triumph Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 salutare!! am si eu o problema la cbr ul meu:are o bataie la motor si se aude in partea de sus a motorului ,din manual se pare ca s niste axe cu came acolo. Bataia se aude doar cand pornesc motorul(indiferent ca i rece sau cald)il turez de cateva ori si dispare acea bataie.problema e ca nu apare mereu acea bataie,sunt zile in care nu bate delok...este cineva in masura sa imi spuna ce problema am?? ...si inca ceva.. tot legat de motor si de bataie(inafara de bataia mentionata mai sus) am mai obs(auzit) ceva: in relanti cand accelerez mai fortat,brusc se aude(nu tare) o bataie ca o lovitura de ciocan la inceputul acceleratiei...sa fie o bucsa uzata de la vreo biela ceva??? Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 ...si inca ceva.. tot legat de motor si de bataie(inafara de bataia mentionata mai sus) am mai obs(auzit) ceva: in relanti cand accelerez mai fortat,brusc se aude(nu tare) o bataie ca o lovitura de ciocan la inceputul acceleratiei...sa fie o bucsa uzata de la vreo biela ceva??? Multam anticipat! la asta poate sa iti bata si lantul in bascula, daca nu este intins bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 2, 2009 Autor Share Postat Iulie 2, 2009 la asta poate sa iti bata si lantul in bascula, daca nu este intins bine. asta in mers ,dar pe loc si cu urechea ciulita la motor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 salutare!! am si eu o problema la cbr ul meu:are o bataie la motor si se aude in partea de sus a motorului ,din manual se pare ca s niste axe cu came acolo. Bataia se aude doar cand pornesc motorul(indiferent ca i rece sau cald)il turez de cateva ori si dispare acea bataie.problema e ca nu apare mereu acea bataie,sunt zile in care nu bate delok...este cineva in masura sa imi spuna ce problema am?? Multam anticipat! distributia cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 asta in mers ,dar pe loc si cu urechea ciulita la motor?? De vina este intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Solutia este sa pui unul mecanic in loc de cel hidraulic. Eu la a mea o sa-l modific pe asta hidraulic, il fac mecanic si scap de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 i agree cu corleone. este boala de f2. alta solutie ar mai fi un intinzator de lant de cbr f3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) i agree cu corleone. este boala de f2. alta solutie ar mai fi un intinzator de lant de cbr f3. de ce? ca e aceeasi vrajeala....al meu(f3) zornaia la decelerari destul de ingrijorator dar a disparut sunetul odata cu schimbarii marcii de ulei si nici nu a mai aparut de atunci. Editat Iulie 3, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 da, stim, ai pus Motorex.. ce razi, poate il ajuta pe om informatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Nu este o boala a f2 urilor...este ceva tipic Honda si atat. Cum si la alte moto sunt alte probleme. La ce spui tu pot fi urmatoarele, mai ales ca spui de pornire. Intinzatorul lantului de distributie, lantul in sine, patinele , jocul termic ( reglajul supapelor). Poate fi si in legatura cu uleiul din motor, desi eu am schimbat lantul , intinzatorul si una dintre patine , am bagat Motorex si..tot se aud diverse. E adevarat ca mai erau pinioane si inca vreo 2 alte patine, deci poate si alea trebuie schimbate. La mine mai se auzea si din cauza rulmentului de la oala de ambreiaj. Incearca sa iti dai seama daca e asta tinand ambreiajul si dandu-i drumul. Vezi daca asta influenteaza cu ceva zgomotul. Chiar daca tu spui ca se aude sus..poate fi in total alta parte, multe lucruri ducand la amplificarea sunetelor din motor si senzatia ca se aude sus si cand colo era jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 la a 2-a problema bataia se aude cand accelerez brusc(pe loc) o singura data(bataie),iar la prima problema in mers nu se aude delok... doar la pornire! ce fel de ulei folositi la cbr uri :motorex? dar de care?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) Pai la motor rece poate fi zic si eu din cauza ca e rece motorul si inca nu baga suficienta presiune sau nu e inca suficient de "lichid" uleiul. Eu zic sa nu iti faci griji pentru asta, daca nu se mai aude dupa ce s-a incalzit. Las-o la incalzit exact cat indica ceasul si intra pe temperatura normal iesind complet de pe cold ( poate fi o problema pe la pompa de ulei, a mea e pe lant..poate trebuie shcimbat? ). Cealalta zdranganeala...poate fi intinzatorul sau lantul, desi nu s-ar auzi ca o ..bataie si mai degraba o zornaiala ca de ace. Sa nu cumva intinzatorul sa fie buba arcul din el sa se fi dus sau rupt sau ceva. Am vazut un CBR de 900 care ziceai ca se rupe motorul in doua, il auzeai de la vreo 100 metri lejer. Era intinzatorul varza...deci na. Mai poate fi si jocul termic..trebuie vazut cat e acum si reglat mai ales daca zici ca zgomotul este sus undeva. Am bagat Motorex semi 10w40, dar dupa uzura motorului in functie de varsta