Sari la conținut

Michelin Pilot Road vs. Pilot Sport


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Oricum, si eu sunt de acord ca in general asta e raportul, la o guma de fatza, doua pe spate.

 

Nu invers?? Adica guma spate se duce de 2 x mai repede ca cea fata? La mine e exact invers. S-a dus fata si spatele mai merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...
Vizitator stress_L&P

pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! :laugh:

 

 

Da ,intradevar nu ma dau cu genunchiul jos ,merg mai mult la drumuri lungi si de regula anul asta ne-a cam plouat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt stil de condus de strada sportiv (inclusiv genunchiul jos, viraje- vezi-BALOTA) dar nu RACING recomand Michelin Pilot Road 2, se poate merge chiar mai in forta...la fel Pilot Sport. Noi ca an, nu imbatranite. Parerea mea este ca Road rezista la uzura mai bine ca sport.

 

Mai baga o fisa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca.

 

Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Eu n-o sa mai cumpar Michelin vreodata. Toata lumea mi-a recomandat PR2, ca-s bune, ca-s durabile, etc. Concluzia mea este ca sunt foarte foarte slabe. Alunec cu ele parca sunt pe sapun. Nu conteaza ca-i uscat sau ud pe jos, nu conteaza daca accelerez tare sau nu, nu conteaza daca sunt inclinat sau merg drept, de fiecare data cand trec peste un marcaj, aluneca.

 

Pentru referinta: Inaintea lor am avut Dunlop D220, cele cu care a venit motocicleta din fabrica.

 

 

ce presiune folosesti si cat de des o controlezi? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot road 2 pentru sport-touring. excelente pe strada, se incalzesc repede si sunt foarte bune pe ploaie. nu sunt pentru o cheia in stilul foarte racing, se incalzesc prea tare dar nu cred ca genunchiul jos te intereseaza avand in vedere ce motor ai! :laugh:

Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata.

 

Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Au mai fost dicutii pe forum referitoare la caucioace optime pt Cheia. Eu am auzit ca o sa trimita Michelin o echipa de testare acolo, pt ca vor sa faca un cauciuc adecvat. Probabil ca pe la anu' o sa iasa pe piata.

 

Acuma serios:Tu ai avut vreun incident cu vreun cauciuc? Atita vreme cit presiunea e buna, ala nu e terminat, eu personal nu pot da vina pe ele. Singura data cind am fost surprins a fost cind intr-un viraj relativ lent (U), am intrat intentionat pe o pata de ulei. L-am recuperat, dar n-o mai fac a doua oara intentionat. Pe nisip, denivelari, alte alea, cam toate-s la fel

 

da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri ;) acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am avut cu mai multe si nu, nu folosesc sh-uri :P acum evident depinde si de motor si de stilul de mers si de setarile suspensiilor, etc. eu recunosc ca am un stil cam sinucigas si inca ma mir ca traiesc ;)

Nu stiu ma Stressule ce sa zic. Sint multi factori. Eu singurul cauciuc la care am renuntat oarecum frustrat a fost bt-016 fatza. Am scos sub 1400km cu 2 rinduri, ca la primul am crezut ca m-a furat arbitru' ca pe Steaua, da' la al doi-lea faliment scria pe mine, Acuma ma dau dau cu dc3, undeva pe la 2500 ma tin si astea, dar nu-s rele. (De fapt pt moment am dc3 fata si bt03 spate ca i-am terminat stocul aluia). Am un coleg care a incercat pirelli rosso, care tin vizibil mai mult. Da' tre sa vezi f bine :D . Serios, s-au terminat alea mai ceva ca astea sport, dar e drept ca nici la aderenta nu erau rele. Acuma are nush ce dunlop tot touring. Eu zic ca merge bine. Nu s-a plins ca n-ar fi aderenta.

Eu ce-am vazut ca e un pic mai aiurea, e ca atunci cind le schimbi des, cind pui unul nou, nu prea mergi pina la capat din prima pe fatza. el incepe sa se ascuta, si ramin vreo 5-8 mm care formeaza un cant ceva cam asa

_ /

/ <--------------------------------- aici

|

|

 

E, cind incepi sa ajungi pe acolo, aluneca ceva, ar dupa citeva din astea se ascute de tot si e ok. In rest, mi-e nu mi-a facut impresia ca atunci cind pleaca unul din asta la plimbare, altul ar fi cu mult mai bun. Eu suspensia mi-o cam reglez singur. Sag-ul ca prin manuale iar hidraulica cam asa: Caut un dimb si dau ture peste el. Daca atunci cind lovesc cu fata da sa ma arunce peste, ii mai iau din compresie. Daca da sa-mi sara bordul in cap dupa ce-am trecut de el, ii mai dau rebound. Daca-mi sare coeurul in cap cind il lovesc, ii mai iau compresie, si daca-mi sare in cap dupa ce trec, ii mai dau rebound. Dupa asta, ii dau ceva mai tare, si daca trece uniform, daca-l simt ca sare mai tare in sus decit coboara ii mai dau ceva rebound. Dupa asta, daca mi se pare ca-mi cam sar plombele din gura, il reduc uniform pe toate pina pare ok si cam asta e, Dar cred ca asta depinde f mult de preferinte, mi-e asa-mi place. :laugh: Singura problema pe care o are motoru' meu e pilotul, da' n-am gasit manual pt el. Numai bine si ai grija ca da frigu'

Mesaj completat

PS

Mesaj completat

Am o rugaminte: Daca vede vreun admin "mi-e asa-mi place", il rog s-o corecteze la "mie asa-mi place" ca am m-am pus sa mai adun textul si acu' vad ce monstrii needitabili si enervanti am rahatit. Mersi.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...