ai reusi modificarile, o sa ai o motoreta care merge ca un Minsk mai slabutz!! Merita?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 Orice modificare deasta' "brutala" a unui motor nu e deloc fiabila. Din cate stiu o astfel de modificare se incepe din proiectare, incepe cu alegerea "compozitiei metalului" folosit si atrage dupa sine modificarea tuturor comonentelor din "amontele sau avalul" piesei ce urmeaza a fi recalibrata. Modifici un motor daoar ca sa e duci cu el la intruniri, unde duci motocicleta pe platforma si te dai cu ea pe acolo Nu cred ca un motor modificat (de ex Simson cu cilindru de Dacie, Nipru cu cilindrii de nu mai stiu ce, etc, etc, etc) poate sa fie folosit mai mult de un sezon. Io cred ca armata de ingineri pe care-i are producatorul nu degeaba au facut motorul ala asa cum e... Cu riscul de a-mi sari toti in cap demonstrandu-mi cat de habarnist sunt, va recomand (io fac recomandari ) sa lasati motoarele asa cum sunt. Asta daca vreti sa mai si folositi motocicleta. Modificarile motoarelor sunt doar pentru "vitrina expozitiilor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 21, 2006 Autor Share Postat Martie 21, 2006 Daca ma gandesc bine eu cred ca aveti dreptate, orice astfel de modificare implica o groaza de alte chestii care pot aparea ulterior, astfel incat cred ca ajungi sa o faci asa cum era la inceput. Multmesc oricum , Salutari cu faru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.