dragos555 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Am de cateva luni un bmw f650(funduro), si am observat ca imi face o placere deosebita sa o iau prin tot felul de coclauri cu el, am reusit bineanteles sa ajung si la mare, unde fara sa stau prea mult pe ganduri am mers direct pe plaja (nu era nimeni pe plaja, am mers prin aprilie), unde m-am si impotmolit. Intrebarile erau, cat de rau afecteaza nisipul ala motocicleta, ce sa faci ca sa previi diferitele defectiuni, si eventual daca o stii careva cum se merge prin nisip. Legat de mersul prin nisip stiam si eu de sfatu urmator, greutatea sa fie mai pe spate, si sa accelerezi cu incredere, lucru pe care l-am facut, dar de fiecare data cand aceleram mai tare simteam cum incetinesc, pierzand putinul de aderenta roata spate nu facea decat sa se invarta in gol. Caucicurile care le am sunt dunlop trailmax (o combinatie intre unele de teren si unele de strada). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Dunlop Trailmax nu as putea spune ca sunt o combinatie intre strada si offroad ... sunt de strada 90%. Un cauciuc de offroad are crampoane si incepem sa vorbim despre capabilitati offroad de la Pirelli MT21, MAxis M6006, Dunlop D908RR, etc. Gazul intr-adevar trebuie sa fie constant, dar nu prea tare, pentru ca atunci se va infunda. Ideea cu gazul constant si cu statul in spate este sa nu se infunde fata ca atunci pierzi directia si "PA". Insa cu o motocicleta grea ca si a ta ... totul devine mai dificil. Gumele alea de nisip pe care ti le-o aratat Petrica sunt ceea ce trebe pt motoare mai grele. Referitor uzura motocicletei, sa nu uiti treaba asta: enduro = uzura. Cand ai iesit de pe asfalt, costa deja mai mult, fie ca e nisip, macadam, noroi. Cauciucuri, frane, filtru de aer, lantz, suspensii, totul se va uza mai repede. Deci sa fii constient de asta si sa te astepti sa fie asa, sa nu te miri Partea buna este ca se merita Spor si distractie sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos555 Postat Iulie 1, 2009 Autor Share Postat Iulie 1, 2009 Multumesc pentru raspunsuri, ce-i drept cauciucurile mele sunt destul de departe de cele din poza. Mentenanta de care ati spus in ce consta ?, sa zicem ca am mers prin noroi nisip si tot felul de porcarii, ajung acasa si ce ar trebuii sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Depinde de tipul de nisip,am facut Constanta-Capul Midia pe o africana si am ajuns pana pe la 110km/h cu cauciucuri de strada,iarna cand nisipul e mai tare. Anul trecut aveam gume de strada pe TT si am mers de pe Grindul Lupilor pana la Capul Midia, pe plaja,singura viteza era de la 60 in sus sau 0. Prin zone cu nisip afanat e recomandat sa vi ceva mai tare, in acceleratie ca risti sa incarci prea tare fata si sa faci poc,in picioare pe scarite sa ai un control mai bun la ghidon ca vobleaza intr-un mare fel si niste gume mai cramponate mai ales pe vaca ta,presiune la cauciucuri ca la off-road nu intri cu 2.0atm . In aprilie totusi era nisipul beton,chiar si pentru a ta,daca vrei sa iti fac un mic tutorial cu ce am invatat din mersul pe plaja da un PM cand mai vi. PS:virajele sunt un adevarat chin la inceput dar dupa ce le inveti.... Uite niste poze /index.php?showtopic=374858 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos555 Postat Iulie 1, 2009 Autor Share Postat Iulie 1, 2009 misto pozele, cand ajung pe la mare iti dau un semn. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladebiker Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 asa ziceam si eu de DR 650 cand l-am luat prima data... e asta e greu nu merge pe nisip da cand m-am obisnuit nu ma mai satur...trebuie sa prinzi un pic de curaj si o sa vezi ca merge si al tau...cel mai bine am mers pe nisip cand aveam pana pe spate si aveam cauciuc de sosea parca pluteam....crampoanele nu sunt neaparat mai bune pe nisip foarte moale te ingropi repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 asa ziceam si eu de DR 650 cand l-am luat prima data... e asta e greu nu merge pe nisip da cand m-am obisnuit nu ma mai satur...trebuie sa prinzi un pic de curaj si o sa vezi ca merge si al tau...cel mai bine am mers pe nisip cand aveam pana pe spate si aveam cauciuc de sosea parca pluteam....crampoanele nu sunt neaparat mai bune pe nisip foarte moale te ingropi repede Hai lasa vrajala ca tu nu mergi prea mult pe nisip ca iti consuma mult ) Vezi cum o treci pe GPL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Eu am mers 120 km asta toamna prin desert, nisip foarte afanat, cu cauciucuri mixte(metzeler enduro3) si presiune normala in roti ca neavand rimlock era mai important sa nu rup valva camerei. Concluzia mea e ca orice ai face trebuie sa stai neaparat in picioare, asta ajuta cel mai mult. Curbe, urcari, coborari toate le poti prinde si din mers dar daca nu stai in picioare nu poti face nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Intr-un numar mai vechi din MotoVerte era un DVD cu 'Pilotage Sable'. Daca sunt persoane interesate si nu se gaseste pe torrenti (n-am cautat) poate ca il pun eu. E in franceza, insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Intr-un numar mai vechi din MotoVerte era un DVD cu 'Pilotage Sable'. Daca sunt persoane interesate si nu se gaseste pe torrenti (n-am cautat) poate ca il pun eu. E in franceza, insa. Fii bun si pune-l!!!!!!!!!!! Te rog!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Eu am momentan niste probleme cu computerul, deci nu-l pot tine deschis suficient pentru a distribui un torrent. Daca imi spune cineva, insa, unde pot uploada un fisier de 700 MB, se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Eu am momentan niste probleme cu computerul, deci nu-l pot tine deschis suficient pentru a distribui un torrent. Daca imi spune cineva, insa, unde pot uploada un fisier de 700 MB, se rezolva. Faci o arhiva zip cu parola (ca sa nu ai probleme si ca sa fii sigur ca-ti accepta upload-ul) si il uploadezi pe www.transfer.ro (limita/fisier de 1GB) iar la adresa destinatar pui adresa ta proprie de email. La sfarsitul upload-ului vei primi un link (si in pagina respectiva si pe mail), link care, impreuna cu parola mai sus mentionata, le postezi aici Spor si asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Iaca: http://s4.transfer.ro/storage/pilotage_sable-025cb.zip parola e: enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Iaca: http://s4.transfer.ro/storage/pilotage_sable-025cb.zip parola e: enduro Bun, merge! Atata tot ca trebe winzip-ul, nu stie total commander-ul sa dezarhiveze cu parola, dar WinZip-ul este trial pe net, gratis. Spor si mersi ! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Eu am folosit 7zip, care e gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Eu am folosit WinRar. Foarte faine imagini, pacat ca nu m-am tinut de franceza in liceu Mersi de upload Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.