Macke Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Oricum, si eu sunt de acord ca in general asta e raportul, la o guma de fatza, doua pe spate. Nu invers?? Adica guma spate se duce de 2 x mai repede ca cea fata? La mine e exact invers. S-a dus fata si spatele mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 Nu invers?? Adica guma spate se duce de 2 x mai repede ca cea fata? La mine e exact invers. S-a dus fata si spatele mai merge. mai da-i si tu 12000 din cind in cind, sa vezi ce se intimpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 A trecut ceva de cand topicul asta a "murit" dar pana la urma nu prea am inteles daca merita cumparate pilot road 2 sau nu ? Avand in vedere ca d'astea ma bate gandul sa-mi iau si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! Da ,intradevar nu ma dau cu genunchiul jos ,merg mai mult la drumuri lungi si de regula anul asta ne-a cam plouat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport. Mai baga o fisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca. Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca. Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica. ce presiune folosesti si cat de des o controlezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata. Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel Editat Septembrie 30, 2010 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata. Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc Nu stiu ma Stressule ce sa zic. Sint multi factori. Eu singurul cauciuc la care am renuntat oarecum frustrat a fost bt-016 fatza. Am scos sub 1400km cu 2 rinduri, ca la primul am crezut ca m-a furat arbitru' ca pe Steaua, da' la al doi-lea faliment scria pe mine, Acuma ma dau dau cu dc3, undeva pe la 2500 ma tin si astea, dar nu-s rele. (De fapt pt moment am dc3 fata si bt03 spate ca i-am terminat stocul aluia). Am un coleg care a incercat pirelli rosso, care tin vizibil mai mult. Da' tre sa vezi f bine . Serios, s-au terminat alea mai ceva ca astea sport, dar e drept ca nici la aderenta nu erau rele. Acuma are nush ce dunlop tot touring. Eu zic ca merge bine. Nu s-a plins ca n-ar fi aderenta. Eu ce-am vazut ca e un pic mai aiurea, e ca atunci cind le schimbi des, cind pui unul nou, nu prea mergi pina la capat din prima pe fatza. el incepe sa se ascuta, si ramin vreo 5-8 mm care formeaza un cant ceva cam asa _ / / <--------------------------------- aici | | E, cind incepi sa ajungi pe acolo, aluneca ceva, ar dupa citeva din astea se ascute de tot si e ok. In rest, mi-e nu mi-a facut impresia ca atunci cind pleaca unul din asta la plimbare, altul ar fi cu mult mai bun. Eu suspensia mi-o cam reglez singur. Sag-ul ca prin manuale iar hidraulica cam asa: Caut un dimb si dau ture peste el. Daca atunci cind lovesc cu fata da sa ma arunce peste, ii mai iau din compresie. Daca da sa-mi sara bordul in cap dupa ce-am trecut de el, ii mai dau rebound. Daca-mi sare coeurul in cap cind il lovesc, ii mai iau compresie, si daca-mi sare in cap dupa ce trec, ii mai dau rebound. Dupa asta, ii dau ceva mai tare, si daca trece uniform, daca-l simt ca sare mai tare in sus decit coboara ii mai dau ceva rebound. Dupa asta, daca mi se pare ca-mi cam sar plombele din gura, il reduc uniform pe toate pina pare ok si cam asta e, Dar cred ca asta depinde f mult de preferinte, mi-e asa-mi place. Singura problema pe care o are motoru' meu e pilotul, da' n-am gasit manual pt el. Numai bine si ai grija ca da frigu' Mesaj completat PS Mesaj completat Am o rugaminte: Daca vede vreun admin "mi-e asa-mi place", il rog s-o corecteze la "mie asa-mi place" ca am m-am pus sa mai adun textul si acu' vad ce monstrii needitabili si enervanti am rahatit. Mersi. Editat Octombrie 1, 2010 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.