Sari la conținut

Intrebare


alecs
 Share

Postări Recomandate

Salutare, vin si eu cu o intrebare, si anume: cunosc pe cineva la Ploiesti care alezeaza cilindri, toarna pistoane, face segmenti etc. si cu toti care am vb. si au luat de la el asa ceva, sunt multumiti de calitatea pieselor.

Credeti ca daca as pune un piston mai mare pe Mobra, facut la nea omu' asta s-ar simti ceva...ce carburator ar putea fi adaptat pe Mobra pentru o imbuntatire a performantelor, de asemenea ar trenui umblat si la aprindere?

 

In timp este posibil sa cedeze ambielajul?

Se merita sa fac asa ceva sau o las cum e de la mama ei...

 

Multumesc anticipat si

Salutari cu faru' :crack:

 

Am uitat ... cineva mi-a spus sa micsorez si camera de ardere... asadar astept opinii pro si contra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar mai intreb o data : ce carburator ar imbunatati performantele, sau ce s-ar putea face carburatorului original pentru imbunatatirea performantelor motorului, cum si cat se frezeaza ferestrele de admisie/evacuare din cilindru si daca se merita sa se faca asa ceva?

Astept parerile voastre,

Salutari cu faru' :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis cineva pe forum odata:

"De ce sa te chinui sa modifici un motor de 50cc daca poti cumpara gata facut unul de 125cc...250cc...1000"

 

Nu merita sa faci modificari pe moba!!! Mai bine circula cu mobra cat mai merge decat sa te apuci de ghidusii si stai tot sezonul si te uiti la ea...

 

 

Daca totusi ai reusi modificarile, o sa ai o motoreta care merge ca un Minsk mai slabutz!! :cheers:

Merita?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Orice modificare deasta' "brutala" a unui motor nu e deloc fiabila. Din cate stiu o astfel de modificare se incepe din proiectare, incepe cu alegerea "compozitiei metalului" folosit si atrage dupa sine modificarea tuturor comonentelor din "amontele sau avalul" piesei ce urmeaza a fi recalibrata.

Modifici un motor daoar ca sa e duci cu el la intruniri, unde duci motocicleta pe platforma si te dai cu ea pe acolo :laugh: Nu cred ca un motor modificat (de ex Simson cu cilindru de Dacie, Nipru cu cilindrii de nu mai stiu ce, etc, etc, etc) poate sa fie folosit mai mult de un sezon. Io cred ca armata de ingineri pe care-i are producatorul nu degeaba au facut motorul ala asa cum e...

 

Cu riscul de a-mi sari toti in cap demonstrandu-mi cat de habarnist sunt, va recomand :laugh: (io fac recomandari :cheers: ) sa lasati motoarele asa cum sunt. Asta daca vreti sa mai si folositi motocicleta. Modificarile motoarelor sunt doar pentru "vitrina expozitiilor" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma gandesc bine eu cred ca aveti dreptate, orice astfel de modificare implica o groaza de alte chestii care pot aparea ulterior, astfel incat cred ca ajungi sa o faci asa cum era la inceput.

Multmesc oricum ,

Salutari cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...