ulisse77 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 am o mica intrebare legat de relanti.am un suzuki rf 400r 1995 si constat de ceva vreme ca relantiul nu sta la 1300 cand moto e cald.de pilda cand il pornesc sta la 1200-1300, normal, cum fac o tura si se incalzeste , la un stop sau semafor sta la 1800.mentionez ca rotita de reglare relanti e la min.mai precizez ca am curatat caburatorele si sa nu se fi dereglat de acolo ceva.rez problema cu o sincronizare de carburatoare?in rest e ok si mai e ceva :se pot schimba semeringuri la furca din fata(pierde putin ulei)pe pistonul din stg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 am o mica intrebare legat de relanti.am un suzuki rf 400r 1995 si constat de ceva vreme ca relantiul nu sta la 1300 cand moto e cald.de pilda cand il pornesc sta la 1200-1300, normal, cum fac o tura si se incalzeste , la un stop sau semafor sta la 1800.mentionez ca rotita de reglare relanti e la min.mai precizez ca am curatat caburatorele si sa nu se fi dereglat de acolo ceva.rez problema cu o sincronizare de carburatoare?in rest e oksi mai e ceva :se pot schimba semeringuri la furca din fata(pierde putin ulei)pe pistonul din stg. verifica sistemul de soc(clapeta, sufa, camasa, etc., sa te asiguri ca lucreaza cum trebuie, adica sa nu ramana blocata intr-un punct anume cand dai socul inapoi. problema si la mine cu relantiul. oricat de rece sau de fierbinte ar fi motorul , in relanti acul turometrului are oscilatii de 200, chiar 300 rpm la multe mobre am vazut ca nu sta acul pe o anumita turatie, dar la mine mi se pare mult prea aiurea. relantiul la a mea(cbr f3) inseamna fluctuatii ale acului intre 1200-1500rpm. o sincronizare poate face treaba asta sa dispara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sincronizarea carburatoarelor ajuta stabilizarea relantiului cat si mersul rotund al motorului, insa nu e suficienta. Relantiul (si primul 1/4 de tura al manetei de aceleratie) este determinat de nivelul benzinei si/sau pozitia suruburilor pilot. In general, la motoarele mai vechi, datorita uzurii tuburilor emulsoare (uneori invizibila cu ochiul liber) se practica un nivel mai mic cu 1-2mm fata de cel recomandat de producator. Pentru suruburile pilot se pleaca de la valoarea recomandata de producator dupa care, prin insurubari/desurubari cate 1/4 de tura se cauta pozitia unde relantiul este cel mai ridicat. Ca o regula generala, daca relantiul sta mai bine cand e motorul rece decat cald amestecul este bogat. Cu motorul cald, daca relantiul revine greu (dupa "blip"uri) sau ramane ridicat o perioada dupa care coboara incet se zice ca amestecul este prea sarac (se deschid suruburile pilot) iar daca urca greu si cand revine, coboara o perioada sub valoarea normala, se zice ca amestecul este prea bogat (se inchid suruburile pilot). Oricum, daca uzura tuburilor emulsoare este vizibila (gaura ovala) sau acele prezinta fante de uzura, relantiul va fi foarte greu de stabilizat sau uneori chiar imposibil. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) Sincronizarea carburatoarelor ajuta stabilizarea relantiului cat si mersul rotund al motorului, insa nu e suficienta. Relantiul (si primul 1/4 de tura al manetei de aceleratie) este determinat de nivelul benzinei si/sau pozitia suruburilor pilot. In general, la motoarele mai vechi, datorita uzurii tuburilor emulsoare (uneori invizibila cu ochiul liber) se practica un nivel mai mic cu 1-2mm fata de cel recomandat de producator. Pentru suruburile pilot se pleaca de la valoarea recomandata de producator dupa care, prin insurubari/desurubari cate 1/4 de tura se cauta pozitia unde relantiul este cel mai ridicat. Ca o regula generala, daca relantiul sta mai bine cand e motorul rece decat cald amestecul este bogat. Cu motorul cald, daca relantiul revine greu (dupa "blip"uri) sau ramane ridicat o perioada dupa care coboara incet se zice ca amestecul este prea sarac (se deschid suruburile pilot) iar daca urca greu si cand revine, coboara o perioada sub valoarea normala, se zice ca amestecul este prea bogat (se inchid suruburile pilot). Oricum, daca uzura tuburilor emulsoare este vizibila (gaura ovala) sau acele prezinta fante de uzura, relantiul va fi foarte greu de stabilizat sau uneori chiar imposibil. Ride Safe! ÂŞi dacă-i dai nivelul mai mic, când te duci sus de tot în ture, ce face? Face bââârrrr... Âşi te-a depăÂşit Loganu' Editat Iulie 6, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ÂŞi dacă-i dai nivelul mai mic, când te duci sus de tot în ture, ce face? Face bââârrrr... Âşi te-a depăÂşit Loganu' Daca erai atent ai fi observat ca am spus ca nivelul un pic mai mic decat cel recomandat de producator se practica la motoare vechi, cu uzuri la tuburile emulsoare si/sau cuiele de dozaj. Uzura acestora imbogateste mult amestecul si poate creea probleme la relanti si nu numai. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 ÂŞi dacă-i dai nivelul mai mic, când te duci sus de tot în ture, ce face? Face bââârrrr... Âşi te-a depăÂşit Loganu' si sarac si cu pretentii... daca ai pretentii cumperi setul nou de tuburi... oricum reglajul ala e facut sa compenseze uzura si nu numai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iulie 7, 2009 Autor Share Postat Iulie 7, 2009 merci pt sfaturi.problema e ca sta sus cam la 1800-2000, (oscileaza putin )atunci cand e incalzit si cu surubelul de reglaj relanti la min si am mai obs ca nu merge mai mult de 140 km/h(am doar 180km/h la ceas) si vreau sa stiu de se poate defecta ceva in modul grav de mai merg ce va km cu ea asa pana ajung la o sincronizare de carg si ceva reglaje. merci si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iulie 8, 2009 Autor Share Postat Iulie 8, 2009 revin cu intrebare mea legata de relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Daca ai desfacut si curatat carburatoarele si mai ales ai umblat la pilot screw si nu ai tinut cont de pozitia lor at trebuie sa reglezi din nou .In general daca pilot screw este strans ad amestec sarac, at cand motorul se incalzeste o parte din amestec se evapora .De aceea dupa o curatare completa trebuie facute din nou toate reglajele : sincronizat ,reglaj amestec . Asta in conditiile in care bujii ,filtru aer ,filtre combustibil sunt ok . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.