Sari la conținut

un pic de ajutor


Postări Recomandate

Salutare am un kawasaki gpx600 si am o problema..Mi`a fiert intr`o zi motoru` si dp incident am observat k am apa lipsa..Am pus 1 litru jumate de antigel + apa si dupa aia a inceput sa`mi curga apa din el.Pe langa chiuloasa are 2 gauri cat tigara de rotunde(mari) si pe stanga si pe drapta...pe gaura din dreapta nu mai curge..a curs foarte putin in schimb pe cea din stanga picura.Initial am crezut k pe acolo elimina surplusul de apa sau k isi face aerisirea..dar niste prieteni mi`au zis k cica as fi ars garnitura de chiuloasa..Motoru merge f bine nu`i mai creste temperatura dar picura pe acolo....Ce sa`i fac???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am un kawasaki gpx600 si am o problema..Mi`a fiert intr`o zi motoru` si dp incident am observat k am apa lipsa..Am pus 1 litru jumate de antigel + apa si dupa aia a inceput sa`mi curga apa din el.Pe langa chiuloasa are 2 gauri cat tigara de rotunde(mari) si pe stanga si pe drapta...pe gaura din dreapta nu mai curge..a curs foarte putin in schimb pe cea din stanga picura.Initial am crezut k pe acolo elimina surplusul de apa sau k isi face aerisirea..dar niste prieteni mi`au zis k cica as fi ars garnitura de chiuloasa..Motoru merge f bine nu`i mai creste temperatura dar picura pe acolo....Ce sa`i fac???

 

 

monitorizeaza nivelul apei de racire din motor.

desi cred ca ce ti-au zis prietenii tai e adevarat.

inlocuieste garnitura de chiuolasa..

Editat de dr.mengele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i usor de inlocuit garnitura de chiulasa.

Intai elimina alte posibilitati. Sincer nu stiu ce gauri sunt alea in motor pe unde curge lichidul de racire. Circuitul e presurizat nu ar trebui sa existe gauri pe unde sa curga. Singura supapa in sistem este vasul de expansiune. Daca iti iese pe acolo inseamna ca fierbe ceea ce presupune ca nu intra cand trebuie in functiune ventilatorul (adica termocupla varza) sau nu deschide circuitul mare de apa (adica termostatul varza).

Daca se arde garnitura de chiulasa de la circuitul de apa spre exterior ar trebui sa iasa apa sub presiune sub forma de vapori printr-o crapatura mica nu printr-o gaura. garnitura aia se poate arde in mai multe feluri.

1. sa bage apa in cilindri -> fum alb pe la esapament

2. sa bage ulei in cilindri -> fum albastru innecacios pe la esapament

3. sa scoata apa sau ulei afara ...adica sa apara o crapatura pe unde sa supureze ulei sau vapori de apa.

4. sa bage apa in ulei si viceversa -> uleiul capata consistenta si culoarea unei cafele cu mult lapte.

 

Dar totusi, repet, as cauta alte cauze intai.

 

monitorizeaza nivelul apei de racire din motor.

desi cred ca ce ti-au zis prietenii tai e adevarat.

inlocuieste garnitura de chiuolasa..

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu ultima postare..Nici eu nu prea inteleg despre ce gauri este vorba. Nu poti face o poza ceva pentru exemplificare? Ca asa poate lumea sa isi dea mai bine seama despre ce e vorba. Oricum prima care se duce in astfel de cazuri este garnitura de chiuloasa. Aia se inlocuieste nu se reface sau alte cele. Intrebarea era de ce ti-a fiert motorul? Cateva cauze tot in postarea de mai sus.

Baga o poza totusi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i usor de inlocuit garnitura de chiulasa.

Intai elimina alte posibilitati. Sincer nu stiu ce gauri sunt alea in motor pe unde curge lichidul de racire. Circuitul e presurizat nu ar trebui sa existe gauri pe unde sa curga. Singura supapa in sistem este vasul de expansiune. Daca iti iese pe acolo inseamna ca fierbe ceea ce presupune ca nu intra cand trebuie in functiune ventilatorul (adica termocupla varza) sau nu deschide circuitul mare de apa (adica termostatul varza).

Daca se arde garnitura de chiulasa de la circuitul de apa spre exterior ar trebui sa iasa apa sub presiune sub forma de vapori printr-o crapatura mica nu printr-o gaura. garnitura aia se poate arde in mai multe feluri.

1. sa bage apa in cilindri -> fum alb pe la esapament

2. sa bage ulei in cilindri -> fum albastru innecacios pe la esapament

3. sa scoata apa sau ulei afara ...adica sa apara o crapatura pe unde sa supureze ulei sau vapori de apa.

4. sa bage apa in ulei si viceversa -> uleiul capata consistenta si culoarea unei cafele cu mult lapte.

 

Dar totusi, repet, as cauta alte cauze intai.

 

Majoritatea mi`au spus cam ce zici tu la nr3...am comandat o garnitura si o so schimb...da vroiam sa mai vb cu lumea sa nu bag banii k boul..:D) Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva gaurile alea trebuiau sa fie astupate de niste suruburi pe care le-ai pierdut ??

 

 

gaurile de care zice, nu prea exista....in mod normal. am avut un gpz 400R, motoarele sunt aproape identice. Nu-mi aduc aminte sa fie vreo gaura, decat daca, dupa cum zici tu a pierdut niscai "piese".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
De acord cu ultima postare..Nici eu nu prea inteleg despre ce gauri este vorba. Nu poti face o poza ceva pentru exemplificare? Ca asa poate lumea sa isi dea mai bine seama despre ce e vorba. Oricum prima care se duce in astfel de cazuri este garnitura de chiuloasa. Aia se inlocuieste nu se reface sau alte cele. Intrebarea era de ce ti-a fiert motorul? Cateva cauze tot in postarea de mai sus.

Baga o poza totusi .

 

Auzi? tu stii sa repari mobre? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...