etc poti baga si 15 50 de exemplu. Editat Iulie 3, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 dap e ca o zornaiala la prima problema, si la a2-a se aude acea bataie indiferent ca i rece sau cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 3, 2009 Autor Share Postat Iulie 3, 2009 Am bagat Motorex semi 10w40, dar dupa uzura motorului in functie de varsta etc poti baga si 15 50 de exemplu. e din 91 motorul,pot baga motorex formula semi syntethic 15w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 e din 91 motorul,pot baga motorex formula semi syntethic 15w50? A mea e f1 din 90 si si eu ma gandeam sa ii bag unul mai gros. Eu zic ca da, ar merge. Oricum un ulei nou este ..nou si schimba-i si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 e din 91 motorul,pot baga motorex formula semi syntethic 15w50? eu nu recomand la vechimea aceea nimic SEMI. Baga full. 7100 de la motul e foarte bun. 15w50 vara, 10w40 primavara toamna. Foarte simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 nu exista Motul 7100 cu vascozitatea 15W-50.. castrol atunci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 nu exista Motul 7100 cu vascozitatea 15W-50.. Exista 20 W 50 eu nu recomand la vechimea aceea nimic SEMI. Baga full. 7100 de la motul e foarte bun. 15w50 vara, 10w40 primavara toamna. Foarte simplu Eu pe de alta parte nu i-as recomanda full, pentru ca un motor vechi s-ar putea sa-l pape ca pe apa. In GPX am bagat Motul full 20w50 si daca bagi mana in ea si o iei pe nepregatite da cu fum albastru Acum la nivel nu prea se cunoaste, inca..dar in 3000 4000 poate cine stie. Tot semi cred ca e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 5, 2009 Autor Share Postat Iulie 5, 2009 salutare! revin iar cu o intrebare:la relanti cand trag de ambreiaj motorul merge fara sa vibreze delok si cand ii dau drumul vibreaza putin si se si aude altfel...poate fi rulmentul de presiune??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salutare!revin iar cu o intrebare:la relanti cand trag de ambreiaj motorul merge fara sa vibreze delok si cand ii dau drumul vibreaza putin si se si aude altfel...poate fi rulmentul de presiune??? stai linistit, e normal. vibratia si zgomotul sunt date de pinioanele din cutie, cand apesi ambreajul ele nu se mai invart si astfel dispare zgomotul si vibratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 10, 2009 Autor Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) salutare! acel intinzator hidraulic de la distributie daca nu mai merge curatat ce ar trebui sa fac,sa l inlocuiesc cu unul mecanic si care ar fi ala ?imi puteti explica va rog?sau sa caut un intinzator de la f3? multam frumos! Editat Iulie 10, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salutare! acel intinzator hidraulic de la distributie daca nu mai merge curatat ce ar trebui sa fac,sa l inlocuiesc cu unul mecanic si care ar fi ala ?imi puteti explica va rog?sau sa caut un intinzator de la f3? multam frumos! nu prea se pune problema la intinzator sa fie "curatat", alte chestii se strica la el. daca nu mai face fata si nu mai intinde cat trebuie se schimba. ori incerci sa cauti unul second la dezmembrari ori cumperi unul nou. cel manual este ok de facut si nu neaprat greu, dar apare alta problema, ca daca nu te pricepi si nu auzi cum trebuie motorul, risti ori sa nu intinzi lantul cand trebuie ori sa il intinzi prea mult, si atunci strici si lantul si patinele si o sa te coste mai mult decat un intinzator nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Bataile pot fi de la orice in motor... Pot fi de la : Supape ( adica pastile cat si supapa indoita, rupta ) Lant distributie - aferente lui : patine si intinzator Cuzineti Ambreiajul poate sa faca motorul sa bata, sa caraie...mai mult se aude la ambreiaj De la cutie... Sunt o gramada de posibilitati. Mie mi-a aparut un zgomot ca o bataie si se auzea sus. Am citit pe ici pe colo si am mai strans galeria de evacuare...se pare ca scapa pe acolo, se auzea ca un clinchet, o bataie usoara. Asta ca sa iti dai seama cam cum e cu bataile la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) Bataile pot fi de la orice in motor... I agree... Tot ce mai poti face e sa iei un stetoscop si sa asculti Asta in cazul in care chiar vrei sa iti faci urechea Edit: bataile pot fi de oriunde, ar fi mai bine zis Editat Iulie 10, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 acum se aude la relanti o tacaneala(dar nu mereu) de parca e diesel,ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ooopsss Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 acum se aude la relanti o tacaneala(dar nu mereu) de parca e diesel,ce parere aveti? eu zic sa il vinzi..cam multe bat si nu prea mai aitimp sa de bucuri de el... Glumeam..si eu am un CBR 600 F3 din 98 si am aceleasi batai.... o bataie puternica la accelerarea brusca .... si zornaeli care scad in intensitate daca actionez ambreiajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.